Το Κορίτσι του Τρένου

1,5

Διεκπεραιωτική και άνευρα σκηνοθετημένη μεταφορά ενός (wannabe «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε») αγωνιώδους μπεστ σέλερ.

Το Κορίτσι του Τρένου

Διεκπεραιωτική και άνευρα σκηνοθετημένη μεταφορά ενός (wannabe «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε») αγωνιώδους μπεστ σέλερ.

Το Κορίτσι του Τρένου - εικόνα 1

Τι θα ήταν το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» χωρίς το σενάριο της Τζίλιαν Φλιν και τη σκηνοθεσία του Ντέιβιντ Φίντσερ; Το «Κορίτσι του Τρένου» είναι η απάντηση. Αν και το σαρδόνια αμοραλιστικό μυθιστόρημα της Φλιν είναι κλάσεις ανώτερο ως πρώτη ύλη από τον αναιμικό σωσία του διά χειρός Πόλα Χόκινς, υπήρχαν ένα σωρό πράγματα που θα μπορούσε κάποιος να ανασύρει από τις σελίδες του «…Τρένου» και να αναπτύξει σεναριακά (και σκηνοθετικά), στήνοντας ένα ψωμωμένο θρίλερ. Ανάμεσά τους η σχέση αλήθειας και παραίσθησης, η κρυφή ζωή των (αμερικανικών) προαστίων, τα πολλά πρόσωπα/προσωπεία της σύγχρονης γυναίκας, η μεταβίβαση της ενοχής, ο ανταγωνισμός των δύο φύλων ως πόλεμος εξουσίας… Η Έριν Κρεσίντα Γουίλσον («Η Γραμματέας», «Υποψία») ενδιαφέρεται κυρίως για το τελευταίο, στην ψυχολογική και σεξουαλική διάστασή του, φοβούμενη πως η πολυπρόσωπη και περίπλοκη χρονικά αφήγηση θα βραχυκυκλώσει αν φορτωθεί με επιπλέον αναφορές και σημάνσεις.

Το Κορίτσι του Τρένου - εικόνα 2

Κι όμως, η πλοκή φαντάζει πολύ πιο αγωνιώδης απ’ ό,τι υπόσχεται η ιστορία της χωρισμένης και αλκοολικής Ρέιτσελ, που μαθαίνει πως μια νεαρή παντρεμένη γυναίκα, την οποία βλέπει κάθε μέρα από το τρένο της, αγνοείται. Πρόκειται για την νταντά της νέας οικογένειας του πρώην άντρα της, την οποία είχε δει λίγες ημέρες νωρίτερα αγκαλιά με κάποιον που δεν ήταν ο σύζυγός της. Αποφασίζει να μάθει την αλήθεια, μπλέκοντας σε ένα ζωντανό εφιάλτη που ο απρόσωπος Τέιτ Τέιλορ («Υπηρέτριες») σκηνοθετεί σαν δράμα χαρακτήρων. Ατελείωτα κοντινά πλάνα, περιγραφικές εικόνες, δράση που προχωρά μόνο μέσω των διαλόγων, απουσία οποιασδήποτε ατμόσφαιρας. Μια άνευρη, οριακά υποφερτή διεκπεραίωση δηλαδή, το πρωταγωνιστικό καστ της οποίας νομίζεις πως επιλέχτηκε ύστερα από διαγωνισμό ομορφιάς.

ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 112΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Κορίτσι του Τρένου

The Girl on the Train
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 112 '
  • Τέιτ Τέιλορ

Χωρισμένη και αλκοολική, η Ρέιτσελ μαθαίνει πως μια νεαρή παντρεμένη γυναίκα την οποία βλέπει κάθε μέρα από το τρένο της αγνοείται. Πρόκειται για την νταντά της νέας οικογένειας του πρώην άντρα της, την οποία είχε δει λίγες μέρες πριν αγκαλιά με κάποιον που δεν ήταν ο σύζυγός της. Αποφασίζει να μάθει την αλήθεια, μπλέκοντας σε ένα ζωντανό εφιάλτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 18 Δεκεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
18/12/2025

Film Factory: Ένα τριήμερο κινηματογραφικών masterclasses με ελεύθερη είσοδο στην Ταινιοθήκη

Μία από τις πιο δημιουργικές και επιτυχημένες εκπαιδευτικές δράσεις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου επιστρέφει για δέκατη τέταρτη χρονιά.

Avatar: Φωτιά και Στάχτη

Τρίτη παραλλαγή της ίδιας ακριβώς ιστορίας. Όσο όμως το θέαμα διογκώνεται προς το (ακόμα) εντυπωσιακότερο, τόσο όλα τα υπόλοιπα (χαρακτήρες, πλοκή, οικολογική αλληγορία) γίνονται απλοϊκότερα, μελοδραματικότερα και αφελέστερα. | Powered by Uber.

Η Αγγελία

Ψυχολογικό θρίλερ διαδοχικών ανατροπών, το οποίο, από την εξέλιξη της πλοκής έως τις ερωτικές σκηνές, μοιάζει αναποφάσιστο μέχρι τέλους για το αν θα ήθελε να είναι μια σαρκαστική παρωδία. | Powered by Uber.

Αυτά που Σκοτώνεις

Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Σάντανς για ένα αγωνιώδες δράμα, το οποίο στήνει μια υποβλητική ατμόσφαιρα μυστηρίου, θολώνοντας δεξιοτεχνικά τα όρια φαντασίας και πραγματικότητας. | Powered by Uber.

Αλευρίνο, "Το Σπέρμα του Σύμπαντος"

Άλλο ένα χιουμοριστικό, χαοτικό και κατασκευαστικά ερασιτεχνικό σινε-δοκίμιο από τον αθεράπευτα παιγνιώδη και απολαυστικό παραμυθά δημιουργό τού "Πέφτουν οι Σφαίρες σαν το Χαλάζι…" | Powered by Uber.

Χριστούγεννα με τον Ποντικούλη

Ναΐφ, καρτουνίστικη και καλογυρισμένη κωμωδία καταστροφής, όπου τα (ψηφιακά) ποντίκια κλέβουν την παράσταση από τους αμήχανους ζωντανούς χαρακτήρες. | Powered by Uber.