Το KinoFest επιστρέφει για 6η χρονιά στην Πάτρα με γερμανόφωνες ταινίες, πρεμιέρες και δωρεάν προβολές

Το μοναδικό φεστιβάλ γερμανόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα, με 42 ταινίες, πλούσιο διαγωνιστικό τμήμα και παράλληλες δράσεις στον εμβληματικό χώρο της οινοποιείας Achaia Clauss.

KinoFest

Η Πάτρα ετοιμάζεται να υποδεχθεί για έκτη χρονιά το KinoFest – Φεστιβάλ Γερμανόφωνου Κινηματογράφου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 28 Σεπτεμβρίου στον εμβληματικό χώρο της ιστορικής οινοποιείας Achaia Clauss. Για λίγες μέρες, τα κελάρια του Castro Clauss μετατρέπονται σε θερινό σινεμά, δίνοντας νέα ζωή σε έναν χώρο γεμάτο μνήμες και πολιτιστική κληρονομιά.

Το KinoFest είναι το μοναδικό γερμανόφωνο κινηματογραφικό φεστιβάλ στην Ελλάδα και κάθε χρόνο προσφέρει στο κοινό μια ανεπανάληπτη εμπειρία, συνδυάζοντας κινηματογράφο, πολιτισμό και οινική παράδοση. Στη φετινή διοργάνωση θα προβληθούν 42 ταινίες – 14 μεγάλου μήκους και 28 μικρού μήκους – από τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία και το Λουξεμβούργο. Το κοινό θα απολαύσει ταινίες μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, animation και παιδικές παραγωγές, όλες σε δωρεάν προβολές.

Στο διαγωνιστικό τμήμα συμμετέχουν 9 ταινίες μεγάλου μήκους, όλες σε ελληνική πρεμιέρα. Η φετινή θεματική του φεστιβάλ είναι οι ανθρώπινες σχέσεις, και οι ταινίες του καταπιάνονται με μερικά πολύ ενδιαφέροντα θέματα όπως: η πολιτική ορθότητα σήμερα στην κωμωδία "Old White Man", ο εθισμός στα ναρκωτικά -και μάλιστα στην διάρκεια της εγκυμοσύνης στο "Vena", η ανισότητα και η αδικία στην πατριαρχική κοινωνία του 1900 με άξονα τη δίκη μιας νεαρής γυναίκας στο "Friedas Case" και η εκρηκτική σχέση δύο διαφορετικών μεταξύ τους αδερφών στο "Fresh".

Την κριτική επιτροπή απαρτίζουν οι: Σοφία Σταυριανίδου (διευθύντρια Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Βερολίνου), Χάρα Μάτα Γιαννάτου (ηθοποιός) και Ingo Starz (επιμελητής), οι οποίοι θα απονείμουν το βραβείο καλύτερης ταινίας. Ταυτόχρονα, οι θεατές θα έχουν την δυνατότητα να ψηφίζουν για το βραβείο κοινού της διοργάνωσης –και μάλιστα για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας με QR code την ώρα της προβολής στη μεγάλη οθόνη.

Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί στις 24 Σεπτεμβρίου, παρουσία των πρέσβεων Γερμανίας, Αυστρίας και Ελβετίας. Θα προβληθεί η ταινία "Persona non grata" του Antonin Svoboda, μια ιστορία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα που συνδέεται με το κίνημα #MeToo και καταγγέλλει τα συστήματα εξουσίας στον αθλητισμό.

Persona Non Grata
"Persona non grata"

Παράλληλες δράσεις

Εκτός από τις προβολές, το φεστιβάλ φιλοξενεί:

  • Παιδικό πρόγραμμα με 11 ταινίες και εκπαιδευτικά εργαστήρια.
  • Θεατρικό εργαστήριο με την Πηνελόπη Φλουρή.
  • Έκθεση φωτογραφίας με τίτλο Beyond Destruction – Ιστορίες από τον Έβρο, τη Θεσσαλία, τη Ρόδο.
  • Ημερίδα για τον ρόλο των κοινοτήτων στην πρόληψη δασικών πυρκαγιών.
  • Για πρώτη φορά, ένα industry event με τίτλο Bridging Cultures: Cinema Across Borders, που στοχεύει στη δημιουργία συνεργασιών μεταξύ Ελλήνων και γερμανόφωνων κινηματογραφιστών.

Οι ταινίες μεγάλου μήκους 

"On Mothers and Daughters", Τάνια Έγκεν (Tanja Egen)

Η Νίνα (32) ζει μια ανεξάρτητη ζωή ως ηθοποιός και μητέρα στο Άμστερνταμ. Για την κηδεία της γιαγιάς της, Μαρίας, επιστρέφει στη γενέτειρά της στη Ρηνανία-Ρουρ, όπου έρχεται αντιμέτωπη με τις νοοτροπίες και τα έθιμα του παρελθόντος. Βαθιά ριζωμένα πρότυπα και απωθημένα ζητήματα μιας ξεχασμένης οικογενειακής ζωής έρχονται στην επιφάνεια. Στο επίκεντρο βρίσκεται η μητέρα της Νίνας, η Κόνι (58), η οποία προσπαθεί να κρύψει τη δική της θλίψη πίσω από την οργάνωση της κηδείας της Μαρίας – ή μάλλον να αποφύγει το ερώτημα πώς να συμφιλιωθεί με μια μητέρα της οποίας την εκτίμηση στερήθηκε σε όλη της τη ζωή. Για πρώτη φορά, η Νίνα δείχνει ενδιαφέρον για τα συναισθήματα της μητέρας της, έστω και υποσυνείδητα – όμως ο χρόνος μετρά αντίστροφα μέχρι τον επικήδειο. Καθώς η Νίνα παλεύει με μια πρόταση να παίξει σε ρόλο στο "Το Πλοίο των Ονείρων", οι τελετές της κηδείας συνεχώς αλλάζουν – ενώ στην κουζίνα περιμένουν ακόμη 60 κιλά δαμάσκηνα για να καθαριστούν! Με κάθε νέα αναβολή της πτήσης της, η Νίνα αρχίζει να αλλάζει οπτική. Στο τέλος, έρχεται πιο κοντά στη μητέρα της από ποτέ. Οπότε… γιατί να μην ανέβει τελικά στο "Πλοίο των Ονείρων"; Άλλωστε, η γιαγιά Μαρία πάντα λάτρευε να το παρακολουθεί.

"Persona Non Grata", Αντονίν Σβομπόντα (Antonin Svoboda)

Μετά τον θάνατο του συζύγου της, η πρώην αθλήτρια του σκι Αντρέα έρχεται αντιμέτωπη με πολλά προβλήματα. Η σχέση της με τους γονείς της και την κόρη της, Σάρα, υπήρξε πάντα τεταμένη, ενώ καλείται να διαχειριστεί μόνη της την απώλεια του συντρόφου της. Τραυματισμένη ψυχικά και βασανισμένη από φόβους, προσπαθεί να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητα. Στο απόηχο του κινήματος #MeToo, η Αντρέα αποφασίζει να δώσει μια συνέντευξη για την εποχή που ήταν νεαρή επαγγελματίας αθλήτρια του σκι. Σε αυτή την πολύ προσωπική μαρτυρία καταγράφει τα τερατώδη συστήματα εξουσίας που επικρατούσαν τότε στη διοίκηση, καθώς και τον τρόπο που η κακοποίηση μεταξύ συναθλητών και προπονητών συνεχιζόταν. Με αυτό τον τρόπο, προκαλεί μια τεράστια "χιονοστιβάδα" αντιδράσεων στα ΜΜΕ, απέναντι στην οποία η ίδια της η οικογένεια αντιδρά με απόρριψη. Ωστόσο, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εκφράζουν την υποστήριξή τους στις καταγγελίες. 

"The Mariana Trench", Άιλιν Μπερν (Eileen Byrne)

Από τότε που ο μικρός της αδερφός, ο Τιμ, πνίγηκε στην Τεργέστη, η Πάουλα έχει χάσει τη θέληση για ζωή. Όταν γνωρίζει τον ηλικιωμένο Χέλμουτ, έναν χήρο που θέλει να μεταφέρει τις στάχτες της γυναίκας του στο Νότιο Τιρόλο, βλέπει μια διέξοδο – να πάει στην Τεργέστη και να βάλει τέλος στη ζωή της στα γενέθλια του Τιμ. Όμως, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αναπτύσσεται μια απρόσμενη φιλία με τον Χέλμουτ – και η δίψα της για ζωή ξαναγεννιέται.

"Bagger Drama", Πιτ Μπάουμγκαρτνερ (Piet Baumgartner)

Μια οικογένεια δυσκολεύεται να μιλήσει για τα συναισθήματα, την αγάπη ή την οικειότητα. Η οικογενειακή επιχείρηση απαιτεί όλη τους την προσοχή: ενοικιάσεις, πωλήσεις και επισκευές εκσκαφέων. Όλοι πρέπει να βοηθήσουν. Όταν η κόρη σκοτώνεται σε ένα μοιραίο ατύχημα, η οικογένεια παύει να λειτουργεί. Ο γιος θα προτιμούσε να πάει στις ΗΠΑ παρά να αναλάβει την εταιρεία. Ο πατέρας δείχνει ενδιαφέρον για τη νέα μαέστρο της χορωδίας και η μητέρα βρίσκεται ξαφνικά μόνη. Ένα νέο Heimatfilm, με ανθρώπους που αναζητούν τον εαυτό τους και μηχανές που χορεύουν.

"Everything’s Fifty Fifty", Αλιρέζα Γκολάφσαν (Alireza Golafshan)

Η Μάριον και ο Άντι είναι διαζευγμένοι, αλλά θεωρούν τους εαυτούς τους υποδειγματικούς γονείς. Ωστόσο, ένα κοινό ταξίδι διακοπών αποκαλύπτει ανησυχητικά ρήγματα στην ανατροφή των παιδιών τους. Το αδιάλλακτο ζευγάρι καλείται τώρα να συνεργαστεί, ώστε να επουλώσει τις πληγές και να ξαναγίνει οικογένεια.

Everything’s Fifty Fifty
"Everything’s Fifty Fifty"

"Frieda’s Case", Μαρία Μπρεντλε (Maria Brendle)

Το 1904, η νεαρή μοδίστρα Φρίντα Κέλερ γίνεται το κεντρικό πρόσωπο σε μια πολύκροτη δίκη που αποκαλύπτει τις βαθιές αδικίες μιας πατριαρχικής κοινωνίας. Η υπόθεσή της αναγκάζει τους άνδρες εισαγγελείς να αντιμετωπίσουν προσωπικά και επαγγελματικά διλήμματα που κλονίζουν τις αντιλήψεις τους περί ηθικής και ισότητας των φύλων. Καθώς η δίκη εξελίσσεται, οι δημόσιες διαμαρτυρίες και η προσοχή των μέσων αναδεικνύουν την άνιση μεταχείριση των γυναικών στο νομικό σύστημα. Ο αγώνας της Φρίντα για δικαιοσύνη γίνεται σύμβολο του ευρύτερου αγώνα για ισότητα των φύλων και καθρέφτης που αντανακλά την κοινωνική υποκρισία και αδικία.

"Vena", Κιάρα Φλάισχακερ (Chiara Fleischhacker)

Η Τζένη, απρόσμενα έγκυος από τον καινούργιο της σύντροφο, τον Μπόλε, παλεύει με μια ασταθή σχέση που επισκιάζεται από τη χρήση κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης. Υποχρεωμένη να συνεργαστεί με μια οικογενειακή μαία, γνωρίζει απρόθυμα τη Μάρλα. Παρά τις διαφορές τους – και ενώ η Τζένη βρίσκεται αντιμέτωπη με μια επικείμενη ποινή φυλάκισης – αναπτύσσεται ένας ισχυρός δεσμός, που της χαρίζει ελπίδα και αυτοεκτίμηση. Καθώς παλεύει με την αβεβαιότητα για το μέλλον της, η Τζένη πρέπει να αντιμετωπίσει κατάματα τις συνέπειες των πράξεών της. Σε μια συγκινητική ιστορία ανθεκτικότητας και ανθρώπινης σύνδεσης, το VENA εξερευνά τη μεταμορφωτική δύναμη της αγάπης και τη διαρκή ελπίδα για ένα φωτεινότερο αύριο.

Vena
"Vena"

"Old White Man", Σίμον Φέρχοφεν (Simon Verhoeven)

Ο διαφημιστής Χάιντς Χέλμμιχ έχει μια αποστολή: να αποτινάξει από πάνω του την εικόνα του "λευκού γέρου" και να εξασφαλίσει επιτέλους την προαγωγή των ονείρων του. Όταν η προοδευτική του προϊσταμένη και οι "πολύχρωμοι" συνάδελφοί του δέχονται την πρόσκλησή του για ένα πιο προσωπικό δείπνο στο σπίτι του, ο Χάιντς το βλέπει ως την τέλεια ευκαιρία να επιδείξει την πολιτική του ορθότητα. Όμως, όσο η βραδιά προχωρά, εκείνος πέφτει από τη μια αμήχανη γκάφα στην άλλη, ενώ η προσεκτικά στημένη οικογενειακή βιτρίνα αρχίζει να ραγίζει. Με την άφιξη απρόσμενων καλεσμένων και τη νύχτα να ξεφεύγει ολοένα και περισσότερο από τον έλεγχο, το τραπέζι του δείπνου μετατρέπεται σε πεδίο μάχης πολιτικής ορθότητας, συγκρουόμενων κοσμοθεωριών και κωμικού χάους.

Old White Man
"Old White Man"

"Fresh", Ντάμιαν Τζον Χάρπερ (Damian John Harper)

Ο Κάι, ένας νεαρός εργάτης και οικογενειάρχης στη Ρηνανία-Ρουρ, βλέπει τη ζωή του να καταρρέει όταν ο βίαιος αδελφός του, Μίρκο, αποφυλακίζεται και ζητά πίσω τα 10.000 ευρώ που του είχε εμπιστευτεί – χρήματα που ο Κάι έχει ήδη ξοδέψει για την οικογένειά του. Αναγκασμένος να μπλέξει ξανά με τον κόσμο των ναρκωτικών και κυνηγημένος από την εκδίκηση του αδελφού του, ο Κάι στρέφεται στην αστυνομία, οδηγώντας σε μια δραματική και αναπόφευκτη σύγκρουση μεταξύ τους.

Fresh
"Fresh"

Οι ταινίες μικρού μήκους 

"Play Pretend", Κλάρα Στερν (Clara Stern)

Υπάρχει αυτός που έφυγε, ο Πολ, και αυτή που έμεινε πίσω, η Τζούντιθ. Δύο αδέρφια, πλέον ενήλικα, προσπαθούν να βρουν τον τρόπο να συνεχίσουν ή να ανανεώσουν τη σχέση τους έπειτα από έξι χρόνια χωρίς να έχουν συναντηθεί. Είναι άραγε δυνατόν να ξεχάσουν το ρήγμα και να απολαύσουν απλώς την παρέα ο ένας του άλλου; Ποιο είναι το ιδιαίτερο δέσιμο ανάμεσα στα αδέλφια; Η Τζούντιθ και ο Πολ συναντιούνται ξανά και αρχίζουν να παίζουν "σαν να ήταν παιδιά".

"Ferarri", Φίλιπ Ιβαντσίσικς (Philip Ivancsics)

Ο δωδεκάχρονος Νίκο νιώθει ντροπή για τον πατέρα του. Όχι με τον τρόπο που τα περισσότερα παιδιά ντρέπονται για τους γονείς τους, αλλά επειδή ο πατέρας του είναι 70 ετών. Αυτό προσπαθεί να το κρύψει από τη συμμαθήτριά του, τη Λουίζα, η οποία φαίνεται να έχει έναν πολύ πιο "cool" μπαμπά. Στα γενέθλια της Λουίζας, ο Νίκο μπλέκεται σε μια δύσκολη κατάσταση με κάποιες απρόσμενες συνέπειες.

"Fall into Each Other", Βιβιάν Μπάους (Vivian Bausch)

Στην κουζίνα όλα βράζουν – και μαζί τους και ο Έρνστλ – όμως εκείνος πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί. Μετά τον θάνατο του κρυφού εραστή του, ο Έρνστλ έρχεται αντιμέτωπος με τη χήρα, τη Λάρα, η οποία τον αντιμετωπίζει για τη μυστική τους σχέση. Παρά την οργή και τον πόνο που νιώθουν, ο Έρνστλ και η Λάρα έρχονται απροσδόκητα κοντά σε μια στιγμή σωματικής οικειότητας.

"Soeder", Ραούλ Μπρουκ (Raoul Bruck)

Η Κέρστιν προσλαμβάνει μέσω του dark net έναν πληρωμένο δολοφόνο, τον Σέντερ, για να ξεφορτωθεί τον άχρηστο σύζυγό της κατά τη διάρκεια ενός σαββατοκύριακου στη λίμνη. Χωρίς να το γνωρίζει, ο μυστηριώδης νεαρός δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας αλαζόνας διαδικτυακός απατεώνας με σκοτεινές φαντασιώσεις. Όταν όμως το όπλο που παρήγγειλε ταχυδρομικώς δεν φτάνει εγκαίρως, αναγκάζεται να αυτοσχεδιάσει.

"Between the Lines", Νίκλας Πολμμαν (Niklas Pollmann)

Ένας σταθμός του μετρό στη Βιέννη της Αυστρίας. Δύο νυχτοπούλια δεν γνωρίζονται αρκετά καλά ώστε να ρωτήσουν αν θέλουν να περάσουν τη νύχτα μαζί. Το τρένο του φεύγει, έπειτα και το δικό της, μέχρι που το παιχνίδι επαναλαμβάνεται. Και ξανά. Ανάμεσα σε αμφιβολίες και δισταγμούς, ανάμεσα στα τρένα και στις γραμμές, γνωρίζονται μεταξύ τους — και ίσως λίγο και τον εαυτό τους.

"Into The Wild Land", Έμιλ Κάσκα (Emil Kaschka)

Η νεαρή σκηνοθέτις Έμμα Χελ έκανε το καλλιτεχνικό της άλμα με το έργο της για τον θάνατο, Into the Wild Land. Ο σύντροφός της εδώ και χρόνια, ο Γιόνας, προσπαθεί μάταια να γράψει, χωρίς καμία επιτυχία. Οι δυο τους ξεκινούν μαζί για ένα σαββατοκύριακο στο Τιρόλο, τον τόπο καταγωγής της Έμμα. Εκείνη θέλει, όπως λέει, να επισκεφθεί τον Λούκα, έναν φίλο από το σχολείο που είναι άρρωστος. Ωστόσο, αποκαλύπτεται σύντομα ότι ο Λούκα δεν είναι μόνο άρρωστος, αλλά ετοιμοθάνατος — και ότι δεν ήταν απλώς ένας σχολικός φίλος, αλλά ο παιδικός έρωτας της Έμμα. Η συνάντηση με τον ετοιμοθάνατο, ο τελευταίος αποχαιρετισμός του νεαρού Λούκα, πυροδοτούν πολλά και για τους δύο. Οι αξίες τους, η τέχνη τους, όλα τίθενται σε νέο φως — και πάνω απ’ όλα η σχέση τους.

"Reiko’s Time", Πάβελ Μποζίλοφ (Pavel Bozhilov)

Στο χωριό Χόενζελχοου, ο Ράικο Πίπερ και η θεατρική του ομάδα Senfkorn ανεβάζουν μια νέα καλοκαιρινή παράσταση. Το Reiko's Time παρατηρεί σιωπηλά και με υπομονή πώς το πάθος και η συλλογικότητα ενώνονται για να δημιουργήσουν ένα ζωντανό θέατρο σε ένα μικρό, γραφικό χωριό.

"Fragments", Λίζα Τζαμπορινίγκ (Lisa Jabornig)

Η Έμμα εργάζεται σε ένα κινηματογραφικό αρχείο και βυθίζεται στην κουίρ σκηνή της Βιέννης τη δεκαετία του 1980. Ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν της, η Έμμα έρχεται αντιμέτωπη με συγκρούσεις, όπως η εμπειρία διάκρισης της φίλης της Ίρα και η δική της αναζήτηση για μια απάντηση στο ερώτημα τι σημαίνει "οικογένεια" για εκείνη.

"Always by your Side", Αβραάμ Νίλεμποκ (Abraham Nielebock)

Ο Νίκο και η Κλάρα ξεκινούν μαζί ένα ταξίδι με ποδήλατο για τις διακοπές τους, με σκοπό να ξανασυνδεθούν μετά από πολύ καιρό. Ωστόσο, το ταξίδι δεν εξελίσσεται όπως το είχαν φανταστεί, καθώς έχουν πολύ διαφορετικές προσδοκίες για τον χρόνο που περνούν μαζί. Η Κλάρα επικεντρώνεται περισσότερο στη σεξουαλική διάσταση, ενώ ο Νίκο επιθυμεί να επανασυνδεθούν σε συναισθηματικό επίπεδο. Οι εντάσεις μεταξύ τους αυξάνονται, οδηγώντας σε συμπεριφορές που ξεπερνούν τα όρια, και η σχέση τους δοκιμάζεται.

"B203", Μανουέλ Ροντρίγκες (Manuel Rodriguez)

Στον δρόμο για να συναντήσει τον βιολογικό του πατέρα, ο Σεμπάστιαν και ο θετός του πατέρας, Ρίτσαρντ, αρχίζουν να επαναξιολογούν τη δική τους σχέση.

"OASIS", Λίλιθ Κλάους (Lilith Klaus)

Ένα σπίτι με στρογγυλά παράθυρα. Μπροστά του: μια πισίνα. Η κάτοικος του σπιτιού δεν βγαίνει ποτέ έξω· αντ’ αυτού προπονείται για να γίνει αθλήτρια της καλλιτεχνικής κολύμβησης. Όμως η απόλυτη μοναξιά της διαταράσσεται ξαφνικά, όταν μια μυστηριώδης φιγούρα με στολή κατάδυσης εμφανίζεται στην πισίνα μπροστά από το σπίτι.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μπερλινγκουέρ: Η Μεγάλη Ελπίδα

Βιογραφία με πολιτική στράτευση, η οποία προσπαθεί, χωρίς να αποφεύγει τις αγιογραφικές νότες, να κινηθεί ανάμεσα στο δραματικό πορτραίτο και τις εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/09/2025

Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη

Αληθινή ιστορία, η οποία εικονογραφείται άνευρα και στατικά, χρησιμοποιώντας όλους τους υποστηρικτικούς χαρακτήρες της σαν απλοϊκά σύμβολα. | Powered by Uber.

Χαμένα Όνειρα

Άνευρο και μονοδιάστατο δράμα, το οποίο αφήνει τη δυναμική Τζέσικα Τσαστέιν να διαχειριστεί ένα ταξικά καταδικασμένο και απόλυτα προβλέψιμο love story. | Powered by Uber.

Κλείδωσες; Οι Άγνωστοι 2

Περιφρονώντας κάθε ρεαλισμό και απολαμβάνοντας σαδιστικά αναίτιους γραφικούς φόνους, το ασύντακτο σίκουελ των "Αγνώστων" σπάει κάθε ρεκόρ ασυναρτησίας. | Powered by Uber.

Το Κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η Ταινία

Κωμική φαντασία με στοιχεία μιούζικαλ, η οποία συνδυάζει live action και ψηφιακό animation. Βασισμένη σε σειρά του Netflix, απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. | Powered by Uber.

Ιστορίες του Σηκουάνα

Συγκινητικό όσο και σκληρό κοινωνικό μελόδραμα με πολιτική ευαισθησία, αντανακλά τα οράματα και τις διαψεύσεις της ταραγμένης προπολεμικής γαλλικής πραγματικότητας. | Powered by Uber.

Η Γη της Επαγγελίας

Αριστουργηματική, σκηνοθετημένη με εξπρεσιονιστική μαεστρία και υποψήφια για ξενόγλωσσο Όσκαρ τοιχογραφία μιας ολόκληρης εποχής – των ονείρων, των ηθών και των αξιών της. | Powered by Uber.