The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor - εικόνα 1

Το «The Bachelor» φαντάζεται πως είναι το ελληνικό «The Hangover». Ως αρχική ιδέα –και σε καμία περίπτωση ως αποτέλεσμα– αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Αφού, σου λέει, το βασικό πρόβλημα του αφηγηματικού ελληνικού σινεμά είναι το σενάριο, ποιο είναι το κακό με το να ξεκινήσουμε από μια δοκιμασμένη ιδέα και να την προσαρμόσουμε στα καθ’ ημάς; Ακριβώς το ίδιο κάνει, άλλωστε, και ο Θοδωρής Αθερίδης με την ιταλική επιτυχία «Perfetti Sconosciuti», την οποία θα δούμε διασκευασμένη στα ελληνικά σε δύο εβδομάδες ως «Τέλειοι Ξένοι». Πολλές φορές όμως δεν φτάνει ένα ολόκληρο σενάριο­ για να φέρει τα πράγματα στα ίσα τους, θα αρκέσει τώρα απλώς μια ιδέα; Η οποία στην περίπτωσή μας είναι η εξής απλούστατη: παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη.

Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει. Στην περίπτωση του «Bachelor» η απάντηση είναι ένα ηχηρότατο­ «όχι»! Από το σκηνοθετικό ντεμπούτο του μικρομηκά και μουσικού Αντώνη Σωτηρόπουλου παρελαύνουν γυμνές όλες οι παθογένειες του σύγχρονου εμπορικού ελληνικού κινηματογράφου και όσο κι αν θέλει κάποιος να κάνει τα στραβά μάτια, μόνο αισιόδοξος δεν μπορεί να είναι: σεναριακή ιδέα που δεν αναπτύσσεται καθόλου, προχειρογραμμένη, προκλητικά αυθαίρετη πλοκή, καταιγισμός ευκολιών, παρεξηγήσεων και φαρσικών υπερβολών, τηλεπερσόνες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, σκηνοθετικό ύφος εντελώς αποκομμένο από την κωμική αφηγηματική λογική (τα ιπτάμενα πλάνα δίνουν και παίρνουν), χαρακτήρες-καρικατούρες και μια παραγωγή στα όρια της φτηνής τηλεταινίας με σχεδιασμό ήχου έτοιμο για Χρυσό Βατόμουρο. Και όλα αυτά στη μαρτυρική διάρκεια των 110 λεπτών!

Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: VILLAGE.

Περισσότερες πληροφορίες

The Bachelor

  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 110 '
  • Αντώνης Σωτηρόπουλος

Παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη. Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η Αγγελική Παπούλια μέλος σε κριτική επιτροπή της Μπερλινάλε

Η διακεκριμένη ηθοποιός πρόκειται να συναποφασίσει τους νικητές του διαγωνιστικού τμήματος Encounters στο 73ο Φεστιβάλ Βερολίνου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
01/02/2023

Ο σύγχρονος ιαπωνικός κινηματογράφος στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Το Φεστιβάλ Ιαπωνικού Κινηματογράφου επιστρέφει στην Αθήνα με τέσσερις ταινίες που προβάλλονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος συνομιλεί με το Νίκο Παναγιωτόπουλο για το σινεμά αποκλειστικά στο "α"

Προ-δημοσίευση ενός αποσπάσματος του ντοκιμαντέρ και βιβλίου γύρω από μια μέχρι πρότινος άγνωστη συζήτηση ανάμεσα στους δύο σπουδαίους σκηνοθέτες.

Αναζητούνται θεατές: Πώς θα γεμίσουν ξανά τα σινεμά; Η New Star απαντά

Ο υπεύθυνος της εταιρίας Βελισσάριος Κοσσυβάκης, απαντά στις ερωτήσεις του "α" στο πλαίσιο του ρεπορτάζ όπου αναζητούνται χειροπιαστές λύσεις για το μέλλον του κινηματογράφου.

Ελληνικό box office: Με οδηγό τον Μπρένταν Φρέιζερ

Η "Φάλαινα" συνεχίζει να συγκινεί, το σίκουελ του "Avatar" να εντυπωσιάζει και τα πρώτα σημάδια επιστροφής των θεατών στις αίθουσες να αχνοφαίνονται στον ορίζοντα.

Εκδήλωση αφιερωμένη στα φιλμ του Άλφρεντ Χίτσκοκ

Στην εκδήλωση θα προβληθούν σκηνές από ταινίες του Χίτσκοκ και πάνω σε αυτές θα γίνει συζήτηση για τον σκηνοθέτη και το έργο του.

Μια αποκλειστική ματιά στην υποψήφια για Όσκαρ "Αυτοκρατορία του Φωτός" (βίντεο)

Το "α" εξασφάλισε για τους αναγνώστες του ένα featurette της νέας ταινίας του Σαμ Μέντες ("Skyfall", "1917") που διεκδικεί Όσκαρ διεύθυνσης φωτογραφίας.