Οι Υπερέξι

3

Η τρυφερή σχέση Χίρο - Μπέιμαξ και η εντυπωσιακή σκηνογραφία της πόλης… Σαν Φρανσόκιο γεμίζουν συναίσθημα και θέαμα ένα ντισνεϊκής συνταγής animation, εμπνευσμένο ελεύθερα από κόμικς της Marvel.

Οι Υπερέξι

Ο Χίρο Χαμάντα, ένας έφηβος με επιστημονικό ταλέντο, γίνεται φίλος με το στρουμπουλό ρομπότ Μπέιμαξ και μαζί με ακόμη τέσσερις φίλους του συγκροτούν μια ανορθόδοξη ομάδα hi tech υπερηρώων που καλούνται να αντιμετωπίσουν έναν μασκοφόρο εγκέφαλο του κακού. Η τρυφερή σχέση Χίρο - Μπέιμαξ και η εντυπωσιακή σκηνογραφία της πόλης… Σαν Φρανσόκιο γεμίζουν συναίσθημα και θέαμα ένα ντισνεϊκής συνταγής animation, εμπνευσμένο ελεύθερα από κόμικς της Marvel.

Οι Υπερέξι - εικόνα 1

Η Άπω Ανατολή είναι μια ευρεία γεω­γραφική περιοχή με δισεκατομμύρια­ χολιγουντιανά «ανεκπαίδευτους» ακόμη θεατές (βλ. πρωτίστως Κίνα και δευτερευόντως Ινδία), εξ ου και το έντονο φλερτ του εμπορικού αμερικανικού κινηματογράφου με μύθους, ήρωες και τοποθεσίες της: από τους «47 Ronin» και το «Pacific Rim» μέχρι το τελευταίο «Transformers». Έτσι, βασισμένοι χαλαρά σε κόμικς της Marvel, οι «Υπερέξι» μας μεταφέρουν στο φαντασμαγορικό Σαν Φρανσόκιο (ευφάνταστος συνδυασμός των Σαν Φρανσίσκο και Τόκιο), όπου ο ορφανός έφηβος Χίρο Χαμάντα, ένας έφηβος με επιστημονικό ταλέντο, γίνεται­ φίλος με το στρουμπουλό ρομπότ Μπέιμαξ και μαζί με ακόμη τέσσερις φίλους του συγκροτούν μια ανορθόδοξη ομάδα hi tech υπερηρώων που καλούνται να αντιμετωπίσουν έναν μασκοφόρο εγκέφαλο του κακού.

Με έξυπνα διακριτικό χιούμορ και βασισμένο στην τρυφερή σχέση Χίρο­ και Μπέιμαξ, το ντισνεϊκής συνταγής­ animation των Ντον Χολ («Γουίνι το Αρκουδάκι») και Κρις Γουίλιαμς («Μπολτ») στήνει μια διαφορετική υπερηρωική περιπέτεια για το προεφηβικό κοινό. Θετικά μηνύματα, ευρηματικότατη σκηνογραφία και δοκιμασμένη σεναριακή φόρμουλα κάνουν το όλο θέαμα οικεία γοητευτικό, συστήνοντάς μας μια αστεία κινηματογραφική­ παρέα χαριτωμένων εκδικητών του καλού, οι οποίοι όλα δείχνουν πως ήρθαν για να μείνουν.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Οι Υπερέξι

Big Hero 6
3
  • Animation
  • 2014
  • Διάρκεια: 102 '
  • Ντον Χολ

Ο Χίρο Χαμάντα, ένας έφηβος με επιστημονικό ταλέντο, γίνεται φίλος με το στρουμπουλό ρομπότ Μπέιμαξ και μαζί με τέσσερις φίλους του συγκροτούν μια ανορθόδοξη ομάδα hi tech υπερηρώων που καλούνται να αντιμετωπίσουν έναν μασκοφόρο εγκέφαλο του κακού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.