Wild Rose

3

Ένα προσγειωμένο στη βρετανική εργατική καθημερινότητα μουσικό success story, με αφηγηματική ωριμότητα, μελωδική συγκίνηση και μια αστείρευτης ενέργειας πρωταγωνιστική ερμηνεία.

Wild Rose

Η 31χρονη Τζέσι Μπάκλι, η οποία με αυτή την ταινία απέσπασε την πρώτη υποψηφιότητά της για βραβείο BAFTA (της Βρετανικής Ακαδημίας), είναι ένα σπουδαίο υποκριτικό ταλέντο με σίγουρο κινηματογραφικό μέλλον. Από τη μικρή («Fargo», «Τσερνόμπιλ», «Taboo») στη μεγάλη οθόνη («Κτήνος», «Τζούντι»), αποτελεί την ταχύτερα ανερχόμενη ηθοποιό του αγγλικού σινεμά και την κινητήριο δύναμη του «Wild Rose», μιας συμβατικής σε δομή, αλλά ιδιαίτερης στις κρίσιμες λεπτομέρειές της μουσικής ιστορίας ενηλικίωσης, που συνδέει αναπάντεχα την πολυπληθέστερη πόλη της Σκοτίας με την πρωτεύουσα του Τενεσί και της κάντρι.

H νεαρή Ρόουζ-Λιν Χάρλαν αποφυλακίζεται ύστερα από 12 μήνες και επιστρέφει στα παιδιά της, την οκτάχρονη Γουινόνα και τον πεντάχρονο Μίτσελ, τα οποία όλον αυτό τον καιρό φρόντιζε η μητέρα της. Η τελευταία ζητά από την κόρη της να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες της, όμως εκείνη έχει στο μυαλό της μόνο ένα πράγμα: να φύγει από τη Γλασκόβη για το Νάσβιλ, εκεί που χτυπά η καρδιά της μουσικής κάντρι. Χαρισματική τραγουδίστριά της, η Ρόουζ-Λιν νιώθει «Αμερικάνα που γεννήθηκε σε σώμα Σκοτσέζας» και αναζητά τρόπο να κάνει καριέρα στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Γιατί πόσοι ακούνε κάντρι στον βρετανικό Βορρά; Έτσι, όταν η πλούσια εργοδότριά της, στο σπίτι της οποίας δουλεύει ως καθαρίστρια, την ακούει και αποφασίζει να τη βοηθήσει, η Ρόουζ-Λιν θα αφήσει πίσω της τις οικογενειακές υποχρεώσεις της, ανέτοιμη να πληρώσει το αντίστοιχο τίμημα.

Wild Rose - εικόνα 1

Η σεναριακή προσέγγιση της τηλεοπτικής Νικόλ Τέιλορ έχει κάτι από τη συναισθηματική και κοινωνική ευαισθησία του Πολ Λάβερτι, μόνιμου σεναριογράφου του Κεν Λόουτς, στον τρόπο με τον οποίο περιγράφει τις σχέσεις της παθιασμένης ηρωίδας με το περιβάλλον της. Ένας γκρίζος χαρακτήρας γεμάτος ελαττώματα από τη μία, η εργατική βρετανική καθημερινότητα από την άλλη, και η απόσταση που χωρίζει το όνειρο από την πραγματικότητα να χωράει ολόκληρη μέσα σε τρία ακόρντα. «Τρία ακόρντα και η αλήθεια», να τι είναι η κάντρι για τη Ρόουζ-Λιν, η οποία έχει κάνει το μότο τατουάζ στο χέρι της.

Κι η Τζέσι Μπάκλι, που ξεκίνησε τη δική της καριέρα από το talent show του BBC «I'd do anything», σωματοποιεί αυτό το πάθος, μαζί και την ασφυκτική απόγνωση που νιώθει όταν οι προτεραιότητές της συγκρούονται μετωπικά. Ποια είναι η σημαντικότερη; Η Νικόλ Τέιλορ και ο σκηνοθέτης Τομ Χάρπερ («Peaky Blinders», «Η Γυναίκα με τα Μαύρα 2: Άγγελος του Θανάτου», «Οι Αεροναύτες») δεν προκρίνουν την εύκολη λύση και αναζητούν την απάντηση στο βλέμμα, στις ανάσες και στη φωνή της Ρόουζ-Λιν, γνωρίζοντας πως τις τελικές επιλογές τις κάνει πάντα η αναπόδραστη πραγματικότητα της αληθινής ζωής.

Μ. Βρετανία, ΗΠΑ. 2018. Διάρκεια: 101΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Wild Rose

3
  • Δραματική
  • 2018
  • Διάρκεια: 101 '
  • Τομ Χάρπερ

H Ρόουζ-Λιν Χάρλαν είναι μια 23χρονη τραγουδίστρια κάντρι με δύο ανήλικα παιδιά, που μόλις αποφυλακίστηκε. Το όνειρό της είναι να αφήσει την Γλασκόβη για το Νάσβιλ, αλλά κυνηγώντας το παραμελεί διαρκώς τις οικογενειακές υποχρεώσεις της. Μέχρι που κάποια στιγμή θα πρέπει να επιλέξει…

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.