Επιστροφή στο Ρινγκ

1

Τα φαντάσματα των Ρόκι και Τζέικ ΛαΜότα συγκρούονται σε μια απίστευτα άνευρη και κατεψυγμένου χιούμορ γεροντοκωμωδία.

Επιστροφή στο Ρινγκ

Δυο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ και αιώνιοι αντίπαλοι αποφασίζουν να ξανασυναντηθούν σε μια ύστατη αναμέτρηση, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά τον τελευταίο μεταξύ τους αγώνα. Τα φαντάσματα των Ρόκι και Τζέικ ΛαΜότα συγκρούονται σε μια απίστευτα άνευρη και κατεψυγμένου χιούμορ γεροντοκωμωδία.

Επιστροφή στο Ρινγκ - εικόνα 1

Ρόκι εναντίον Τζέικ ΛαΜότα. Γιατί όχι; Μια εδώ και τώρα μονομαχία των δύο διασημότερων σινε-πυγμάχων (ο ένας μυθοπλαστικός και ο άλλος πραγματικός ήρωας) μοιάζει με υποσχόμενη αρχή μιας αθλητικής κωμωδίας, καθώς η ηλικία των πρωταγωνιστών (70 ετών ο Ρόμπερτ ντε Νίρο και 67 ο Σιλβέστερ Σταλόνε) δεν επιτρέπει τίποτα περισσότερο από ένα καλοστημένο αστείο.
Αυτό υποτίθεται πως επιδιώκει και η «Επιστροφή στο Ρινγκ», η οποία δεν μπορεί φυσικά να χρησιμοποιήσει τους κινηματογραφικούς ήρωες, προσπαθεί όμως να εκμεταλλευτεί τους ταυτισμένους με τους συγκεκριμένους ρόλους ηθοποιούς. Έτσι ο Ντε Νίρο γίνεται ο Μπίλι «Δε Κιντ» ΜακΝτόνεν και ο Σλάι ο Χένρι «Ρέιζορ» Σαρπ, δύο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ κι αιώνιοι αντίπαλοι, που μετρούν φέτος τριάντα ολόκληρα χρόνια από τον ιστορικό τελευταίο μεταξύ τους αγώνα. Εν τω μεταξύ, ο Κιντ έχει γίνει ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, παραμένοντας γυναικάς και φανφαρόνος, ενώ ο Ρέιζορ δουλεύει εδώ και χρόνια ως βιομηχανικός εργάτης στην κοινή γενέτειρά τους, το Πίτσμπουργκ.

Επιστροφή στο Ρινγκ - εικόνα 2

Η επέτειος εμπνέει τον γιο του Αφροαμερικανού ατζέντη που είχε οργανώσει τους προηγούμενους αγώνες του ντουέτου (ο Κέβιν Χαρτ ως κωμική καρικατούρα), ο οποίος με τα πολλά καταφέρνει να πείσει τους άσπονδους φίλους για την ύστατη ρεβάνς, που κρύβει και άλλο ένα διακύβευμα: την καρδιά της όμορφης Σάλι, παλιάς φιλενάδας του Ρέιζορ που πριν από τρεις δεκαετίες έκλεψε (και άφησε έγκυο) ο Κιντ.
Εν αναμονή της πολυπόθητης αναμέτρησης, η οποία έρχεται στο τελευταίο και καλύτερο τέταρτο του φιλμ, ο χρόνος περνά αργά και βασανιστικά, περιγράφοντας την ελάχιστα αστεία προπόνηση και την εκβιαστικά δραματική αντιπαράθεση των δύο γερο-μποξέρ. Κανένα παιχνίδι με την κινηματογραφική εικόνα τους (μόνο ο Σλάι πάει κάποια στιγμή­ να βαρέσει κάτι κατεψυγμένα κρέατα), όλες κι όλες τρεις σπιρτόζικες ατάκες, μπόλικο προβλέψιμο μελόδραμα και καθόλου φρέσκο χιούμορ. Αόρατος ο Πίτερ Σίγκαλ («Ασκήσεις Ηρεμίας», «Get Smart»), αφήνει τα πάντα στα γαντοφορεμένα χέρια των δύο πρωταγωνιστών, οι οποίοι βαριούνται ακόμη και να αυτοσχεδιάσουν αυτοσαρκαζόμενοι.

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 113΄. Διανομή: VILLAGE FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Επιστροφή στο Ρινγκ

Grudge Match
1
  • Κωμωδία
  • 2013
  • Διάρκεια: 113 '
  • Πίτερ Σίγκαλ

Δυο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ και αιώνιοι αντίπαλοι αποφασίζουν να ξανασυναντηθούν σε μια ύστατη αναμέτρηση, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά τον τελευταίο μεταξύ τους αγώνα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
02/05/2024

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.

Η σχέση του συγγραφέα Πολ Όστερ με τον κινηματογράφο

Θυμόμαστε τα βιβλία του εμβληματικού συγγραφέα που έγιναν ταινίες αλλά και τα φιλμ που ο ίδιος σκηνοθέτησε.