Οδηγός Cinema

Θερινοί Κινηματογράφοι Κριτικές Ταινίων Ειδικές Προβολές Αρχείο Ταινιών Ανά Εβδομάδα Πρεμιέρας Αθηνόραμα club

Το Σώμα

Ο σεναριογράφος του «Τα Μάτια της Τζούλια» σκηνοθετεί ένα άκρως υποβλητικό, αλλά υπερβολικά φιλόδοξο, φετιχιστικά ανατρεπτικό στην πλοκή και αδύναμο εν τέλει να σταθεί στο ύψος των υποσχέσεών του θρίλερ.

Το Σώμα

Ο σεναριογράφος του «Τα Μάτια της Τζούλια» σκηνοθετεί ένα άκρως υποβλητικό, αλλά υπερβολικά φιλόδοξο, φετιχιστικά ανατρεπτικό στην πλοκή και αδύναμο εν τέλει να σταθεί στο ύψος των υποσχέσεών του θρίλερ.

Το Σώμα - εικόνα 1

Η ισπανική σχολή τρόμου δεν βρίσκεται πλέον στα χρόνια της δημιουργικής ακμής της, η παράδοσή της, όμως, είναι ακόμα ζωντανή και ο σεναριογράφος των «Ματιών της Τζούλια» (σε σκηνοθεσία Γκιγιέμ Μοράλες) πατά πάνω της για να υπογράψει το προ τετραετίας πρώτο πέρασμά του πίσω από την κάμερα. Συνεργάζεται ξανά με τη γοητευτική Ισπανίδα σταρ Μπελέν Ρουέδα, η οποία τώρα κρατά το ρόλο μιας όμορφης και πλούσιας επιχειρηματία η οποία πεθαίνει ξαφνικά από καρδιακή προσβολή. Αλλά το ίδιο βράδυ το πτώμα της εξαφανίζεται από το νεκροτομείο, ενώ ο φύλακας ο οποίος νωρίτερα, τρέχοντας αλαφιασμένος μέσα στη νύχτα, χτυπήθηκε από ένα διερχόμενο αυτοκίνητο, βρίσκεται σε κώμα.

Έτσι, με λίγα στοιχεία στα χέρια του, ο αστυνόμος που ερευνά την υπόθεση εστιάζει πάνω στον νεαρότερο σε ηλικία σύζυγο της νεκρής, ο οποίος μοιάζει να κρύβει πολλά επικίνδυνα μυστικά. Ατμόσφαιρα αγωνίας που παραπέμπει σε γοτθικό θρίλερ, κλειστοφοβική αίσθηση κι ένα μυστήριο που πυκνώνει ολοένα και περισσότερο –δεν αργούμε να μάθουμε πως ο σύζυγος έχει άμεση σχέση με το θάνατο της γυναίκας του– κάνουν το «Σώμα» να μοιάζει με κάτι παραπάνω από δεξιοτεχνική άσκηση ύφους.

Ο Πάουλο κοπιάρει μερικούς εύκολους κι εφευρίσκει άλλους τόσους έξυπνους τρόπους να τρομάξει τον θεατή, μοιράζει έντεχνα υποψίες, παρασύρεται όμως όλο και περισσότερο από τη λαβυρινθώδη πλοκή του, την πρόθεσή του να πρωτοτυπήσει αφηγηματικά (πηγαίνοντας μπρος και πίσω στο χρόνο) και την αυτοπεποίθησή του ως ανατρεπτικός σεναρίστας, καταλήγοντας στο να φορτώσει αυτό το αγχωτικό παιχνίδι γάτας-ποντικιού με αχρείαστες υπερβολές, κλισέ ψυχολογική ανάλυση, σωρεία εκφοβιστικών τρικ και ένα τραβηγμένο από τα μαλλιά τελικό «διότι», που δεν στέκει ούτε… στο σινεμά.

Ισπανία. 2012. Διάρκεια: 91΄. Διανομή: WEIRD WAVE.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Σώμα

El Cuerpo
2
  • Θρίλερ
  • 2012
  • Διάρκεια: 108 '
  • Οριόλ Πάουλο

Ένας αστυνόμος ερευνά την υπόθεση εξαφάνισης του πτώματος μιας όμορφης και πλούσιας γυναίκας από το νεκροτομείο. Οι υποψίες πέφτουν στον νεαρότερο σύζυγό της, ο οποίος μοιάζει να κρύβει πολλά επικίνδυνα μυστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Κάνες μιλάνε ελληνικά και χορεύουν ροκ εν ρολ

Σε ένα υποτονικό μέχρι στιγμής φεστιβάλ το ελληνικό σινεμά φώναξε "παρών" με το αλμοδοβαρικό "Dodo" του Πάνου Κούτρα και το βραβείο που απέσπασε η μικρού μήκους της Εύης Καλογηροπούλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
27/05/2022

Top Gun: Maverick

Ο απόλυτος χολιγουντιανός συνδυασμός δράσης, νοσταλγίας και μελοδράματος ανανεώνει με θαυμαστή αποτελεσματικότητα την 80s συνταγή για μια αξεπέραστα θεαματική και άκρως πατριωτικο-μιλιταριστική αεροπορική περιπέτεια.

Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και Παρκ Τσαν-γουκ δίχασαν το φεστιβάλ Κανών

Αναζητώντας ακόμα το φαβορί για το φετινό Χρυσό Φοίνικα, τα μεγάλα ονόματα της διοργάνωσης άφησαν μετέωρους κοινό και κριτικούς.

Φεστιβάλ Κανών: πολιτική, σάτιρα κι αληθινά εγκλήματα

Χειροκροτήθηκε το γυρισμένο στην Ελλάδα "Τρίγωνο της Θλίψης" του Ρούμπεν Έστλουντ, συγκίνησε το "EO" του Γέρζι Σκολιμόφσκι, αλλά η σπουδαία ταινία ακόμα αναζητείται.

To φεστιβάλ Κανών υποκλίθηκε στον Τομ Κρουζ

Με αφορμή το "Top Gun: Maverick", ο απόλυτος χολιγουντιανός σταρ προσγειώθηκε με πάταγο στην Κρουαζέτ, η οποία του παραδόθηκε ολοκληρωτικά για ένα ολόκληρο 24ωρο.

Μαγνητικά Πεδία

Ο Τζιμ Τζάρμους συνταξιδεύει με τον Σταύρο Τσιώλη σε ένα χειροποίητο, low budget road movie με προορισμό όλα τα ανέκφραστα συναισθήματα.

Νίτραμ

Βραβείο αντρικής ερμηνείας στις Κάνες για ένα ψυχολογικό θρίλερ υπόγειας έντασης και καλοσχεδιασμένου σασπένς.