Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

3

Το υπόγειο και ανατρεπτικό χιούμορ μετατρέπει μια διαλογική δραμεντί σε ένα έξυπνο και πολυδιάστατο σχόλιο πάνω στην ηθική των σύγχρονων επαγγελματικών, οικογενειακών κι ερωτικών σχέσεων.

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

Οποιος έχει δει το «Στη Χώρα των Άλλων» (2012) θα θυμάται το ιδιαίτερο σκηνοθετικό ύφος του σπουδαγμένου στις ΗΠΑ Νοτιοκορεάτη Σάνγκ-σου Χονγκ, μια σπιρτόζικη μείξη ειρωνικής κωμωδίας και χαμηλότονου δράματος, με την Ιζαμπέλ Ιπέρ να διασκεδάζει σε έναν παιχνιδιάρικα τριπλό ρόλο. Ιδιαίτερα παραγωγικός, ο Χονγκ είναι ένας από τους συχνούς θαμώνες των διεθνών φεστιβάλ, καθώς μόνο πέρυσι το «On the Beach at Night Alone» κέρδισε βραβείο γυναικείας ερμηνείας (Μιν-χι Κιμ) στο Βερολίνο και δύο ταινίες του συμμετείχαν στο επίσημο πρόγραμμα των Κανών.

Η μία από αυτές, η «Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης», προβλήθηκε στο Διεθνές Διαγωνιστικό. Ασπρόμαυρη, διαλογική και μικρού βεληνεκούς δραμεντί, μιλάει για τις σχέσεις ενός 50χρονου ιδιοκτήτη μικρού εκδοτικού οίκου με τρεις γυναίκες, τη σύζυγό του, η οποία υποπτεύεται πως εκείνος, καθώς λείπει συχνά από το σπίτι για δουλειές ή χαλαρωτικούς περιπάτους, την απατά· την ερωμένη του με την οποία είναι ερωτευμένος· και την καινούργια υπάλληλό του, μια έξυπνη κοπέλα που φιλοδοξεί να γίνει συγγραφέας.

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης - εικόνα 1

Επικεντρωμένος στο ανταγωνιστικό παιχνίδι των δύο φύλων, ο Χονγκ κρατά στη μία πλευρά του κάδρου τον συμφεροντολόγο, συναισθηματικά αδύναμο και μπερδεμένο ήρωά του, δουλεύοντας πάνω στη δυναμική την οποία αναπτύσσει το διαφορετικό δίπολο που σχηματίζει με κάθε θηλυκό «αντίπαλο». Αλλάζοντας διαρκώς οπτική γωνία, θέτει ηθικά διλήμματα, εκφράζει ψυχολογικές ανασφάλειες κι εξωτερικεύει ερωτικές επιθυμίες, ενώ με ένα ευρηματικό μοντάζ κι ένα υπόγειο, ανατρεπτικό χιούμορ δίνει σε χαρακτήρες και γεγονότα επιπλέον μία, εκ πρώτης όψεως αφανή διάσταση.

Έτσι, όπως σε κάθε ταινία του, η ανθρώπινη επικοινωνία αναδεικνύεται κι εδώ σαν ένα ανάλαφρα δραματικό παιχνίδι αθώας εξαπάτησης κι εφήμερου εξουσιαστικού ελέγχου. Στοιχεία που συναντάμε στον Γούντι Άλεν και τον Ερίκ Ρομέρ διασταυρώνονται με αβίαστη κομψότητα, μια πικρή νοσταλγία καλύπτει τις απέλπιδες προσπάθειες των ηρώων να βρουν στον άλλον τον εαυτό τους και όλα ολοκληρώνονται ως ένα πολυδιάστατο σχόλιο πάνω στην ηθική των σύγχρονων επαγγελματικών, οικογενειακών κι ερωτικών σχέσεων.

Α/Μ. Ν. Κορέα. 2018. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: AMA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

Geu-hu / The Day After
3
  • Δραματική
  • 2017
  • Διάρκεια: 97 '
  • Χονγκ Σανγκ-σου

Η σχέση ενός ιδιοκτήτη μικρού εκδοτικού οίκου με τρεις γυναίκες, τη σύζυγο, την ερωμένη και την καινούργια υπάλληλό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
18/04/2024

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.

Το Περασμένο Καλοκαίρι

Αρκετά πιστό ριμέικ της δανέζικης "Βασίλισσας της Καρδιάς". Ενός τολμηρότερου ερωτικού δράματος, το οποίο διέθετε ένα διαφορετικό, αιχμηρό φινάλε.

Αμπιγκέιλ

Το μυστήριο συναντά το horror και το απενοχοποιημένο φαν, σε ένα διασκεδαστικό μιξ αναφορών και χαβαλέ, μέχρις ότου χαθεί ο έλεγχος και κυριαρχήσει η σαχλαμάρα.

Σπίθα στη Θάλασσα

Συγκινητικό δράμα επώδυνης ενηλικίωσης, το οποίο δεν ανοίγεται στα βαθιά σεναριακά, αντλώντας συναισθηματική δύναμη από τους τρισδιάστατους χαρακτήρες του.