Όσα έμαθε η ζωή στον Κέβιν Κόστνερ

Ο σημαντικός Αμερικανός ηθοποιός κλείνει σήμερα τα 68 του χρόνια.

Κέβιν Κόστνερ Lucky Team Studio

'Ηταν 18 Ιανουαρίου του 1955 όταν ο Κέβιν Κόστνερ ήρθε στη ζωή, στο Λίνγουντ της Καλιφόρνια. Παρότι απέρριψε ρόλο για το Platoon του Ολιβερ Στόουν, κατόρθωσε να γνωρίσει την επιτυχία το 1987, συμμετέχοντας στην ταινία "Οι Αδιάφθοροι". Η απογείωσή του βέβαια ήρθε με το "Χορεύοντας με τους Λύκους", το 1990, το οποίο του χάρισε δύο Όσκαρ και δύο Χρυσές Σφαίρες (σκηνοθεσίας και καλύτερης ταινίας).

Συμμετείχε σε αρκετές εισπρακτικές επιτυχίες των early 90s όπως τα "Ρομπέν των Δασών" (1991) και "Ο Σωματοφύλακας" (1992). Λατρεύει το γκολφ έχοντας παίξει αρκετές φορές με πρώην Προέδρους των ΗΠΑ και σταρ του ΝΒΑ. Είναι όμως και fan του ποδοσφαίρου και συγκεκριμένα οπαδός της Άρσεναλ, για την οποία έχει πραγματοποιήσει αρκετά ταξίδια-αστραπή στο Λονδίνο, προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά τα παιχνίδια της.

Τον Απρίλιο του 2012 είχε μιλήσει στο αμερικανικό Esquire, καταθέτοντας τα δικά του μαθήματα ζωής.

Τα μαθήματα ζωής του Κέβιν Κόστνερ

> Μπορείς να μάθεις πολλά περισσότερα για έναν άντρα από αυτά που κάνει και όχι από αυτά που λέει. Εγώ απλά καθόμουν και έβλεπα τι έκανε ο πατέρας μου.

> Αν θέλεις πολύ μία δουλειά αλλά δεν είσαι τόσο καλός όσο κάποιος άλλος υποψήφιος, απλά δούλεψε περισσότερο. Και πιο γρήγορα. Καμία φορά, οι ταλαντούχοι άνθρωποι συνηθίζουν να αργούν.

> Ήμουν πολύ καλός μαθητής μέχρι να μπει στη ζωή μου η άλγεβρα. Δεν μπόρεσα ποτέ να την καταλάβω. Έμεινα πίσω στην εφηβική ζωή μου από αυτό και έχασα την αυτοπεποίθησή μου.

> Οι άνθρωποι βλέπουν συνήθως την επιτυχία του τώρα. Αλλά δεν είναι πρόθυμοι να γυρίσουν το ρολόι πίσω και να δουν τα πράγματα αντίστροφα.

> Δεν μου αρέσουν οι επιφανειακές αναγνώσεις. Προτιμώ τις 4ωρες ταινίες.

> Μου αρέσει να δίνω το χρόνο τους στα πράγματα και τα πρόσωπα. Έτσι σου αποκαλύπτονται πάντοτε περισσότερα από όσα περίμενες.

> Τώρα που το ξανασκέφτομαι, το Waterworld ήταν μία επιτυχία για μένα. Βγήκαν πολλά λεφτά από αυτή την ταινία. Πάρα πολλά. Αλλά με τόσα που γράφτηκαν, ποιος θα το πιστέψει αυτό;

> Όταν αποκαλύπτεις κάτι για κάποιον, καταστρέφεις τον ήρωα κάποιου άλλου. Δεν πρέπει να το ξεχνάς ποτέ αυτό. Ίσως κάποτε κληθείς να το αντιμετωπίσεις και για τον εαυτό σου.

> Βρίσκομαι πλέον σε μία θέση που, οτιδήποτε κι αν κάνω, έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Είμαι σε θέση να αποτύχω γιατί ξέρω πως έχω μία ολόκληρη ομάδα ανθρώπων εκεί έξω που θα με βοηθήσει να το αντιμετωπίσω.

> Ο καθένας πρέπει να απορρίπτει τον κυνισμό. Ότι είναι να έρθει, θα έρθει. Φρόντισε να το αντιμετωπίσεις.

> Χωρίς να το καταλάβεις, κληρονομείς κάποια από τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειες του πατέρα σου. Ένα από αυτά είναι πως τα παιδιά σου πιστεύουν πως γνωρίζεις τα πάντα. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία δεν έχεις ιδέα.

> Ξέρω όλα όσα ξέρω αλλά αυτό ίσως να μην είναι αρκετό. Όταν πεθάνω θα μου λείψουν αρκετά πράγματα: Σπουδαία βιβλία, σπουδαία μουσική. Θα μου λείψουν τα εγγόνια μου και οι άνθρωποί μου.

Πηγή: Esquire.com.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/02/2023

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").

Μέρες Ξηρασίας

Πολιτική καταγγελία σκηνοθετημένη με σφρίγος σαν αποπνικτικό ψυχολογικό θρίλερ. Πλήθος φεστιβαλικών συμμετοχών και βραβείων, από τις Κάνες ως την Θεσσαλονίκη.

Καθαρτήριο

Σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα με στοιχεία μαύρου χιούμορ. Έντονα αλληγορικό όσο και παντελώς άνισο, δυσκολεύεται να ενοποιήσει τη σκηνοθετική στιβαρότητα με τη σεναριακή αφέλεια.