3ος Διαγωνισμός Ανάπτυξης Σεναρίου από το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας και το Cinekid Festival

Η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση των προτάσεων είναι η 10η Μαΐου 2024.

Σενάριο - Γράψιμο © Unseen Studio

Για τρίτη συνεχή χρονιά το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας και το Cinekid Festival (Ολλανδία), προκηρύσσουν τον Διαγωνισμό Ανάπτυξης Σεναρίου – Cinekid Script LAB, για ταινία μεγάλου μήκους ή και τηλεοπτική σειρά με παιδικό περιεχόμενο που απευθύνεται στις ηλικίες 4 – 12 ετών. Η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση των προτάσεων είναι η 10η Μαΐου 2024.

Το Cinekid Script LAB, είναι το πιο αναγνωρισμένο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανάπτυξης σεναρίου για παιδικό περιεχόμενο και έχει διάρκεια έξι μήνες με συναντήσεις στο Άμστερνταμ και το Βερολίνο, αλλά και διαδικτυακές συναντήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου. Το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας προσφέρει πλήρη υποτροφία για τους συντελεστές του πρότζεκτ που θα επιλεγεί.

Τη κριτική επιτροπή, η οποία θα αξιολογήσει τα σενάρια απαρτίζουν οι:

  • Τζένη Βαφάκου - Διευθύντρια Προγράμματος Γενικής Διεύθυνσης Προγράμματος ΕΡΤ
  • Αγγελική Δαρλάση - Συγγραφέας, Θεατρική Συγγραφέας, Σεναριογράφος και Διδάσκουσα Δημιουργικής Γραφής
  • Αλέξανδρος Ρέλλος - Σκηνοθέτης, Σεναριογράφος

Μέχρι σήμερα, δύο Έλληνες δημιουργοί, ο Ζαχαρίας Μαυροειδής και ο Αλέξανδρος Ρέλλος έχουν λάβει υποτροφία από το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας και έχουν παρακολουθήσει το εξάμηνο πρόγραμμα Cinekid Script LAB για την ανάπτυξη των σεναρίων τους. 

Ο Αλέξανδρος Ρέλλος, ο οποίος έλαβε πέρυσι την υποτροφία με το σχέδιο σεναρίου "ΚΕΡΑΣΙ & ΖΟΥΚΙΝΙ" λέει: "Η εμπειρία μου ήταν συγκλονιστικά ευχάριστη όχι μόνο γιατί αισθάνομαι έντονα ότι το project μου μετέβη σε υψηλότερο επίπεδο, αλλά επειδή αυτή η εμπειρία ήταν πέρα για πέρα προσωποποιημένη. Αρκετές φορές τέτοια εργαστήρια είναι διεκπεραιωτικά και / ή οι μέντορες δεν έχουν την διάθεση να εμβαθύνουν και να δουν ξεχωριστά το κάθε project και τις ανάγκες του. Ευτυχώς στην περίπτωση του Cinekid δεν ισχύει κάτι τέτοιο, μάλιστα το ακριβώς αντίθετο. Δεν είχα αντιληφθεί πόσο απαραίτητη ήταν αυτή η εμπειρία για μένα ως σεναριογράφο μέχρι να την ζήσω."

Ο Διαγωνισμός Ανάπτυξης Σεναρίου Cinekid Script LAB, πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

www.athicff.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.