Φεστιβάλ Βενετίας: Υπάρχει ρόλος που να τρομάζει την Νικόλ Κίντμαν;

Μετά την Αντζελίνα Τζολί, η οποία ενθουσίασε ως Μαρία Κάλλας, ήρθε η σειρά μιας άλλης οσκαρικής σταρ να ξεσηκώσει το Λίντο με τον σέξι και προκλητικό ρόλο της στο «Babygirl».

Babygirl «Babygirl»

Οι γυναίκες ηθοποιοί έχουν αποσπάσει μέχρι στιγμής σχεδόν όλο το ενδιαφέρον του 81ου Φεστιβάλ Βενετίας, το οποίο έχει ξεκινήσει με μια σειρά ταινιών οι περισσότερες από τις οποίες κράτησαν τις υποσχέσεις τους. Έτσι, μετά την Αντζελίνα Τζολί, η οποία χρίστηκε πρώιμο οσκαρικό φαβορί με το "Maria", την Κέιτ Μπλάνσετ, η οποία έλαμψε στο κόκκινο χαλί της προβολής των τεσσάρων πρώτων επεισοδίων της τηλεοπτικής σειράς του Αλφόνσο Κουαρόν "Disclaimer", και την Σιγκούρνι Γουίβερ, η οποία παρέλαβε το τιμητικό Χρυσό Λιοντάρι και δάκρυσε από συγκίνηση όταν έμαθε πως ο ρόλος της ως Έλεν Ρίπλεϊ στο "Άλιεν" έχει εμπνεύσει την Κάμαλα Χάρις(!), ήρθε η σειρά της Νικόλ Κίντμαν. Η 57χρονη Αυστραλέζα απέδειξε πως είναι η πλέον ατρόμητη σταρ της γενιάς της, παίρνοντας όλα τα πιθανά ρίσκα για χάρη του "Babygirl". Ενός σέξι θρίλερ σε σκηνοθεσία της Ολλανδέζας Χαλίνα Ρέιν ("Bodies Bodies Bodies"), στο οποίο υποδύεται το υψηλό στέλεχος μιας πολυεθνικής που δημιουργεί σχέση με έναν πολύ νεώτερό της υπάλληλο (ο Χάρις Ντίκινσον του "Τριγώνου της Θλίψης"). Παντρεμένη (με τον Αντόνιο Μπαντέρας) και μητέρα δυο παιδιών, θα ριψοκινδυνεύσει το γάμο και την καριέρα της για ένα πάθος που ξυπνά το σκοτεινό, kinky ερωτικό απωθημένο της, παίζοντας παράλληλα ένα παιχνίδι εξουσίας το οποίο, φυσικά, θα γίνει πολύ γρήγορα εντελώς ανεξέλεγκτο. Οι νουάρ τόνοι συνδυάζονται εύστροφα με το μαύρο χιούμορ, οι τολμηρές – άλλοτε καυτές κι άλλοτε εσκεμμένα αμήχανες - σκηνές θα συζητηθούν, ενώ η σάτιρα της καπιταλιστικής ευημερίας (και εργασιακής ηθικής της) καταλήγει βιτριολική, μα προβλέψιμη. Η σαφής διάθεση του "Babygirl" για πρόκληση και εντυπωσιασμό δεν κρύβεται, αλλά Κίντμαν, Ντίκινσον και αυτοσαρκασμός ανοίγουν κάθε τόσο την πόρτα σε κάτι πιο βαθύ και μελαγχολικό από μια flashy και πιπεράτα διασκεδαστική σάτιρα.

The Order
"The Order"

Σε ένα ανάλογα σατιρικό, αλλά πολύ πιο ανάλαφρο κλίμα κινούνται και οι "Τρεις Φίλες" του Εμανουέλ Μουρέ ("Αυτά που Λέμε και Αυτά που Κάνουμε", "Το Χρονικό Ενός Εφήμερου Έρωτα") με τις Καμίγ Κοτέν, Ιντιά Ερ και Σαρά Φορεστιέ. Μια γουντιαλενική, αλλά πολύ γαλλική, άρα και φλύαρη, κομεντί πάνω στις εντελώς απρόβλεπτες διαδρομές της ερωτικής επιθυμίας, έτσι όπως αυτές αναστατώνουν την καθημερινότητα τριών φιλενάδων που πλησιάζουν τα 40. Λίγο θεατρική, λίγο παιχνιδιάρα, λίγο deja vu και αρκετά καλογραμμένη, σε κρατάει ως το τέλος κοντά στους τρισδιάστατους χαρακτηρες της. Το αργεντίνικο "El Jockey" του Λουίς Ορτέγκα ("Ο Άγγελος"), από την άλλη, θέλει να είναι εξίσου χαριτωμένο, αλλά εντελώς αντισυμβατικό και πρωτότυπο, ως "έκκεντρη" βιογραφία ενός θρυλικού αναβάτη του ιπποδρόμου ο οποίος παίρνει την κάτω βόλτα. Τα σουρεαλιστικά στοιχεία αυτής της ανατρεπτικής κωμωδίας που θέλει να σχολιάσει ρόλους και ταυτότητες μέσα στη σύγχρονη, χαοτικά συγκεχυμένη πραγματικότητα δεν δένουν όλα μεταξύ τους, με τον σαρωτικό Ναουέλ Πέρεζ Μπισκαγιάρτ να τίθεται επικεφαλής της κούρσας για το φετινό βραβείο αντρικής ερμηνείας.

Ένας από τους ανταγωνιστές του μπορεί να αποδειχθεί ο Τζουντ Λο, ο οποίος μεταμορφώνεται σε πράκτορα του FBI για χάρη του Τζάστιν Κερζέλ ("Μάκβεθ", "Assassin's Creed", "Νίτραμ") και του "The Order". Μιας αστυνομικής περιπέτειας βασισμένης σε πραγματικά γεγονότα, τα οποία έχουν να κάνουν με την ιστορία του Μπομπ Μάθιους (Νίκολας Χουλτ) και της νεοναζιστικής σέκτας του, η οποία ενεπλάκη σε μια σειρά ληστειών και φόνων στην βορειοδυτική Αμερική του 1983-84. Στέρεη αφήγηση, διφορούμενοι χαρακτήρες και τα αγαπημένα τρικ του Αυστραλού σκηνοθέτη: βίαια ξεσπάσματα, ηθικά διλήμματα δυναμικών, macho χαρακτήρων και η πορεία πάνω στη θολή γραμμή που χωρίζει το δίκαιο από το άδικο, τον νόμο από την παρανομία και τις παραδοσιακές από τις προσωπικές αξίες.

Ευχαριστούμε την  Aegean Airlines  για την υποστήριξή της στην πραγματοποίηση του ταξιδιού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Είναι το 'Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει' η κορυφαία χριστουγεννιάτικη ταινία;

Όλα όσα κάνουν το "Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει" το πιο απολαυστικό φιλμ των ημερών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΠΑΜΠΗς ΔΟΥΚΑς
25/12/2025

Father Mother Sister Brother

Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας για ένα μινιμαλιστικό σινε-κομψοτέχνημα και μια ειρωνική, γλυκόπικρη ματιά στα μυστικά και ψέματα που συντηρούν το εύθραυστο σύγχρονο οικογενειακό οικοδόμημα. | Powered by Uber.

Καποδίστριας

Ο Σμαραγδής, η Wikipedia και ακόμα ένα αγιογραφικό πορτρέτο μιας επιφανούς προσωπικότητας της ελληνικής ιστορίας, χρωματισμένο με έντονη θρησκευτικότητα, ξέχειλο πατριωτισμό και μελοδραματικό μανιχαϊσμό. | Powered by Uber.

Ο Έρωτας Γράφεται...

Συνταγογραφημένη ρομαντική κωμωδία με σκόρπιες καλές ιδέες κι ένα ταιριαστό πρωταγωνιστικό δίδυμο. Σκηνοθετημένη όμως διεκπεραιωτικά, σαν διπλό τηλεοπτικό επεισόδιο. | Powered by Uber.

Μπομπ Σφουγγαράκης: Η Αναζήτηση του Τετραγωνοπαντελονή

Σπιρτόζικο χιούμορ, έξυπνες ατάκες και σινεφίλ αναφορές, σε μια θεαματική ανήλικη περιπέτεια κινηματογραφικών προδιαγραφών, πιστή στο πνεύμα της τηλεοπτικής σειράς. | Powered by Uber.

Γαλάζιο Μονοπάτι

Αργυρή Άρκτος στο Βερολίνο για ένα διαφορετικό… river movie αυτογνωσίας, το οποίο μεταχειρίζεται τα κλισέ του μαγικού ρεαλισμού με τρυφερότητα και ευαισθησία. | Powered by Uber.

The Loner

Ξεπερνώντας τον εαυτό του ("Ο Λέων της Πεντέλης", "Αλέξανδρος ο Μακεδών"), ο Τάκης Βογόπουλος υπογράφει το πιο άτεχνο και (αθέλητα;) αστείο σπαγγέτι γουέστερν του παγκόσμιου σινεμά. | Powered by Uber.