Black Adam

2

Η DC λανσάρει έναν καινούριο κόμικς υπερήρωα, ο οποίος αρχίζει να χτίζει τη σινε-μυθολογία του με σκοτεινά κίνητρα, καίριες πολιτικές αλληγορίες, μετρημένο χιούμορ και εφετζίδικο θέαμα. Δηλαδή μια απ’ τα ίδια.

Black_Adam

Δημιούργημα των Ότο Μπάινερ και Σι Σι Μπεκ, ο Black Adam πρωτοεμφανίστηκε στο παρθενικό τεύχος της Marvel Family (ή Shazam Family) από την Fawcett Comics τον Δεκέμβριο του 1945. Καθιερώθηκε ως ένας από τους σπουδαιότερους αντιπάλους του Captain Marvel (ή Shazam) και τη δεκαετία του ’70 τα δικαιώματά του πέρασαν στην DC. Με το πέρασμα του χρόνου μετεξελίχθηκε σε αντιήρωα που προσπαθεί να τα βρει με τη συνείδησή του και να περάσει στη μεριά του καλού, φτάνοντας στο να ενσωματωθεί κι αυτός στο κινηματογραφικό DC Extended Universe, αφού πρώτα έκανε πέρασμα από τη,,, "DC Λεγεώνα Από τα Σούπερ-Κατοικίδια".

Πάμε λοιπόν παρέα στο αρχαίο Καντάκ, όπου ο σκλάβος Τεθ Άνταμ εξεγείρεται ενάντια στον τυραννικό φαραώ του βασιλείου και αποκτώντας θεϊκές δυνάμεις απελευθερώνει το λαό του, με καταστροφικές όμως συνέπειες. Μετά από 5.000 χρόνια θα βρεθεί στη μέση μιας άλλης διαμάχης, καθώς μια γυναίκα που προσπαθεί να κρύψει ένα μαγικό στέμμα από τους κατακτητές του σύγχρονου Καντάκ θα τον ξυπνήσει από τον τάφο του. Καλοί, κακοί και κακοί που το παίζουν καλοί αναζητούν το πανίσχυρο στέμμα, ο απαθής και κυνικός Τεθ Άνταμ προσπαθεί μάταια να φύγει από τη μέση και μέσα στον πανικό καταφθάνουν τέσσερις πράκτορες της Κοινωνία της Δικαιοσύνης (κάτι σαν τσαμπουκαλεμένος ΟΗΕ) για να τον συλλάβουν.   

Ο (υπερ)άνθρωπός μας δεν είναι ξενέρωτος υπερασπιστής του καλού, μια στις πέντε χιουμοριστικές ατάκες είναι πετυχημένη και η φανερή, απλοϊκότατη πολιτική αλληγορία περί μεσανατολικού και ιμπεριαλιστικών παρεμβάσεων καταπίνεται. Αυτά είναι όμως όλα κι όλα τα καλά νέα του αδιάφορου λανσαρίσματος ενός ακόμα superhero, μετέωρου ανάμεσα στη σκοτεινιά (εικαστική, κινήτρων και τόνου) της DC αισθητικής και την cool, αποδομητικά κωμική περσόνα του Ντουέιν Τζόνσον. Δίπλα του, η ομάδα υποστήριξης, την οποία θα ξανασυναντήσουμε σίγουρα στο μέλλον, δεν εντυπωσιάζει, όπως και οι δυο μικροανατροπές της πλοκής ή οι ανέμπνευστες σκηνές ψηφιακής δράσης. Πάμε γι’ άλλον…

ΗΠΑ. 2022. Διάρκεια: 124΄. Διανομή: TANWEER

Περισσότερες πληροφορίες

Black Adam

2
  • Περιπέτεια
  • 2022
  • Διάρκεια: 125 '
  • Χάουμε Κολέτ - Σέρα

Στο αρχαίο Καντάκ ο σκλάβος Τεθ Άνταμ αποκτά θεϊκές δυνάμεις και εκθρονίζει τον τύραννο του βασιλείου με καταστροφικές όμως συνέπειες. Ύστερα από 5.000 χρόνια θα βρεθεί στη μέση μιας άλλης διαμάχης, καθώς μια γυναίκα που προσπαθεί να κρύψει ένα μαγικό στέμμα από τους κατακτητές του σύγχρονου Καντάκ θα τον ξυπνήσει από τον τάφο του.

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (26/11-3/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
28/11/2025

Σινεμά και ψυχανάλυση: Ο "Κρυμμένος" στον Δαναό

Το αριστουργηματικό ψυχολογικό θρίλερ του Μίκαελ Χάνεκε για μια μοναδική προβολή, συνοδεία συζήτησης, την Κυριακή 7/12, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Σινεμά και Ψυχανάλυση".

Οι "Σμιλεμένες Ψυχές" του Σταύρου Ψυλλάκη επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη

Για τέσσερις προβολές με παρουσία του σκηνοθέτη και του Ελβετού γιατρού Ζουλιέν Γκριβέλ.

Για τον Γιάννη Οικονομίδη, το σινεμά είναι ένα όπλο

Συναντήσαμε τον κορυφαίο σκηνοθέτη στα Εξάρχεια και μιλήσαμε μαζί του, με αφορμή τη "Σπασμένη Φλέβα", την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Βασίλης Μπισμπίκης στο ρόλο ενός έκπτωτου άντρα που προσπαθεί να σωθεί από τα χρέη.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.