Babygirl

2,5
Babygirl 7

Βουτώντας κατευθείαν στα βαθιά, το "Babygirl" ξεκινάει με μια ερωτική σκηνή μεταξύ της Ρόμι και του συζύγου της Τζέικομπ. Όταν όμως τελειώνει, η Ρόμι καταφεύγει βιαστικά στο διπλανό δωμάτιο και, κοιτώντας κρυφά ένα βίντεο όπου ένας άντρας κι ένα μικρό κορίτσι κάνουν σεξ, αυτοϊκανοποιείται προσπαθώντας να πνίξει τα βογκητά της. Αυτό που ακολουθεί είναι η παρουσίαση της πολυάσχολης καθημερινότητας μιας ελκυστικής ώριμης γυναίκας, η οποία απολαμβάνει έναν ευτυχισμένο γάμο και μια λαμπρή καριέρα ως ανώτατο στέλεχος πολυεθνικής. Επαναλαμβάνοντας μάλιστα το μότο "καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει στον κόσμο, περισσότερη συναισθηματική νοημοσύνη πρέπει να μπει στην ηγεσία", η Ρόμι είναι η αψεγάδιαστη εικόνα ενός ολόκληρου "συστήματος", ξέφρενα καπιταλιστικού, όπου λογική και συναίσθημα υποτίθεται πως συνεργάζονται αρμονικά για το καλό όλων. Τι γίνεται, όμως, με την αδιόρατη ρωγμή που έχει ανοίξει στην άτρωτη αυτή πανοπλία η πρώτη σκηνή;


Αυτή θα διευρυνθεί για τα καλά όταν τεθεί υπ’ ευθύνη της ένας γοητευτικός νεαρός (ο Χάρις Ντίκινσον του "Τριγώνου της Θλίψης"), ο οποίος κάνει την πρακτική του στην εταιρεία. Το διακριτικό φλερτ θα καταλήξει σε ερωτική σχέση και η ρωγμή θα ανοίξει σαν άβυσσος όταν το πάθος ξυπνήσει το σκοτεινό, kinky ερωτικό απωθημένο της. Παράλληλα, μεταξύ των δύο εραστών θα ξεκινήσει ένα σαδομαζοχιστικό παιχνίδι κυριαρχίας που σύντομα θα γίνει ανεξέλεγκτο, απειλώντας να καταστρέψει το γάμο και την καριέρα της Ρόμι.


Το ερωτικό θρίλερ της Ολλανδέζας Χαλίνα Ρέιν ("Bodies Bodies Bodies") μοιάζει με μοντέρνα παραλλαγή της "Ολέθριας Σχέσης", η οποία σαρκάζει έντονα τον υποκριτικό πουριτανισμό της φιλελεύθερης πραγματικότητάς μας, προχωρώντας σε μια μετωπική επίθεση σ’ όλες τις δομές (οικογενειακές, εργασιακές, ταξικές) που τη συντηρούν. Πίσω από κάθε ανθρώπινη σχέση μαίνεται κι ένας αδυσώπητος αγώνας εξουσίας, πίσω από κάθε ρομαντική κίνηση μια διαστροφή και πίσω από κάθε εκσυγχρονισμό η ευκαιρία για ακόμα μεγαλύτερο κέρδος. Οι φιλοδοξίες του "Babygirl" είναι μεγάλες, άλλο τόσο όμως και η διάθεσή του για πρόκληση και εντυπωσιασμό. Οι νουάρ τόνοι του συνδυάζονται εύστροφα με το μαύρο χιούμορ, οι τολμηρές –άλλοτε καυτές κι άλλοτε εσκεμμένα αμήχανες– σκηνές του θα συζητηθούν, αλλά η εφ’ όλης της ύλης σάτιρα της καπιταλιστικής ευημερίας (και της εργασιακής ηθικής της) καταλήγει βιτριολική αλλά προβλέψιμη. Το (αυτάρεσκο) στιλ περισσεύει και είναι στιγμές που η βάρκα κινδυνεύει να μπατάρει, αλλά Κίντμαν και αυτοσαρκασμός ανοίγουν κάθε τόσο την πόρτα σε κάτι πιο βαθύ και μελαγχολικό. Διότι η ερμηνεία της βραβευμένης στη Βενετία και υποψήφιας για Χρυσή Σφαίρα 57χρονης σταρ, της πλέον ατρόμητης της γενιάς της, διαθέτει κάτι το βουβά σπαρακτικό που είναι αδύνατον να προσπεράσεις.

ΗΠΑ, Ολλανδία. 2024. Διάρκεια: 114΄. Διανομή: TANWEER

Περισσότερες πληροφορίες

Babygirl

2,5
  • Θρίλερ
  • 2024
  • Διάρκεια: 114 '
  • Χαλίνα Ρέιν

Υψηλό στέλεχος πολυεθνικής, η Ρόμι έχει έναν ευτυχισμένο γάμο και είναι μητέρα δύο παιδιών. Θα διακινδυνεύσει όμως τα πάντα δημιουργώντας μια παθιασμένη ερωτική σχέση με έναν πολύ νεότερό της υπάλληλο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 18 Δεκεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
18/12/2025

Film Factory: Ένα τριήμερο κινηματογραφικών masterclasses με ελεύθερη είσοδο στην Ταινιοθήκη

Μία από τις πιο δημιουργικές και επιτυχημένες εκπαιδευτικές δράσεις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου επιστρέφει για δέκατη τέταρτη χρονιά.

Avatar: Φωτιά και Στάχτη

Τρίτη παραλλαγή της ίδιας ακριβώς ιστορίας. Όσο όμως το θέαμα διογκώνεται προς το (ακόμα) εντυπωσιακότερο, τόσο όλα τα υπόλοιπα (χαρακτήρες, πλοκή, οικολογική αλληγορία) γίνονται απλοϊκότερα, μελοδραματικότερα και αφελέστερα. | Powered by Uber.

Η Αγγελία

Ψυχολογικό θρίλερ διαδοχικών ανατροπών, το οποίο, από την εξέλιξη της πλοκής έως τις ερωτικές σκηνές, μοιάζει αναποφάσιστο μέχρι τέλους για το αν θα ήθελε να είναι μια σαρκαστική παρωδία. | Powered by Uber.

Αυτά που Σκοτώνεις

Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Σάντανς για ένα αγωνιώδες δράμα, το οποίο στήνει μια υποβλητική ατμόσφαιρα μυστηρίου, θολώνοντας δεξιοτεχνικά τα όρια φαντασίας και πραγματικότητας. | Powered by Uber.

Αλευρίνο, "Το Σπέρμα του Σύμπαντος"

Άλλο ένα χιουμοριστικό, χαοτικό και κατασκευαστικά ερασιτεχνικό σινε-δοκίμιο από τον αθεράπευτα παιγνιώδη και απολαυστικό παραμυθά δημιουργό τού "Πέφτουν οι Σφαίρες σαν το Χαλάζι…" | Powered by Uber.

Χριστούγεννα με τον Ποντικούλη

Ναΐφ, καρτουνίστικη και καλογυρισμένη κωμωδία καταστροφής, όπου τα (ψηφιακά) ποντίκια κλέβουν την παράσταση από τους αμήχανους ζωντανούς χαρακτήρες. | Powered by Uber.