Στο Τέλος του Τούνελ

2

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 1

Τα ισπανικά αλλά και γενικώς­ τα ισπανόφωνα θρίλερ έχουν εισβάλει για τα καλά τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική κινηματογραφική πραγματικότητα και προκαλούν εντύπωση με τις πρωτότυπες ιδέες και την αφηγηματική στιβαρότητά τους. Στοιχεία που έχουν ανανεώσει το είδος των ταινιών αγωνίας, ξεκινώντας από τα δράματα μυστηρίου ή τις αστυνομικές περιπέτειες και φτάνοντας στα horror movies.

Το «Στο Τέλος του Τούνελ» μας έρχεται από το Μπουένος Άιρες, του οποίου όμως δεν βλέπουμε την παραμικρή εικόνα, καθώς όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα και κάτω από το σπίτι του Χοακίν. Ενός τεχνικού κομπιούτερ, ο οποίος έχασε σε ατύχημα την οικογένειά του και εκείνος είναι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Για να εξοικονομήσει χρήματα, νοικιάζει τη σοφίτα του, όπου εγκαθίστανται μια όμορφη, εξωστρεφής χορεύτρια με την εξάχρονη κόρη της, η οποία έχει σταματήσει να μιλάει τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Χοακίν δουλεύει απομονωμένος στο υπόγειο, όταν κάποια στιγμή ακούει θορύβους από δίπλα, στήνει αφτί και ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει ληστεία τράπεζας.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 2

Με δύο κωμωδίες στο ενεργητικό του, ο Ροδρίγο Γκράντε αλλάζει ρότα και οργανώνει εδώ ένα συνδυασμό heist movie και αγωνιώδους θρίλερ, ενώ φροντίζει να κρατήσει ψηλά την ένταση, να χτίσει ένα non stop σασπένς και να τραβήξει την κατάλληλη στιγμή τους άσους από το (σεναριακό) μανίκι του. Παρά την εμφανέστατη πρόθεσή του να εντυπωσιάσει πάση θυσία τον θεατή, δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά σε όλες τις πίστες, καθώς επιστρέφει στην ευκολία του δοκιμασμένου και στην ασφάλεια του κλισέ όταν ζορίζεται. Διατηρεί όμως μέχρι τέλους το σεβασμό του για το είδος, του οποίου γνωρίζει καλά τα τικ και τους κανόνες.

Αργεντινή, Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 121΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Στο Τέλος του Τούνελ

Al Final del Tunel
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 120 '
  • Ροδρίγο Γκράντε

Καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, ο Χοακίν δουλεύει ως τεχνικός κομπιούτερ στο σπίτι του, τη σοφίτα του οποίου νοικιάζει σε μια όμορφη νεαρή χορεύτρια και την κόρη της. Ακούγοντας κάποια στιγμή θορύβους από το διπλανό υπόγειο, ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει τη ληστεία της διπλανής τράπεζας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.