Ο graphic designer Κωνσταντίνος Παυλίδης φιλοτέχνησε τη φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας

H φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF) αντλεί έμπνευση από τα κινηματογραφικά καρέ.

Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Πιστό στην αρχή του να αναδεικνύει νέα ταλέντα, το DISFF καλωσορίζει στην ομάδα του το Δραμινό γραφίστα Κωνσταντίνο Παυλίδη ο οποίος φιλοτέχνησε τη φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας. Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Δημήτρη Παπάζογλου / Designer, DpS Athens και DISFF Head of Branding, ο οποίος έδωσε στο Φεστιβάλ το νέο του "πρόσωπο" συμβαδίζοντας με την οπτική γλώσσα ενός νέου ψηφιακού κόσμου που συνέχεια αλλάζει, ο Κ.Παυλίδης παρουσιάζει μια σειρά από παραλλαγές της φετινής αφίσας του DISFF την οποία εμπνεύστηκε από τα κινηματογραφικά καρέ.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης υποδέχεται ένα νέο δημιουργό που συνδυάζει την φρεσκάδα στη ματιά με μία μοναδική αισθητική άποψη, λιτή και ουσιώδη. Όπως σημειώνει ο graphic designer: "H φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF) αντλεί έμπνευση από τα κινηματογραφικά καρέ. Χρησιμοποιώντας σκηνές από δύο ταινίες σπουδαίων Ελλήνων σκηνοθετών στους οποίους θα υπάρχει ειδικό αφιέρωμα ("Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις" της Φρίντα Λιάππα και "Μια θέση στον ήλιο" του Κωνσταντίνου Γιάνναρη), δημιουργείται μια οπτική γλώσσα που αποτελεί φόρο τιμής στο έργο τους. Με οδηγό το λογότυπο του φεστιβάλ, οι φωτογραφίες στις αφίσες δημιουργούνται από μικρά τετράγωνα, ενσωματώνοντας με αυτό τον τρόπο την κεντρική αισθητική του λογοτύπου στην όλη ταυτότητα. Η επιλογή διαφόρων σχημάτων στο φόντο των αφισών, συμβολίζει τα καρέ, την εξέλιξη καθώς και τους διάφορους τρόπους ερμηνείας των ταινιών από το κοινό, αναδεικνύοντας έτσι τη δυναμική φύση του κινηματογράφου.

Στις ψηφιακές εφαρμογές (website, social media) οι εικόνες περνούν μέσα από τα γεωμετρικά σχήματα, δημιουργώντας ένα μοναδικό εφέ που ενισχύει την αίσθηση της κίνησης και της διαδοχικότητας των καρέ. Η τυπογραφία είναι λιτή και δυναμική, προσφέροντας τα απαραίτητα στοιχεία χωρίς να αποσπά την προσοχή από το κεντρικό οπτικό μήνυμα. Τα κείμενα είναι τοποθετημένα με ακρίβεια και ισορροπία, προσδίδοντας σαφήνεια και αμεσότητα στο μήνυμα".

Ο Κωνσταντίνος Παυλίδης είναι graphic designer από την Δράμα, με εξειδίκευση στα συστήματα οπτικής επικοινωνίας (visual systems), εταιρικής ταυτότητας και σχεδιασμό συσκευασίας. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην οπτική επικοινωνία (BA) το 2014 στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολλά καταξιωμένα γραφεία σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολλά έργα του έχουν βραβευθεί και δημοσιευθεί σε καταλόγους καθώς και διαδικτυακά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι 30 καλύτερες ταινίες τρόμου όλων των εποχών

Ανακαλύψτε τα πιο ανατριχιαστικά horror movies στην ιστορία του κινηματογράφου, λίγο πριν το φετινό Χάλογουιν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς & ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
30/10/2025

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 30 Οκτωβρίου.

Οι καλύτερες ταινίες που θα δούμε στη Γιορτή του Σινεμά

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για να σχεδιάσετε τον κινηματογραφικό σας μαραθώνιο αυτή την Πέμπτη.

Nouvelle Vague

Αστείο, παιχνιδιάρικο και ευρηματικό, ένα ερωτικό γράμμα στη γαλλική σινε-πρωτοπορία, το οποίο σχολιάζει έμμεσα πολλά από τα σύγχρονα εκφραστικά αδιέξοδα της 7ης τέχνης. Must see για κάθε παλιό και νέο κινηματογραφόφιλο. | Powered by Uber.

Στο Νησί του Άμρουμ

Ένα παιδί ανακαλύπτει τον κόσμο, μια χώρα συνειδητοποιεί επώδυνα τις συνέπειες του εθνικισμού της, και ο Φατίχ Ακίν αποτυπώνει εύστοχα και γλαφυρά μια συναρπαστικά αβέβαιη εποχή. | Powered by Uber.

Σκοτώστε τον Τζόκεϊ

Εκκεντρικό σινε-πορτρέτο στιλάτης σκηνοθεσίας και ζωηρής αλμοδοβαρικής φαντασίας. Τα σουρεαλιστικά στοιχεία αυτής της ανατρεπτικής κωμωδίας, όμως, δεν δένουν όλα μεταξύ τους. | Powered by Uber.

Μετανιώνοντας για Σένα

Διασκευή ενός αβάσταχτα μελό μπεστ σέλερ της Κολίν Χούβερ ("Τελειώνει με εμάς"), γεμάτο σαχλορομαντικά κλισέ. Ένα διακριτικά σαρδόνιο χιούμορ, όμως, διασκεδάζει ελαφρώς την απόλυτη πλήξη. | Powered by Uber.