Το Τρίτο Έγκλημα

3

Περίτεχνο παζλ διλημμάτων, προσποιήσεων, σοκαριστικών μυστικών και παραπλανητικών γεγονότων από έναν δεξιοτέχνη της κινηματογραφικής λεπτομέρειας.

Το Τρίτο Έγκλημα

Περίτεχνο παζλ διλημμάτων, προσποιήσεων, σοκαριστικών μυστικών και παραπλανητικών γεγονότων από έναν δεξιοτέχνη της κινηματογραφικής λεπτομέρειας.

Το Τρίτο Έγκλημα - εικόνα 1

Ανάμεσα σε δύο ταινίες που μέσα σε τρία χρόνια ταξίδεψαν στο Φεστιβάλ Κανών (το «After the Storm» και το βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα «Κλέφτες Καταστημάτων», το οποίο θα δούμε τον Νοέμβριο στις ελληνικές αίθουσες), ο παραγωγικότατος Χιροκάζου Κορεέντα («Nobody Knows», «Πατέρας και Γιος») στρίμωξε ακόμη μία, η οποία δια­γωνίστηκε στο περσινό Φεστιβάλ Βενετίας.

Πρόκειται για ένα βασισμένο σε δικό του σενάριο δικαστικό δράμα, στο οποίο ο επιτυχημένος δικηγόρος Σιγκεμόρι αναλαμβάνει την υπεράσπιση ενός άντρα που έχει ομολογήσει τη δολοφονία του αφεντικού του. Ο ίδιος, μάλιστα, είχε πριν από τριάντα χρόνια καταδικαστεί για άλλον ένα φόνο και τότε πρόεδρος του δικαστηρίου ήταν ο πατέρας του Σιγκεμόρι. Αν και η υπόθεση μοιάζει ξεκάθαρη, ο δικηγόρος αρχίζει να τη μελετάει αναζητώντας στοιχεία που θα μπορούσαν να γλιτώσουν τον πελάτη του από τη θανατική ποινή. Σταδιακά ανακαλύπτει πράγματα τόσο για το θύμα και την οικογένειά του όσο και για τον δράστη, ο οποίος όμως αλλάζει διαρκώς την κατάθεσή του, κάνοντας έτσι ακόμη δυσκολότερη την αποκάλυψη της πλήρους αλήθειας.

Το Τρίτο Έγκλημα - εικόνα 2

Αν και απομακρύνεται υφολογικά από τις συνήθεις, απλές οικογενειακές ιστορίες, ο Κορεέντα ενδιαφέρεται κι εδώ για την ηθική στάση ενός ανθρώπου μέσα σε ένα αμοραλιστικό περιβάλλον. Το τελευταίο αποτυπώνεται με μια εξαιρετικά κομψή σεναριακή τεχνική, καθώς όλοι οι εμπλεκόμενοι ενδιαφέρονται τελικά για κάτι άλλο από αυτό που δείχνουν αρχικά πως επιδιώκουν. Το σκηνοθετικό στιλιζάρισμα αναδεικνύει τις λεπτομέρειες που ηθελημένα μας αποπροσανατολίζουν και βαθαίνουν το πειστικό μυστήριο, όπως ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο, ένα εκφραστικό γκρο πλαν, ενώ η σιωπηλή «μονομαχία» των δύο αντρών, δικηγόρου και κατηγορουμένου, βάζει κάθε θεατή να σκεφτεί πάνω στις έννοιες της αμαρτίας και της απονομής δικαιοσύνης.

Είναι ο γνωστός μας Κορεέντα, ο οποίος συνεχίζει να διερευνά τα ηθικά όρια και τις ψυχολογικές αντοχές της σύγχρονης ιαπωνικής κοινωνίας, αυτήν τη φορά με ένα περίτεχνο παζλ διλημμάτων, προσποιήσεων, σοκαριστικών μυστικών και παραπλανητικών γεγονότων και μέσα από τη φόρμα ενός δραματικού δικαστικού θρίλερ.

Ιαπωνία. 2017. Διάρκεια: 124΄. Διανομή: ONE FROM THE HEART.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Τρίτο Έγκλημα

Sandome no Satsujin / The Third Murder
3
  • Δικαστικό Θρίλερ
  • 2017
  • Διάρκεια: 124 '
  • Χιροκάζου Κορεέντα

Ένας επιτυχημένος δικηγόρος αναλαμβάνει την υπεράσπιση ενός άντρα ο οποίος έχει ομολογήσει τη δολοφονία του αφεντικού του. Καθώς ερευνά την υπόθεση, ανακαλύπτει πως αυτή δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη, με τον πελάτη του να αλλάζει διαρκώς την κατάθεσή του, μπερδεύοντας έτσι ακόμη περισσότερο τα πράγματα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.