Το Βράδυ που Έφαγε τον Κόσμο

3

Ο «Ζωντανός Θρύλος» συναντά το «28 Μέρες Μετά» σε ένα ελάχιστα πρωτότυπο σεναριακά, αλλά στημένο με φαντασία και σκηνοθετημένο με φρεσκάδα θρίλερ επιβίωσης.

Το Βράδυ που Έφαγε τον Κόσμο

Ο «Ζωντανός Θρύλος» συναντά το «28 Μέρες Μετά»: την επομένη ενός πάρτι ο Σαμ ξυπνά στο δια­μέρισμα της πρώην κοπέλας του και διαπιστώνει πως ολόκληρο το Παρίσι έχει καταληφθεί από ζόμπι. Οχυρώνεται στον όροφό του, αρχίζει να εξερευνά προσεκτικά την πολυκατοικία και μαζεύει προμήθειες, που του επιτρέπουν να παραμείνει ζωντανός, αν κι εγκλωβισμένος.

Ούτε η σεναριακή ιδέα ούτε η πλοκή (βασισμένες σε μυθιστόρημα του Πιτ Αγκαρμάν) αυτού του αγγλόφωνου μετα-αποκαλυπτικού θρίλερ δωματίου είναι ιδιαίτερα πρωτότυπες. Ο πρωτοεμφανιζόμενος Ντομινίκ Ροσέ όμως τις μπολιάζει με αφηγηματική φαντασία και μια φρέσκια ματιά, που συνδυάζει αγωνία, χιούμορ, ρεαλισμό και –γιατί όχι;– συναίσθημα. Ο Νορβηγός σπουδαίος ηθοποιός Άντερς Ντάνιελσον Λίε («Όσλο, 31 Αυγούστου», «22 July») ενσαρκώνει με νεύρο αλλά και μια εσωτερική μελαγχολία έναν σύγχρονο Ροβινσώνα Κρούσο, συνθέτοντας με τον αμίλητο Ντενί Λαβάν, στον ρόλο ενός αιχμάλωτου νεκροζώντανου, ένα πρωτότυπο δίδυμο «χαρακτήρων». Με την προσθήκη της Σάρα (Γκολσιφτέ Φαραχανί) το ανθρώπινο δράμα συμπληρώνεται, το συναισθηματικό σασπένς μεγαλώνει κι ένα εύστοχο σχόλιο πάνω στη σύγχρονη αστική μοναξιά αποκτά ευρύτερες διαστάσεις.

Γαλλία. 2018. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ODEON / AUDIOVISUAL.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Βράδυ που Έφαγε τον Κόσμο

La Nuit A Dévoré le Monde / The Night Eats the World
3
  • Τρόμου
  • 2018
  • Διάρκεια: 94 '
  • Ντομινίκ Ροσέ

Την επομένη ενός πάρτι ο Σαμ ξυπνά στο διαμέρισμα της πρώην κοπέλας του και διαπιστώνει πως ολόκληρο το Παρίσι έχει καταληφθεί από ζόμπι. Οχυρωμένος στον όροφό του, προσπαθεί να προστατευτεί από τους εισβολείς και να βρει άλλον τυχόν επιζώντα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.