Killerwood

2,5

Σινεφίλ σάτιρα η οποία δοκιμάζει την αντοχή διάφορων κινηματογραφικών ειδών. Έχει ιδέες, αυτές όμως ξεχειλίζουν και δεν επιτρέπουν στην αφήγηση να βρει σωστό τόνο και σταθερή κατεύθυνση. | Powered by Uber.

Killerwood 44

Ο Τίτος είναι ένας νεαρός σκηνοθέτης ο οποίος φιλοδοξεί να γυρίσει την πρώτη ελληνική ταινία με ήρωα έναν serial killer. "ΟΚ, εντάξει. Μπορεί να μην είναι η πρώτη, αλλά είναι σίγουρα η πρώτη σοβαρή απόπειρα να προσεγγίσουμε αυτό το θέμα", δηλώνει με μια δόση αυταρέσκειας. Αποτελεί ένα αυτοσαρκαστικό alter ego του Χρήστου Μασσαλά, ο οποίος μετά το αλμοδοβαρικών αποχρώσεων "Broadway" επανέρχεται με ακόμα μεγαλύτερη αποδομητική διάθεση απέναντι σε κινηματογραφικές ταυτότητες και είδη. Θέλει να μιλήσει για το ίδιο το σινεμά, και το σύγχρονο ελληνικό σινεμά πιο συγκεκριμένα, ανακατεύοντας εξ αρχής όλα όσα ο θεατής θα μπορούσε να εκλάβει ως δεδομένα. Έτσι, ξεκινάει με μια ταινία-μέσα-στην-ταινία.


Παρακολουθούμε λοιπόν ένα είδος making of του "Killerwood" που ετοιμάζει ο Τίτος και το οποίο έχει για ήρωές του την Έλενα, φοιτήτρια δημοσιογραφίας, η οποία συζεί με τον κινηματογραφιστή Γιάννη παρ’ όλο που οι δυο τους έχουν πάψει πλέον να είναι ζευγάρι. Κι ενώ ο τελευταίος είναι πωρωμένος με τα slasher movies και θέλει να γυρίσει μια ταινία με… serial killer, στην Αθήνα γίνεται μια σειρά ανεξιχνίαστων φόνων, πιθανότατα από τον ίδιο δράστη. Μια υπόθεση την οποία θέλει να διαλευκάνει η Έλενα, ξεκινώντας μια ριψοκίνδυνη, όπως θα αποδειχθεί, έρευνα.


Τα επίπεδα αναπαράστασης, άρα και σύγχυσης ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, διαρκώς πολλαπλασιάζονται, μυθοπλασία και πραγματικότητα συγχέονται και οι ιδέες του Μασσαλά ξεχειλίζουν. Με τη δυναμική τους δίνουν σ’ αυτό το πηγαινέλα μια παιχνιδιάρικη αύρα, αλλά από ένα σημείο και ύστερα το μετα-σχόλιο, χάνοντας την αίσθηση του μέτρου, αποσυντονίζει την –όποια– βασική πλοκή, αλλά και την αφήγηση, η οποία αγωνίζεται να βρει σωστό τόνο και σταθερή κατεύθυνση. Καθώς τα κλεισίματα του ματιού γίνονται… τικ, το κωμικό mockumentary ασθμαίνει για να παραμείνει στο ίδιο τέμπο με το αγωνιώδες θρίλερ κι είναι μόνο η σκηνοθετική επιδεξιότητα του Μασσαλά, η οποία συγκρατεί αυτήν τη σινεφίλ σάτιρα προτού εκτροχιαστεί, με μια μεγαλόστομη, ανεξέλεγκτη κορύφωση.

Ελλάδα. 2024. Διάρκεια: 84΄. Διανομή: WEIRD WAVE

Περισσότερες πληροφορίες

Killerwood

2,5
  • Σινεφίλ
  • 2024
  • Διάρκεια: 84 '
  • Χρήστος Μασσαλάς

Ο Τίτος είναι ένας νεαρός σκηνοθέτης που ετοιμάζει την καινούργια του ταινία. Ένα θρίλερ για μια σειρά ανεξιχνίαστων φόνων τους οποίους έχει πιθανότατα τελέσει ο ίδιος serial killer. Ή μήπως ανήκουν όλα στη σφαίρα της μυθοπλασίας;

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλα όσα θα δούμε στο Athens Short Film Festival

Το φεστιβάλ έρχεται με επτά διαφορετικές θεματικές και 45 μικρού μήκους απ' όλο τον κόσμο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
06/12/2025

Οι δραματικές ταινίες που βλέπουμε στα σινεμά αυτή την εβδομάδα

Οι παραγωγές που παίζονται στις μεγάλες οθόνες της πόλης έως και την Τετάρτη 10/12.

Τι νέο βλέπουμε στα σινεμά αυτό το ΠΣΚ

Οι καινούριες ταινίες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 4/12, οι κριτικές, τα τρέιλερ και όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις γι' αυτές.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (4-10/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Κάουτερ Μπεν Χανία: "Όσα συμβαίνουν στη Γάζα μάς κάνουν όλους Παλαιστίνιους"

Η βραβευμένη στη Βενετία σκηνοθέτρια της "Φωνής της Χιντ Ρατζάμπ" μιλάει για την κινηματογραφική διαχείριση ενός σοκαριστικού αληθινού ντοκουμέντου, το οποίο μετέτρεψε σε πολιτικό θρίλερ και σε μια ηχηρή αντιπολεμική κραυγή.

Μαρία Κομνηνού, ποια είναι τα must του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας;

Η Καλλιτεχνική Διευθύντρια μας παρουσιάζει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε τις πρώτες μέρες του φεστιβάλ.

Λώρη Λοϊζίδη, πώς είναι να φτιάχνεις ένα ελληνικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι;

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας ταινίας του Χρήστου Κανάκη, "Τα Κάλαντα των Χριστουγέννων", το "α" συζήτησε με τον πρωταγωνιστή και σεναριογράφο Λώρη Λοϊζιδη.