Good Time

2,5

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time - εικόνα 1

Έχοντας συμπληρώσει μία δεκαετία ως παραγωγοί ανεξάρτητων αλλά και χολιγουντιανών παραγωγών («Machete: Η Επιστροφή», «Η Τζέιν Πήρε τ’ Όπλο της», «American Made»), οι Έλληνες Τέρι Ντούγκας και Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης συνεχίζουν να επενδύουν σε ενδιαφέροντα εναλλακτικά projects, όπως η τρίτη ταινία των αδερφών Σάφντι, η οποία έφτασε στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Κανών.

Γεννημένοι στη Νέα Υόρκη, ο Τζος και ο Μπένι Σάφντι –με τον πρώτο να κρατάει και τον ρόλο του σεναριογράφου, ενώ τον δεύτερο να περνάει συχνά μπροστά από την κάμερα–, έπειτα από δύο μίνι επιτυχίες στο indie κύκλωμα («Daddy Longlegs», «Heaven Knows What»), στρέφουν τώρα την κάμερά τους προς τη λιγότερο θεαματική πλευρά της αγαπημένης τους μεγαλούπολης: τις φτωχογειτονιές και τους κατοίκους της, άλλους συμβιβασμένους με τη μοίρα τους και άλλους ανυπόμονους να αρπάξουν το κομμάτι από το αμερικανικό όνειρο που (νομίζουν πως) τους αντιστοιχεί. Όπως ο Κόνι, που μαζί με τον ψυχολογικά προβληματικό αδερφό του Νικ επιχειρούν μια άτσαλα σχεδιασμένη ληστεία.

Ο πρώτος καταφέρνει να διαφύγει, όμως ο Νικ συλλαμβάνεται και καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι –με ελάχιστο περιθώριο χρόνου– θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Good Time - εικόνα 2

Οι Σάφντι, αν και ωμοί ρεαλιστές, δεν χάνουν καθόλου χρόνο με ντοκιμαντερίστικες, κοινωνιολογικού τύπου σκηνές που θα επιχειρούσαν να εξηγήσουν τα κίνητρα ή το περιβάλλον (και παρελθόν) των ηρώων. Σκέφτονται καθαρά κινηματογραφικά, έχοντας στο νου τους τις αντιηρωικές αστυνομικές περιπέτειες των ’70s. Με ένταση, πυρετώδη ρυθμό και τη νυχτερινή Νέα Υόρκη πραγματική πρωταγωνίστρια, στήνουν ένα απελπισμένο κυνηγητό ενάντια στο χρόνο, σπάζοντας τα αφηγηματικά κλισέ με απρόσμενες χιουμοριστικές παρεμβολές. Ο τρόπος με τον οποίο παγιδεύουν τον Κόνι σε έναν ατσάλινο, αναπόδραστο κλοιό είναι συναρπαστικός, αν και στην ουσία η προβλέψιμης κατάληξης διαδρομή του προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στον κινηματογραφικό μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Good Time

2,5
  • Αστυνομική
  • 2017
  • Διάρκεια: 100 '
  • Μπένι Σάφντι

Έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία ο Κόνι καταφέρνει να διαφύγει, αλλά ο αδερφός του Νικ καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι, με ελάχιστο περιθώριο χρόνου, θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το Positively Different Film Festival επιστρέφει για 4η χρονιά

Η διοργάνωση που έχει γίνει θεσμός "ζεσταίνει" τους προβολείς της για να παρουσιάσει πολυσυλλεκτικές μικρού μήκους από όλο τον κόσμο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
06/02/2023

Αφιέρωμα στην καλλιτέχνιδα Άννα Βασόφ στο 1ο Φεστιβάλ Ανεξάρτητου Κινηματογράφου της Αθήνας

Το έργο της ιδιοσυγκρασιακής δημιουργού παρουσιάζεται με την ίδια να δίνει το "παρών" παραδίδοντας masterclass.

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 9/2

Η οσκαρικά υποψήφια Κέιτ Μπλάνσετ και ένας καυτός Τσάνινγκ Τέιτουμ προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Αναζητούνται θεατές: Πώς θα γεμίσουν ξανά τα σινεμά; Η Δαναός Films απαντά

Ο υπεύθυνος της εταιρίας Ηλίας Γεωργιόπουλος, απαντά στις ερωτήσεις του "α" στο πλαίσιο του ρεπορτάζ όπου αναζητούνται χειροπιαστές λύσεις για το μέλλον του κινηματογράφου.

Ο "Τιτανικός" κυκλοφορεί ξανά στους κινηματογράφους σε 3D

Με αφορμή την 25η επέτειο από την πρεμιέρα της βραβευμένης με 11 Όσκαρ ταινίας, το θρυλικό φιλμ του Τζέιμς Κάμερον επιστρέφει στις μαρκίζες.

Ψυχοθεραπεία, σινεμά και "Μια Επικίνδυνη Μέθοδος"

Η σειρά προβολών "Κινηματογράφος και Ψυχιατρική" συστήνεται από την αρχή ως "Σινεμά Ψ" και σας προσκαλεί στη θέαση της ταινίας του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ.

Γιατί τόσος οσκαρικός χαμός για την Αντρέα Ραϊσμπορόου;

Η εξαιρετική ηθοποιός βρέθηκε να διεκδικεί "από το πουθενά" το Όσκαρ α' γυναικείου ρόλου και παραλίγο να ξεσπάσει ένα -αστείο- σκάνδαλο.