Ευτυχία

2

Ο Πολάνσκι καραδοκεί πίσω από τις ατμοσφαιρικές εικόνες ενός μοντέρνου αστικού εφιάλτη με «διάφανες» προθέσεις, σινεφίλ καταβολές και αφηγηματικές ιδέες.

Ευτυχία

Η Άννα, μια νεαρή κοπέλα που ζει μόνη της, αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της και οδηγείται στην απόγνωση. Ο Πολάνσκι καραδοκεί πίσω από τις ατμοσφαιρικές εικόνες ενός μοντέρνου αστικού εφιάλτη με «διάφανες» προθέσεις, σινεφίλ καταβολές και αφηγηματικές ιδέες.

Ευτυχία - εικόνα 1

Η Ξανθή Σπανού είναι η Άννα, μια κοπέλα που ζει μόνη της και αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της, απομονώνεται και οδηγείται­ στην απόγνωση. Ο πρωτοεμφανιζόμενος σεναριογράφος και σκηνοθέτης Χρήστος Πυθαράς τής χαρίζει για συμπρωταγωνίστρια μια Αθήνα που σταδιακά μετατρέπεται σε ζωντανή απειλή, όχι μέσα από τα ντοκιμαντερίστικα πλάνα μιας μεγαλούπολης σε κρίση, αλλά μεταμορφωμένη από τις ατμοσφαιρικές εικόνες ενός μοντέρνου αστικού εφιάλτη.

Ο Πολάνσκι της «Αποστροφής» και του «Ενοίκου» καραδοκεί σε κάθε γωνιά, ο Ντέιβιντ Λιντς και ο Νίκολας Ρεγκ βάζουν το χεράκι τους, αλλά ο σινεφίλ Πυθαράς καταφέρνει να ελέγξει­ σε μεγάλο βαθμό τις επιρροές­ και να βάλει σε τάξη τις αφηγηματικές ιδέες του. Το sound design αξιοποιείται δημιουργικά, το μοντάζ δίνει ρυθμό και η Άννα παθαίνει όσα ακριβώς περίμενες να της συμβούν, σε ένα περιορισμένου βεληνεκούς σκηνοθετικό ντεμπούτο με «διάφανες» προθέσεις, αλλά αυτοέλεγχο, συνέπεια και κινηματογραφικό γνώθι σαυτόν.

Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 80΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ευτυχία

2
  • Δραματική
  • 2016
  • Διάρκεια: 80 '
  • Χρήστος Πυθαράς

Η Άννα, μια νεαρή κοπέλα που ζει μόνη της, αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της και οδηγείται σταδιακά στην απόγνωση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.