Good Time

2,5

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time - εικόνα 1

Έχοντας συμπληρώσει μία δεκαετία ως παραγωγοί ανεξάρτητων αλλά και χολιγουντιανών παραγωγών («Machete: Η Επιστροφή», «Η Τζέιν Πήρε τ’ Όπλο της», «American Made»), οι Έλληνες Τέρι Ντούγκας και Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης συνεχίζουν να επενδύουν σε ενδιαφέροντα εναλλακτικά projects, όπως η τρίτη ταινία των αδερφών Σάφντι, η οποία έφτασε στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Κανών.

Γεννημένοι στη Νέα Υόρκη, ο Τζος και ο Μπένι Σάφντι –με τον πρώτο να κρατάει και τον ρόλο του σεναριογράφου, ενώ τον δεύτερο να περνάει συχνά μπροστά από την κάμερα–, έπειτα από δύο μίνι επιτυχίες στο indie κύκλωμα («Daddy Longlegs», «Heaven Knows What»), στρέφουν τώρα την κάμερά τους προς τη λιγότερο θεαματική πλευρά της αγαπημένης τους μεγαλούπολης: τις φτωχογειτονιές και τους κατοίκους της, άλλους συμβιβασμένους με τη μοίρα τους και άλλους ανυπόμονους να αρπάξουν το κομμάτι από το αμερικανικό όνειρο που (νομίζουν πως) τους αντιστοιχεί. Όπως ο Κόνι, που μαζί με τον ψυχολογικά προβληματικό αδερφό του Νικ επιχειρούν μια άτσαλα σχεδιασμένη ληστεία.

Ο πρώτος καταφέρνει να διαφύγει, όμως ο Νικ συλλαμβάνεται και καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι –με ελάχιστο περιθώριο χρόνου– θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Good Time - εικόνα 2

Οι Σάφντι, αν και ωμοί ρεαλιστές, δεν χάνουν καθόλου χρόνο με ντοκιμαντερίστικες, κοινωνιολογικού τύπου σκηνές που θα επιχειρούσαν να εξηγήσουν τα κίνητρα ή το περιβάλλον (και παρελθόν) των ηρώων. Σκέφτονται καθαρά κινηματογραφικά, έχοντας στο νου τους τις αντιηρωικές αστυνομικές περιπέτειες των ’70s. Με ένταση, πυρετώδη ρυθμό και τη νυχτερινή Νέα Υόρκη πραγματική πρωταγωνίστρια, στήνουν ένα απελπισμένο κυνηγητό ενάντια στο χρόνο, σπάζοντας τα αφηγηματικά κλισέ με απρόσμενες χιουμοριστικές παρεμβολές. Ο τρόπος με τον οποίο παγιδεύουν τον Κόνι σε έναν ατσάλινο, αναπόδραστο κλοιό είναι συναρπαστικός, αν και στην ουσία η προβλέψιμης κατάληξης διαδρομή του προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στον κινηματογραφικό μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Good Time

2,5
  • Αστυνομική
  • 2017
  • Διάρκεια: 100 '
  • Μπένι Σάφντι

Έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία ο Κόνι καταφέρνει να διαφύγει, αλλά ο αδερφός του Νικ καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι, με ελάχιστο περιθώριο χρόνου, θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Την ίδρυση Κρατικής Σχολής Τεχνικών Κινηματογράφου και Οπτικοακουστικών Μέσων ανακοίνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού

Το ΑΠΘ αναλαμβάνει την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για το σχεδιασμό του νέου πανεπιστημιακού ιδρύματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/04/2024

Οι ανησυχίες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για τον ενιαίο φορέα

Βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου της ΕΑΚ όπου ακούστηκαν οι βάσιμες επιφυλάξεις των μελών για το νομοσχέδια που αλλάζει το εγχώριο κινηματογραφικό τοπίο.

Ελληνικό box office: Το "Panda" συνεχίζει να... δέρνει

Ενώ ούτε εμφύλιοι πόλεμοι ούτε τρομακτικά βαμπίρ μπορούν να τα βάλουν με τον ανίκητο Πο, τα animation είναι το μοναδικό είδος ταινιών που συνεχίζει να κινητοποιεί το αδρανές εδώ κι ένα μήνα κινηματογραφικό κοινό.

History Projected "Ιστορία και αρχείο": Κινηματογραφικοί διάλογοι ανάμεσα σε Ελλάδα και Γερμανία στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Δείτε το 2ο επεισόδιο που περιλαμβάνει δυο ταινίες για το πολυφωνικό, αναγκαίο παρόν κάθε αρχειακής κατασκευής.

Horrorant Film Festival 2024: Φόβος και τρόμος στο Ελιζέ

Με 58 ταινίες από ολόκληρο τον κόσμο και ξεχωριστούς καλεσμένες η horror διοργάνωση επιστρέφει ξανά στο παραδοσιακό σπίτι της.

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 25/4

Η Ζεντάγια, οι Unboxholics κι η Αγγελική Παπούλια προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Όλες οι ταινίες που θα δούμε στα σινεμά το καλοκαίρι του 2024

Ανακαλύψτε τους τίτλους που πρόκειται να βρεθούν στις μαρκίζες των θερινών κινηματογράφων τους επόμενους μήνες.