
Αυτά είναι τα φιλμ που δεν πρέπει να χάσεις στο 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου (21-29/3), η οποία έχει ανάψει τους προβολείς της σε Άστορ, Δαναό και Γαλλικό Ινστιτούτο. Διάβασε περισσότερα για την τρικολόρ διοργάνωση εδώ.
"Σεντ Ομέρ"

Συνοδεία διακρίσεων (Αργυρός Λέοντας στην Μπιενάλε και βραβείο Σεζάρ καλύτερου ντεμπούτου), το δράμα της Αλίς Ντιόπ διεκδικεί επίσης με αξιώσεις τις δάφνες του Γαλλόφωνου Φεστιβάλ. Κι αυτό, έχοντας ως ηρωίδα μια νεαρή, η οποία κατηγορείται για το θάνατο του βρέφους της, το οποίο εγκατέλειψε σε μια παραλία την ώρα της παλίρροιας.
"Κυκλάδες"

Ο Μαρκ Φιτουσί ("Call My Agent") επισκέπτεται το Αιγαίο με αφορμή την κομεντί "Κυκλάδες". Εδώ, η Λορ Καλαμί, η Ολίβια Κοτέ και η Κρίστιν Σκοτ Τόμας ενσαρκώνουν τρεις φίλες, οι οποίες επανενώνονται ύστερα από χρόνια και, στην προσπάθειά τους να καλύψουν τον χαμένο χρόνο, ταξιδεύουν στην Αμοργό, όπου τους περιμένουν περιπετειώδεις διακοπές.
"Ο Μικρός Νικόλας: Τι Περιμένουμε για να Είμαστε Ευτυχισμένοι;"

Ένας από τους πιο αγαπημένους ήρωες της παιδικής λογοτεχνίας μάς συστήνεται από την αρχή με ένα animation. Στο "Τι Περιμένουμε…" βλέπουμε πώς οι Ρενέ Γκοσινί και Ζαν-Ζακ Σεμπέ σκαρφίστηκαν το χαρακτήρα του σκανταλιάρη Νικόλα και τις περιπέτειες στις οποίες βρέθηκε μπλεγμένος. Αξίζει να σημειωθεί πως η ταινία απέσπασε το πρώτο βραβείο στο κορυφαίο φεστιβάλ του Ανεσί.
"Για Όλα Φταίει το Γκαζόν"

Ανατρεπτική κωμωδία που έφερε μικρή επανάσταση στη μεγάλη οθόνη, το φιλμ της Ζοσιάν Μπαλασκό που πρωταγωνιστεί επίσης μαζί με τους Αλέν Σαμπά και Βικτόρια Αμπρίλ, απεικονίζει σπαρταριστά ένα απροσδόκητο ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα σε ένα ανδρόγυνο και μία ακόμα γυναίκα. Η ταινία εξελίχθηκε σε σουξέ των 90s, προσδίδοντας πολύτιμη bi ορατότητα στο σινεμά.
"Ορλάντο, η Πολιτική μου Αυτοβιογραφία"

Με βραβείο στις αποσκευές του από το τμήμα Encounters της Berlinale, το φιλμ του Πολ Μπ. Πρεσιάδο, όπου ο σκηνοθέτης εμπνέεται από το εμβληματικό "Ορλάντο" της Βιρτζίνια Γουλφ, συγκεντρώνει 26 τρανς και non binary άτομα ώστε να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στο φακό, σε ένα έργο ριζοσπαστικό όσο και επίκαιρο.