Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

1

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 1

Είτε Έλληνας είτε Ρωμαίος, για το Χόλιγουντ κάθε χλαμυδοφόρος πολε­μιστής δεν μπορεί παρά να είναι «Μονομάχος» (του Ρίντ­λεϊ Σκοτ). Πολλοί επίδοξοι Ράσελ Κρόου έχουν προκύψει τελευταία, αφού μετά τον Ηρακλή του Κέλαν Λουτζ σειρά έχει τώρα ο Βρετανός Μάιλο, ο οποίος ως παιδί είδε την οικογένειά του να σφαγιάζεται από τους στρατιώτες του αδίστακτου Ρωμαίου­ αξιωματικού Κόρβους και ο ίδιος­ πουλήθηκε ως σκλάβος.
Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, το σωτήριο έτος 79 μ.Χ., καταφθάνει στην Πομπηία ως διάσημος μονομάχος με το προσωνύμιο «Κέλτης». Εκεί θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και φυσικά τον γερουσιαστή πλέον Κόρβους, ακόμη πιο αιμοβόρο και διεφθαρμένο απ’ ό,τι τον άφησε. Και όλα αυτά με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο οποίος ετοιμάζεται να κλέψει απ’ όλους την τρισδιάστατη ­παράσταση.

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 2

Περιμένοντας (αμήν και) πότε το διάσημο ηφαίστειο θα γίνει πυρ και μανία για την τελευταία και θεαματική σκηνή, που θα λύσει εν μέσω ψηφιακής καταστροφής όλες τις δραματικές εκκρεμότητες, παρακολουθούμε μια αλά «Σπάρτακος» (χωρίς το σεξ) τηλεοπτική σαπουνόπερα εκτός αρένας κι έναν δευτεροκλασάτο «Μονομάχο» εντός αυτής: όχι μόνο η κερδισμένη με αίμα­ φιλία του ήρωα με τον Αφρικανό αντίπαλό του, αλλά ακόμη και η αντιστροφή της νικηφόρας μάχης των Ρωμαίων έναντι των Καρχηδόνιων έχουν κοπιαριστεί. Γεμάτη CGI εφέ, αξιοπρεπής χωρίς να είναι μεγαλειώδης, η παραγωγή αναβιώνει μια γραφικότατη, clean cut Πομπηία των τελευταίων ημερών και ο σαματατζής Πολ Γ.Σ. Άντερσον («Resident Evil», «Άλιεν Εναντίον Κυνηγού», «Οι Τρεις Σωματοφύλακες») ξεπετά το άνοστο, αφόρητα προβλέψιμο στόρι μόνο και μόνο για να γκαζώσει χωρίς καμιά έμπνευση στο πανδαιμόνιο του φινάλε. Το οποίο –αλά «Τιτανικός»– δεν κρύβει και πολλές εκπλήξεις, εκτός ίσως από το πόσο αξιομνημόνευτα άσχημα μπορεί να υποδυθεί ο Κίφερ Σάδερλαντ τον σατανικό κακό σε έξαλλη κατάσταση.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Pompeii
1
  • Περιπέτεια
  • 2014
  • Διάρκεια: 105 '
  • Πολ.Γ.Σ.Άντερσον

Το 79 μ.Χ. και με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο Βρετανός σκλάβος Μάιλο καταφθάνει στην Πομπηία ως ο διάσημος μονομάχος Κέλτης. Εκεί θα γνωρίσει την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και τον Ρωμαίο γερουσιαστή Κόρβους, υπεύθυνο για το θάνατο της οικογένειάς του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Τι έμεινε από την τελετή απονομής του βραβείου κοινού LUX, πέρα από την υποχρέωση ψήφου στις επικείμενες Ευρωεκλογές;

Μια χούφτα αξιόλογες ταινίες με κοινωνικό πρόσημο, μια ψαλμωδία στα Εσθονικά και μια σημαία με τα αστεράκια της ΕΕ.

ΓΡΑΦΕΙ: ΑΝΝΑ ΦΑΡΔΗ
26/04/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (25/4-1/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.