"Έχουμε το κέντρο": Δείτε το νέο σποτ του ΕΚΚ από τον Νίκο Κολιούκο

Στο σύντομο φιλμάκι, στο κέντρο του κινηματογραφικού κάδρου βρίσκεται ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης, ο οποίος έχει συνεισφέρει σημαντικά στην ποιότητα και στην αποδοχή της σύγχρονης ελληνικής ταινίας, μεγάλου και μικρού μήκους.

Νίκος Κολιούκος, Γιάννηςς Τσορτέκης

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, διατηρώντας τους δεσμούς του με τις νέες και τους νέους δημιουργούς, ανέθεσε φέτος το προωθητικό του σποτ, που θα προβάλλεται κατά τη διάρκεια του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στον Νίκο Κολιούκο, ο οποίος απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Εθνικό Σπουδαστικό Τμήμα του πρόσφατου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Η φράση "Έχουμε το κέντρο" είναι ο τίτλος, αλλά και το μήνυμα του σποτ αυτού που αναδεικνύει το διαχρονικό αποτύπωμα του ΕΚΚ στην ελληνική κινηματογραφία και τον ρόλο του στην ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Η ανάθεση του σποτ σε νέες σκηνοθέτιδες / νέους σκηνοθέτες ήταν μια πρωτοβουλία της παρούσας Διοίκησης του ΕΚΚ, που ξεκίνησε το 2020, με σκοπό την ανάδειξη κάθε χρόνο νέων δημιουργών, βραβευμένων στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Ο Νίκος Κολιούκος ήρθε στο προσκήνιο με την ταινία "Το Χάος που άφησε πίσω της", στο Εθνικό Σπουδαστικό Διαγωνιστικό του φεστιβάλ Δράμας, κερδίζοντας το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας Μαρίνα Σιώτου, που εμφανίζεται και στο σποτ του ΕΚΚ, απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας.

Στο σύντομο φιλμάκι του Νίκου Κολιούκου για το ΕΚΚ, στο κέντρο του κινηματογραφικού κάδρου βρίσκεται ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης, ο οποίος, με την αναγνωρισιμότητά του και το εύρος της υποκριτικής του ικανότητας, έχει συνεισφέρει σημαντικά στην ποιότητα και στην αποδοχή της σύγχρονης ελληνικής ταινίας, μεγάλου και μικρού μήκους. Η πορεία του τιμά το ελληνικό σινεμά, αλλά και τις νέες σκηνοθέτιδες και τους νέους σκηνοθέτες.

Δείτε το σποτ

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
27/11/2025

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.

Για Πάντα;

Ρομαντική κομεντί με πολλές νόστιμες πινελιές, αλλά φλύαρες, χαλαρές σεναριακές ιδέες που δεν μπορούν να υποτάξουν τα εύπεπτα και συντηρητικά κλισέ. | Powered by Uber.

Το Δάκρυ του Διαβόλου

Found footage και μεταφυσικός τρόμος συνδυάζονται χωρίς αληθοφάνεια σε μια εκβιαστική, λατινοαμερικανική παραλλαγή του "The Blair Witch Project". | Powered by Uber.

Ζωούπολη 2

Διασκεδαστικότατο και σεναριακά ευρηματικό σίκουελ, το οποίο αξιοποιεί τη σινεφίλ και κοινωνικά αλληγορική συνταγή της οσκαρικής πρώτης ταινίας. | Powered by Uber.

Ποιες είναι οι ελπίδες του Γιώργου Λάνθιμου να σαρώσει στα Βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου;

Οι σημαντικότερες παραγωγές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να "αναμετρηθούν" με έπαθλο τις δάφνες της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου στην απονομή που φιλοξενείται σύντομα στο Βερολίνο

9o Φεστιβάλ WIFT GR: Η δημιουργική "μαγεία" της γυναικείας αλληλεγγύης

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ αναδεικνύει τις σχέσεις φιλίας, αγάπης, στήριξης και φροντίδας μεταξύ γυναικών και θηλυκοτήτων με ταινίες γυναικών δημιουργών από την εγχώρια και διεθνή παραγωγή.