Μαμά, Γύρισα!

1

Μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα!

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου σε μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα! - εικόνα 1

Ένα από τα κλασικά «αταίριαστα ζευγάρια» της ζωής και της οθόνης, η χωρισμένη γύρω στα 40 κόρη με παιδί και η 65-70άρα πληθωρική μάνα της, αποτελούν το πρωταγωνιστικό δίδυμο της έκτης κωμωδίας που έχει γράψει (όλες μαζί με τον Έκτορ Καμπέγιο Ρέγιες) και σκηνοθετήσει ο απρόσωπος, ρουτινιάρης Ερίκ Λαβέν («Barbecue», «Bienvenue a Bord»). Από τη μια, έχουμε λοιπόν την αρχιτέκτονα Στεφανί, χωρισμένη με μια μικρή κόρη, η οποία αφού αναγκάζεται να κλείσει την επιχείρησή της, επιστρέφει στο σπίτι της μητέρας της, αναζητώντας μια καινούργια δουλειά. Από την άλλη, η Ζακλίν είναι μια εξωστρεφής και δυναμική γυναίκα που έχει χηρέψει πριν από ένα χρόνο, προσπαθεί όμως (στα κρυφά) να ξαναφτιάξει τη ζωή της.

Χαίρεται που έχει τη Στεφανί σπίτι, αλλά δεν υποχωρεί στο θέμα τής (πάντα υψηλής) θέρμανσης, στο να ακούει διαρκώς Φρανσίς Καμπρέλ και στο να δίνει μητρικές συμβουλές στην κόρη της. Καθώς το πρώτο ημίωρο της ταινίας χτίζει το κωμικό τέμπο του πάνω στις αντιθέσεις των δυο γυναικών, η μπαναλιτέ των χαρακτήρων και των καταστάσεων ισοφαρίζεται από το γρήγορο αφηγηματικό ρυθμό και τη σπιρτόζα παρουσία της αειθαλούς Ζοζιάν Μπαλασκό («Για Όλα Φταίει το Γκαζόν»). Όταν όμως περνάμε στη «δεύτερη πράξη» (το σενάριο είναι έτσι κι αλλιώς στημένο σαν θεατρικό έργο του στιλ «Δείπνο Ηλιθίων» ή «Μην Ενοχλείτε, Παρακαλώ») και το οικογενειακό δείπνο με καλεσμένους τα δυο αδέλφια της Στεφανί ξεκινά, όλα εξελίσσονται προβλέψιμα και βαρετά, σαν ένα ελάχιστα αστείο κι ενδιαφέρον λεκτικό πινγκ-πονγκ ανάμεσα σε αφόρητα απλοϊκές καρικατούρες. Ακόμα απλοϊκότερο, το «ζήσαν αυτοί καλά…» φινάλε έρχεται για να απαλείψει ως διά χολιγουντιανής μαγείας κάθε οικογενειακή, ψυχολογική και κοινωνική διαφορά…

Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μαμά, Γύρισα!

Retour Chez ma Mere
1,5
  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 97 '
  • Ερίκ Λαβέν

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου…

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/04/2024

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.