Pretty Woman: Το πρωτότυπο σενάριο δεν περιλάμβανε happy ending

Η τελείως διαφορετική ταινία που είχε κατά νου ο σεναριογράφος Τζ. Φ. Λότον.

Pretty Woman

Το Pretty Woman αποτελεί σταθμός στην καριέρα της Τζούλια Ρόμπερτς, αφού ξεκίνησε το επιτυχημένο σερί των πρωταγωνιστικών ρόλων σε ρομαντικές κομεντί, ενώ της χάρισε μία υποψηφιότητα για Όσκαρ. Ωστόσο, όπως είχε δηλώσει σε μία παλαιότερη συνέντευξή της το 2019, η διάσημη ταινία δεν επρόκειτο να έχει ευτυχισμένο τέλος, παρά το vibe στην αρχή θα ήταν σκοτεινό και καταθλιπτικό. 

Όπως είχε εξομολογηθεί στην Πατρίσια Αρκέτ, η τελική σκηνή με τη λίμο όπου ο Ρίτσαρντ Γκιρ ανεβαίνει στη σκάλα κινδύνου για να "σώσει" τη Roberts από την άσωτη ζωή στην πιο ρομαντική κίνηση που έκανε ποτέ κινηματογραφικός χαρακτήρας, δεν ήταν το αρχικό πλάνο. Πιο αναλυτικά, η ταινία προοριζόταν να γίνει δράμα, με τίτλο 3000, που ήταν το ποσό που ο Γκιρ έδωσε στη Ρόμπερτς για να υποδυθεί τη συνοδό του για μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ρόμπερτς, ο σεναριογράφος είχε εμπνευστεί την ιδέα της ταινίας στα τέλη της δεκαετίας του 1980, θέλοντας να μιλήσει για τους κινδύνους που αντιμετώπιζαν οι ιερόδουλες στην περιοχή του Hollywood. Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, το τέλος ήταν ο χαρακτήρας τηςΡόμπερτς να κατέληγε εκτός αυτοκινήτου, όπου ο Γκιρ θα της πέταγε τα λεφτά πάνω της, αφήνοντας τη σε ένα βρώμικο στενό. Η τελική σκηνή θα έδειχνε την ίδια να επιβιβάζεται με την καλύτερή της φίλη σε ένα λεωφορείο με προορισμό τη Disneyland, έχοντας ένα κενό βλέμμα. Εν τέλει, όμως, τα σχέδια άλλαξαν, αφού η μικρή εταιρεία που είχε αναλάβει τα δικαίωματα της ταινίας πτώχευσε. Έτσι χρειάστηκε να βοηθήσει την κατάσταση ο Γκάρι Μάρσαλ, ο οποίος είχε ήδη την επιτυχία του Beaches στο βιογραφικό του. 

Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο σεναριογράφος, στην αρχή είχαν στο μυαλό τους για τους ρόλους τον Αλ Πατσίνο και τη Μισέλ Πφάιφερ, καταλαβαίνοντας πως αν τους είχαν επιλέξει, η ταινία αναμφίβολα θα συνέχιζε όπως ήταν το αρχικό πλάνο. Όμως, η χημεία των Ρόμπερτς και Γκιρ που ήταν αντιληπτή δεν θα μπορούσε να δώσει άλλο τέλος στο ειδύλλιό τους, παρά ένα happily ever after.

Πηγή: Harpersbazaar.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/02/2023

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").

Μέρες Ξηρασίας

Πολιτική καταγγελία σκηνοθετημένη με σφρίγος σαν αποπνικτικό ψυχολογικό θρίλερ. Πλήθος φεστιβαλικών συμμετοχών και βραβείων, από τις Κάνες ως την Θεσσαλονίκη.

Καθαρτήριο

Σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα με στοιχεία μαύρου χιούμορ. Έντονα αλληγορικό όσο και παντελώς άνισο, δυσκολεύεται να ενοποιήσει τη σκηνοθετική στιβαρότητα με τη σεναριακή αφέλεια.