Αιγαίο SOS

1,5

Οι αρχικές υποσχέσεις για ακόμη μία δόση από «Σειρήνες στο Αιγαίο» διαψεύδονται από τη σεναριακή κωμική αμηχανία και την προσχηματική, κακοστημένη «δραματική» κορύφωση.

Αιγαίο SOS

Αν και η διαφορά κινηματογραφικής κλάσης του Νίκου Περάκη είναι εμφανής σε κάθε επίπεδο, οι αρχικές υποσχέσεις του «Αιγαίο SOS» για άλλη μία δόση από «Σειρήνες στο Αιγαίο» μοιάζουν υλοποιήσιμες. Γρήγορος, στακάτος ρυθμός, αστείες ατάκες, διασκεδαστικοί χαρακτήρες κι ένας μεγάλος σεισμός, ο οποίος φέρνει στην επιφάνεια μια βραχονησίδα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και τουρκικών παραλίων.

Η ελληνική φρεγάτα που περιπολεί στην περιοχή αποβιβάζει στο διεκδικούμενο έδαφος μια ολιγομελή ομάδα από κομάντο και άκαπνους ναύτες, οι οποίοι έχουν απέναντί τους μια αντίστοιχη διμοιρία Τούρκων και στη μέση ένα ρήγμα που χωρίζει το νησί στα δύο. Γύρω τους ο πολεμικός πυρετός ανεβαίνει κατακόρυφα, με τις βασικές προϋποθέσεις μιας μονοδιάστατης αλλά ευπρεπώς στημένης λαϊκής κωμωδίας να τηρούνται χωρίς πολλές φτηνές παραχωρήσεις. Τις εντυπώσεις κερδίζει ο Πάνος Βλάχος ως Καρδιτσιώτης βλάχος Μαυρογιαννέας, ο ΠΑΟΚ­τζής Τσιμπάμπο (Ζερόμ Καλουτά) έχει την πλάκα του και το όλο φιλοπολεμικό σκηνικό είναι διασκεδαστικά πιστευτό. Ώσπου η πλοκή πρέπει να αρχίσει να δένει και να εξελίσσεται…

Αιγαίο SOS - εικόνα 1

Η ιδέα (των σεναριογράφων Δημήτρη Μαρούδη, Γιάννη και Μαργαρίτη Παπαδόπουλου) της εγκατάλειψης των στρατιωτών στην τύχη τους για πολιτικούς και... τουριστικούς λόγους λειτουργεί, όχι όμως κι εκείνη των σέξι σεισμολόγων, οι οποίες καταφθάνουν μόνες τους (;) στη βραχονησίδα. Η παρουσία της Τουρκάλας Ναζλί και της «δικής μας» Ιταλίδας Γκαμπριέλα Ρομάνι βάζει μπροστά μια σειρά από ερωτικές, σεξιστικές και διακρατικές παρεξηγήσεις βγαλμένες από βιντεοκασέτα, με την κινηματογραφική αμηχανία να γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρη.

Καθώς το χιούμορ ατονεί και η φάρσα παίρνει το πάνω χέρι, η λειψή δραματική υπόσταση των χαρακτήρων καταντά εκνευριστικά προβληματική (ο Αθερίδης μάταια προσπαθεί να υποστηρίξει έναν κακογραμμένο καραβανά, ο τρελαμένος εθνικιστής Καραγκιοζόπουλος που φωνάζει τα ίδια και τα ίδια), ενώ σενάριο και σκηνοθέτης (ο τηλεοπτικά έμπειρος μα πρωτοεμφανιζόμενος στη μεγάλη οθόνη Πιέρρος Ανδρακάκος) κορυφώνουν άτσαλα την «αγωνιώδη» ελληνοτουρκική αντιπαράθεση. Το αποτέλεσμά της; Να βυθιστούν όλα ξανά σε μια τρύπα στο νερό...

Ελλάδα. 2018. Διάρκεια: 95΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Αιγαίο SOS

1,5
  • Κωμωδία
  • 2018
  • Διάρκεια: 95 '
  • Πιέρρος Ανδρακάκος

Όταν, ύστερα από ένα σεισμό, μια βραχονησίδα αναδύεται στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και τουρκικών παραλίων, μια ομάδα Ελλήνων κομάντο και άκαπνων ναυτών αποβιβάζεται επάνω της, ενώ ο πολεμικός πυρετός γύρω τους ανεβαίνει κατακόρυφα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε στις αίθουσες τον Μάιο

Ο καινούριος Λάνθιμος, η "Furiosa" Άνια Τέιλορ-Τζόι και η κινηματογραφική εμφάνιση - έκπληξη της Βίκυς Καγιά προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
04/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (1/5-8/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Έρχεται το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Ανακαλύψτε τις πρώτες ταινίες που ανακοίνωσε η πληθωρική διοργάνωση.

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".