Οδηγός Cinema

Θερινοί Κινηματογράφοι Κριτικές Ταινίων Ειδικές Προβολές Αρχείο Ταινιών Ανά Εβδομάδα Πρεμιέρας Αθηνόραμα club

Ομάδα Αυτοκτονίας

2

Μια πλήρως αποπροσανατολισμένη περιπέτεια με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες, που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν. Μόνος διασωθείς ο Γουίλ Σμιθ με τη γήινη ερμηνεία του.

Ομάδα Αυτοκτονίας

Μια πλήρως αποπροσανατολισμένη περιπέτεια με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες, που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν. Μόνος διασωθείς ο Γουίλ Σμιθ με τη γήινη ερμηνεία του.

Ομάδα Αυτοκτονίας - εικόνα 1

Ε ίναι κρίμα να βλέπεις στους καιρούς μας ένα παραγωγικότατο είδος όπως το υπερηρωικό να αρνείται ουσιαστικά να προοδεύσει. Έπειτα από ένα βήμα μπροστά («Deadpool») έρχονται τουλάχιστον τρία πίσω («X-Men: Απόκαλιψ», «Fantastic Four», «Batman V Superman: Η Αυγή της Δικαιοσύνης»), γεγονός που θέτει υπό αμφισβήτηση ακόμη και κραταιές κινηματογραφικές θεωρίες όπως αυτή των τεσσάρων σταδίων εξέλιξης ενός είδους που θεμελίωσε ο Γάλλος Κριστιάν Μετς.

Αλλά στην ακάματη υπερηρωική μηχανή, η οποία κόβει δολάρια με τη σέσουλα, δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς ή προσωπικά οράματα – πόσο μάλλον για επιστημονικές θεωρίες. Η «Ομάδα Αυτοκτονίας» αποτελεί άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα πισωγυρίσματος. Σε αυτήν η πράκτορας Αμάντα Γουόλερ φτιάχνει μια ομάδα από χαρισματικούς ισοβίτες προορισμένη να επέμβει μόνο σε μυστικές αποστολές.

Όταν μια πανίσχυρη υπερφυσική απειλή ξυπνά από το παρελθόν, οι περιθωριακοί superheroes είναι οι μόνοι που μπορούν να σώσουν τον πλανήτη. Θεωρητικά, λοιπόν, τα συστατικά του υπερηρωικού μείγματος μοιάζουν ιδανικά, αφού η νέα περιπέτεια της DC διαθέτει γοητευτικούς αντιήρωες, μια διμοιρία από σταρ, προϋπολογισμό-μαμούθ κι έναν σκηνοθέτη (Ντέιβιντ Άγερ) που φλερτάριζε μέχρι πρόσφατα με την ιδιότητα του «δημιουργού». Το αποτέλεσμα; Μια απ’ τα ίδια, άντε και λίγο χειρότερα.

Ένα πλήρως αποπροσανατολισμένο φιλμ με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν, ακατανόητους κακούς «ντυμένους» με κακόγουστα ’90s εφέ, φροϊδικές αναφορές της πλάκας, ξεκάρφωτο οικογενειακό μελό κι ένα φινάλε κανονική παρωδία. Ευτυχώς, η γήινη ερμηνεία του Γουίλ Σμιθ (μοναδικός διασωθείς του πρωτοκλασάτου καστ), μια πρωτοπόρα μετα-πανκ αισθητική και δυο-τρία αστεία γλίτωσαν την περιπέτεια από την υπερηρωική... αυτοκτονία.

Περισσότερες πληροφορίες

Ομάδα Αυτοκτονίας

Suicide Squad
2
  • Περιπέτεια
  • 2016
  • Διάρκεια: 123 '
  • Ντέιβιντ Άγερ

H πράκτορας Αμάντα Γουόλερ φτιάχνει μια ομάδα από χαρισματικούς ισοβίτες προορισμένη να επέμβει μόνο σε μυστικές αποστολές. Όταν μια πανίσχυρη υπερφυσική απειλή ξυπνά από το παρελθόν, οι περιθωριακοί υπερήρωες είναι οι μόνοι που μπορούν να σώσουν τον πλανήτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αφήνοντας το Λας Βέγκας

Μία από τις πιο ειλικρινείς, βαθιά ρομαντικές και αδυσώπητα σκληρές "βόλτες στη σκοτεινή πλευρά" του αμερικανικού ονείρου, η οποία χάρισε Όσκαρ ερμηνείας στον Νίκολας Κέιτζ.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
23/06/2022

Νεκρό Τηλέφωνο

Οι ημιτελώς αρθρωμένες σκηνοθετικές προθέσεις και ένα σενάριο διάτρητο από λογικά κενά αποδυναμώνουν τις σκηνές τρόμου, αδικώντας έτσι την πιο ανατριχιαστική ερμηνεία στην καριέρα του Ίθαν Χοκ.

Το Τέλειο Αφεντικό

Ιστορικό ρεκόρ υποψηφιοτήτων στα ισπανικά βραβεία Γκόγια για μια "ύπουλη", καυστική και πολιτικά εύστοχη μαύρη σάτιρα της καπιταλιστικής ψυχολογίας με ερμηνευτικό ρεσιτάλ από τον Χαβιέρ Μπαρδέμ.

Καλή Τύχη Λίο Γκράντε

Ανάλαφρο δράμα χαρακτήρων με προβλέψιμη ψυχολογική διαδρομή, βασισμένο αποκλειστικά στις (αξιόπιστες) ερμηνείες και τους (καλογραμμένους) διαλόγους.

Lightyear

Spin-off του "Toy Story" με αυτόνομη ιστορία, η οποία είναι αστεία, κατά στιγμές συγκινητική και καλοπροαίρετα διδακτική, παραμένει όμως σε ένα αβαθές διασκεδαστικά περιπετειώδες επίπεδο.

Η Κοιλάδα των Μελισσών

Αντισυμβατικό ιστορικό δράμα του δημιουργού της "Μαρκέτα Λαζάροβα", φτιαγμένο από ταρκοφσκικές εικόνες και μπεργκμανικές εμμονές.

Υψηλή Ραπτική

Δυο αταίριαστοι χαρακτήρες και δυο διαφορετικές γενιές αλληλοσυμπληρώνονται σε μια υπερβολικά χαμηλότονη, υποτονική δραματικά πορεία ψυχολογικής και συναισθηματικής συνειδητοποίησης.