
Ένα από τα θέματα που ανέκυψε την πρόσφατη περίοδο των Όσκαρ, αφορούε το βιοπορισμό των καλλιτεχνών. Ο μεγάλος νικητής της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ο Σον Μπέικερ, το τελευταίο διάστημα ανέφερε συχνά την ανάγκη να στηριχθούν έμπρακτα οι νέοι σκηνοθέτεες, καθώς και εκείνος για πάρα πολλά χρόνια ζούσε υπό κάκιστες οικονομικές συνθήκες, προτού η καριέρα του πάρει τα πάνω της. Το ίδιο ζήτημα έθιξε, παράλληλα, και ο Μπρέιντι Κορμπέ, σκηνοθέτης του πολυσυζητημένου "The Brutalist".
Σε συνέντευξή του ο δημιουργός ανέφερε πως το γεγονός ότι η ταινία του έφτασε να αποσπά τρία Όσκαρ και να ξεπερνά τα 41 εκατομμύρια δολάρια στο box office, δε συνεπάγεται με υψηλές απολαβές για τον ίδιο. Συγκεκριμένα δήλωσε πως έβγαλε "μηδέν δολάρια", τόσο από το "Brutalist" όσο και από το προηγούμενο φιλμ του, το "Vox Lux". Τόνισε, επίσης, ότι πολλοί συνάδελφοί του δυσκολεύονται ακόμα και να πληρώσουν το νοίκι τους.
Τότε, για να συντηρήσει τον εαυτό του και την οικογένειά του, όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία στον Κορμπέ να σκηνοθετήσει μια σειρά διαφημίσεων στην Πορτογαλία ήταν δύσκολο να πει όχι. Το τελικό αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε παρακάτω, με τα σποτ να έχουν κάτι από την kodachrome αισθητική του στυλίστα Αμερικανού.
Οι διαφημίσεις του Μπρέιντι Κορμπέ:
Περισσότερες πληροφορίες
The Brutalist
Επιζών των στρατοπέδων συγκέντρωσης, ένας Ούγγρος αρχιτέκτονας αναζητά την τύχη του στις μεταπολεμικές ΗΠΑ. Αλλά η ευκαιρία του να αγκαλιάσει το αμερικανικό όνειρο θα έρθει με ένα μεγάλο τίμημα.