Όλο Γελούσε

1,5

Αγιογραφικό χρονικό, που μένει μόνο στη «γαργαλιστική» (και εκβιαστικά πολιτική) επιφάνεια της διαδρομής ενός ηθοποιού με λαϊκό γκελ, χωρίς να εξετάζει καθόλου τους λόγους που κινηματογράφος και θέατρο τον άφησαν στις ευκολίες του Δελφιναρίου και της βιντεοκασέτας.

Όλο Γελούσε

Από τον Σωτήρη Μουστάκα μέχρι τον Στάθη Ψάλτη, υπήρξαν για δύο ολόκληρες γενιές μια σειρά κωμικών ηθοποιών που είχαν μεγάλο λαϊκό γκελ, δεν βρήκαν όμως ζωτικό κινηματογραφικό χώρο για να επιβεβαιώσουν το ταλέντο τους και στη μεγάλη οθόνη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Κώστας Τσάκωνας, ο οποίος αναδείχτηκε μέσα από τις πρώτες ταινίες του Θόδωρου Μαραγκού και κυρίως το «Μάθε Παιδί μου Γράμματα». Παρέμεινε όμως φιλμικά αναξιοποίητος, αναλώνοντας το γνήσιο κωμικό ταμπεραμέντο του στις ευκολίες του Δελφιναρίου και της βιντεοκασέτας.

Το «Όλο Γελούσε» αποτελεί ένα φόρο τιμής του Μαραγκού στον αγαπημένο του συνεργάτη, με τον Τσάκωνα να αφηγείται στην… κάμερα τη ζωή και την καριέρα του, ενώ συγγενείς και φίλοι θυμούνται τον διαρκώς γελαστό και καλόκαρδο κωμικό. Πρόκειται για ένα άκρως αγιογραφικό χρονικό που μένει μόνο στη «γαργαλιστική» (κι εκβιαστικά πολιτική) επιφάνεια της διαδρομής του ηθοποιού, αφήνοντας εντελώς ασχολίαστη κάθε καλλιτεχνική επιλογή του, το οποίο είναι αναμφίβολα και το πιο ουσιαστικό στοιχείο του φαινομένου «Κώστας Τσάκωνας».

Μαζί προβάλλεται και το αυτοβιογραφικό, πολιτικά χοντροκομμένο μικρού μήκους animation «Το Όραμα του Θοδωράκη» του ίδιου σκηνοθέτη.

Ελλάδα. 2019. Διάρκεια: 60΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Όλο Γελούσε

1,5
  • Ντοκιμαντέρ
  • 2019
  • Διάρκεια: 60 '
  • Θόδωρος Μαραγκός

Ο Κώστας Τσάκωνας αφηγείται στον… εαυτό του τη ζωή και την καριέρα του, ενώ συγγενείς και φίλοι θυμούνται ένα γνήσιο, αλλά ελάχιστα αξιοποιημένο από το σινεμά κωμικό ταλέντο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Πλήθος σινεφίλ αφιερωμάτων στο 38ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Οι πρώτες ανακοινώσεις του φεστιβάλ περιλαμβάνουν μια σειρά must προβολών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/10/2025

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 23 Οκτωβρίου.

Η επανέκδοση που κάνει πρεμιέρα στα σινεμά

Μια αριστοτεχνική μεταφορά ενός σπουδαίου βιβλίου επιστρέφει στις μαρκίζες.

Αχινός

Φρέσκια ματιά στη βρετανική παράδοση του κοινωνικού ρεαλισμού μέσα από ένα διαβρωτικό μείγμα τρυφερότητας και απόγνωσης, χιούμορ και βαθιάς θλίψης. Από τον πρωταγωνιστή του "Τριγώνου της Θλίψης" Χάρις Ντίκινσον. | Powered by Uber.

Springsteen: Deliver Me from Nowhere

Το χρονικό της δημιουργίας του εμβληματικού LP "Nebraska" γίνεται ένα μελαγχολικό, ταιριαστό στο ύφος του άλμπουμ biopic, το οποίο θα χρειαζόταν ένα δραματικά βαθύτερο υπόβαθρο. | Powered by Uber.

Το Φιλί της Γυναίκας Αράχνης

Μεταφορά ενός μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ, βασισμένο σε οσκαρική ταινία. Άνευρο, ελάχιστα πειστικό και αδέξιο στην εναλλαγή πραγματικότητας - φαντασίας, με ερμηνευτική έκπληξη τον ταλαντούχο Τόνατιου. | Powered by Uber.

Η Κατάρα του Σέλμπι Όουκς

Found footages, home videos και κλασική αφήγηση συνδυάζονται σε μια "υβριδική" ταινία τρόμου, η οποία χτίζει ατμόσφαιρα, αλλά δεν έχει στέρεο στόρι για να την υποστηρίξει. | Powered by Uber.