Ελληνικό box office: Υπάρχει αντίπαλος για το "Υπάρχω";

Πάντινγκτον και Τζέραρντ Μπάτλερ έβαλαν τα δυνατά τους, αλλά δεν μπόρεσαν να ανταγωνιστούν τον Στέλιο Καζαντζίδη, η σινε-βιογραφία του οποίου βαδίζει πλέον προς τα 800.000 εισιτήρια.

Υπάρχω 1 «Υπάρχω» / ©Μαριλένα Αναστασιάδου

Το "Υπάρχω" μοιάζει να μην έχει πλέον τη φόρα για να φτάσει το ένα εκατομμύριο θεατές, συνεχίζει όμως εντυπωσιακά και μαζί με την πρεμιέρα του καινούριου "Πάντινγκτον" και του σίκουελ της "Ληστείας του Αιώνα" κράτησαν τη συνολική προσέλευση του τετραημέρου στα 120.911 εισιτήρια (από τα 155.031). Το "Maria" συνέχισε με 3.408 εισιτήρια (στα 169.250), το "Αγαπημένο μου Γλυκό", μια απρόσμενη art μίνι επιτυχία, με 2.737 (στα 6.591) και τα "Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά", η φετινή μεγάλη έκπληξη του καλλιτεχνικού κυκλώματος, με άλλα 1.131 (στα 57.451).

Ελληνικό box office 16-19/1:

1. Υπάρχω - 35.366 εισιτήρια (134 αίθουσες, 746.036 σύνολο)
2. Ο Πάντινγκτον στο Περού - 16.614 εισιτήρια (105 αίθουσες, 16.614 σύνολο)
3. Η Ληστεία του Αιώνα 2 - 12.128 εισιτήρια (63 αίθουσες, 12.128 σύνολο)
4. Sonic 3 Η Ταινία - 12.127 εισιτήρια (90 αίθουσες, 98.378 σύνολο)
5. Νοσφεράτου - 11.553 εισιτήρια (62 αίθουσες, 99.494 σύνολο)
6. Βαϊάνα 2 - 6.393 εισιτήρια (61 αίθουσες, 339.602 σύνολο)
7. Babygirl - 4.363 εισιτήρια (30 αίθουσες, 39.225 σύνολο)
8. Queer - 3.785 εισιτήρια (28 αίθουσες, 3.785 σύνολο)
9. Αληθινός Πόνος - 3.565 εισιτήρια (39 αίθουσες, 3.565 σύνολο)
10. Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών - 3.502 εισιτήρια (34 αίθουσες, 109.842 σύνολο)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Μπαλκονάτες

Αλμοδοβαρική ταινία με επιθετική ατζέντα και ενοχλητικό διδακτισμό, ανακατεύει με ευρηματικό θράσος θρίλερ, μαύρη κωμωδία, κοινωνικό σχολιασμό, δράμα χαρακτήρων και στοιχεία φαντασίας. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/07/2025

Ο Κύριος Αζναβούρ

Σεναριακά περιγραφική και αφηγηματικά στρωτή σινε-βιογραφία χωρίς αιχμές και εξάρσεις. Στο πετσί του ρόλου του ο Ταχάρ Ραχίμ, απέσπασε ερμηνευτική υποψηφιότητα για Σεζάρ. | Powered by Uber.

Η Καρδιά Ενός Τζογαδόρου

Αναποφάσιστο, ανάμεσα στο μελό και την κοινωνική κριτική, queer δράμα πάνω στη μεταπολεμική Αμερική, την αναζήτηση (σεξουαλικής) ταυτότητας και το κυνήγι ενός άπιαστου(;) ονείρου. | Powered by Uber.

Νύχτα Αγωνίας

Αριστοτεχνικά σκηνοθετημένο αλλά απλοϊκό ως προς την ψυχαναλυτική διάστασή του θρίλερ. Εντυπωσιακή η σκηνή του ονείρου, σχεδιασμένη από τον Σαλβαδόρ Νταλί. | Powered by Uber.

Επικίνδυνα Πλάσματα

Θρίλερ κοινότοπης πλοκής, η οποία εξελίσσεται στον αυτόματο πιλότο, αλλά διαρκούς έντασης και αμείωτης αγωνίας. Θα ενθουσιάσει το κοινό του αιματοβαμμένου θεάματος. | Powered by Uber.

Η Ώρα του Λύκου

Απόλυτος υπαρξιακός τρόμος από έναν σκοτεινό και σκηνοθετικά τολμηρό Μπέργκμαν, ο οποίος καταδύεται στο ανθρώπινο υποσυνείδητο κι επιστρέφει με έναν ολοζώντανο κινηματογραφικό εφιάλτη. | Powered by Uber.

Το Πάθος της Ζαν ντ' Αρκ

Κολοφώνας του βωβού σινεμά, στον οποίο ο Ντράγερ εγκαθιδρύει μια πρωτοποριακή "κινηματογραφική γλώσσα των αισθημάτων", ενώ η Φαλκονέτι δίνει τη για πολλούς κορυφαία γυναικεία ερμηνεία στην ιστορία. | Powered by Uber.