Pretty Woman: Το πρωτότυπο σενάριο δεν περιλάμβανε happy ending

Η τελείως διαφορετική ταινία που είχε κατά νου ο σεναριογράφος Τζ. Φ. Λότον.

Pretty Woman

Το Pretty Woman αποτελεί σταθμός στην καριέρα της Τζούλια Ρόμπερτς, αφού ξεκίνησε το επιτυχημένο σερί των πρωταγωνιστικών ρόλων σε ρομαντικές κομεντί, ενώ της χάρισε μία υποψηφιότητα για Όσκαρ. Ωστόσο, όπως είχε δηλώσει σε μία παλαιότερη συνέντευξή της το 2019, η διάσημη ταινία δεν επρόκειτο να έχει ευτυχισμένο τέλος, παρά το vibe στην αρχή θα ήταν σκοτεινό και καταθλιπτικό. 

Όπως είχε εξομολογηθεί στην Πατρίσια Αρκέτ, η τελική σκηνή με τη λίμο όπου ο Ρίτσαρντ Γκιρ ανεβαίνει στη σκάλα κινδύνου για να "σώσει" τη Roberts από την άσωτη ζωή στην πιο ρομαντική κίνηση που έκανε ποτέ κινηματογραφικός χαρακτήρας, δεν ήταν το αρχικό πλάνο. Πιο αναλυτικά, η ταινία προοριζόταν να γίνει δράμα, με τίτλο 3000, που ήταν το ποσό που ο Γκιρ έδωσε στη Ρόμπερτς για να υποδυθεί τη συνοδό του για μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ρόμπερτς, ο σεναριογράφος είχε εμπνευστεί την ιδέα της ταινίας στα τέλη της δεκαετίας του 1980, θέλοντας να μιλήσει για τους κινδύνους που αντιμετώπιζαν οι ιερόδουλες στην περιοχή του Hollywood. Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, το τέλος ήταν ο χαρακτήρας τηςΡόμπερτς να κατέληγε εκτός αυτοκινήτου, όπου ο Γκιρ θα της πέταγε τα λεφτά πάνω της, αφήνοντας τη σε ένα βρώμικο στενό. Η τελική σκηνή θα έδειχνε την ίδια να επιβιβάζεται με την καλύτερή της φίλη σε ένα λεωφορείο με προορισμό τη Disneyland, έχοντας ένα κενό βλέμμα. Εν τέλει, όμως, τα σχέδια άλλαξαν, αφού η μικρή εταιρεία που είχε αναλάβει τα δικαίωματα της ταινίας πτώχευσε. Έτσι χρειάστηκε να βοηθήσει την κατάσταση ο Γκάρι Μάρσαλ, ο οποίος είχε ήδη την επιτυχία του Beaches στο βιογραφικό του. 

Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο σεναριογράφος, στην αρχή είχαν στο μυαλό τους για τους ρόλους τον Αλ Πατσίνο και τη Μισέλ Πφάιφερ, καταλαβαίνοντας πως αν τους είχαν επιλέξει, η ταινία αναμφίβολα θα συνέχιζε όπως ήταν το αρχικό πλάνο. Όμως, η χημεία των Ρόμπερτς και Γκιρ που ήταν αντιληπτή δεν θα μπορούσε να δώσει άλλο τέλος στο ειδύλλιό τους, παρά ένα happily ever after.

Πηγή: Harpersbazaar.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Υπέροχες Μέρες

Μια αίσθηση ζεν κυριαρχεί σ' αυτό το μινιμαλιστικό σινε-κομψοτέχνημα, το οποίο αποκαλύπτει πλάνο πλάνο έναν κόσμο τυλιγμένο σε μια βαθιά αστική μελαγχολία. Οσκαρική υποψηφιότητα διεθνούς ταινίας και βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
22/02/2024

Εκεί που το Κακό Παραμονεύει

Ενδιαφέρουσες ιδέες ενσωματώνονται πειστικά στους κανόνες μιας ταινίας τρόμου, η οποία προσπαθεί να χειριστεί εναλλακτικά το κλισέ του δαιμονισμού.

Ένα Τέλος και Μια Αρχή

Δράμα επιβίωσης που αγγίζει τα όρια του θρίλερ. Ρεαλιστική περιγραφή, στέρεες ερμηνείες, αφηγηματική αναποφασιστικότητα.

Το Χέρι της Θείας Δίκης

Αφόρητα προβλέψιμο νεονουάρ που προσπαθεί να "παίξει βρόμικα", αλλά πώς να τα καταφέρει με την Άντι ΜακΝτάουελ ως βλάχα, σαδίστρια αρχιδολοφόνο;

Εμπόλεμη Ζώνη

Εντυπωσιακά κινηματογραφημένη δράση και εικονογραφία που συναρπάζει καλλωπίζουν μια ελαττωματική περιπέτεια με χαλασμένη ηθική πυξίδα.

Η Μητέρα του Σταθμού

Ιστορία, κοινωνιολογία και πολιτική συμπυκνώνονται σε μια σειρά εξομολογητικών καταθέσεων, διασταυρώνοντας προσωπικά βιώματα και πατριδογνωσία.

Ladies in Waiting

Χλιαρό, αλλά κατά στιγμές συγκινητικό χρονικό, το οποίο αμφισβητεί ισχυρές προκαταλήψεις περί κανονικότητας.