Οι Χρυσές Νύχτες 2022 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Η Académie des César και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου παρουσιάζουν 35 συνολικά ταινίες από 30 διαφορετικές χώρες.

Χρυσές Nύχτες 2022

Για 9η χρονιά η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου υποδέχεται στην Αθήνα τις Χρυσές Νύχτες, μια πρωτοβουλία της γαλλικής Ακαδημίας των César για την ανάδειξη των καλύτερων μικρού μήκους ταινιών της χρονιάς απ’ όλο τον κόσμο. Σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, παρουσιάζονται 36 σκηνοθέτες, 35 ταινίες, 30 χώρες.

Κάθε χρόνο περισσότερες από 30 Ακαδημίες Κινηματογράφου παγκοσμίως ξεχωρίζουν μία ταινία μικρού μήκους ανάμεσα στις παραγωγές της χώρας τους. Αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό πρόγραμμα βραβευμένων ταινιών που ταξιδεύει σε μεγάλες πόλεις με ελεύθερη είσοδο για το κοινό. Από την Ισλανδία ως τη Νότια Κορέα, από τη Βραζιλία ως τη Νότια Αφρική, από τα César στα Oscar, τα Bafta, τα Goya και τα Ίρις, οι Χρυσές Νύχτες προσκαλούν τους θεατές σε  ένα μικρού μήκους ταξίδι στο σινεμά και τον κόσμο.

Στην Αθήνα, οι προβολές πραγματοποιούνται με την υποστήριξη των Φίλων της ΕΑΚ: Finos Film, Boo Productions, Filmiki, Foss Productions και TopCut-Modiano. Όλες οι ταινίες προβάλλονται στην πρωτότυπη εκδοχή τους με ελληνικούς υπότιτλους.

Το πρόγραμμα

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου

17:00 – Μέρος 1
Good Day, Ζανγκ Ζι-Τενγκ (Ταϊβάν – 19’)
Meat, ASher Rosen (Αφρική – 16’)
Vacation Event, Τσόι Μιν-γιουνγκ(Νότια Κορέα – 39’)
What Is A Woman?, Marin Håskjold (Νορβηγία – 14’)
Yes-People, Γκίσλι Ντάρι Χάλντορσον(Ισλανδία – 9’)
Do Not Feed The Pigeons, Αντονίν Νίκλας (Ηνωμένο Βασίλειο – 9’)
Bullmastiff, Anastasiya Bukovska (Ουκρανία – 25’)

19:30 – Μέρος 2
In Between, Άνα Παστί (Ρουμανία – 21’)
Wild Minds, Hannah Elbke (Δανία – 29’)
Moço, Μπερνάρντο Λόπες (Πορτογαλία – 14’)
Maestrale, Νίκο Μπονόμολο (Ιταλία – 10’)
Gör, Άννα Ρόλερ (Γερμανία – 10’)
Address Unknown, Ναντίν Κλούτε (Νότια Αφρική – 27’)

22:00 – Μέρος 3
Από το Μπαλκόνι, Άρης Καπλανίδης (Ελλάδα – 12’)
Sprötch,Ξαβιέ Σερόν(Βέλγιο – 21’)
The Windshield Wiper, Αλμπέρτο Μιέλγο (ΗΠΑ – 15’)
Pantser, Jan Verdijk (Ολλανδία – 21’)
Bisho, Πάμπλο Ζιλ(Μεξικό – 25’)

Σάββατο 15 Οκτωβρίου

17:00 – Μέρος 4
Folie Douce, Folie Dure, Marine Laclotte (Γαλλία – 18’)
Die Waschmaschine, Ντόμινικ Χαρτλ (Αυστρία – 24’)
Binge Loving, Thomas Deknop (Βέλγιο – 22’)
Man With Doves, Λίνα Μαρία Μανχάιμερ (Σουηδία – 14’)
Les Mauvais Garçons, Ελί Χιράρντ (Γαλλία – 40’)

19:30 – Μέρος 5
Über Wasser, Τζέλα Χάσλερ (Ελβετία – 12’)
The Accident, Όμρι Ντεκέλ-Κάντος (Ισραήλ – 31’)
La Saison des Hibiscus, Έλενορ Γκόλντμπεργκ (Κεμπέκ, Καναδάς – 10’)
Maalbeek, Ismaël Joffroy Chandoutis (Γαλλία – 16’)
The Bouncer, Aleksi Salmenperä (Φινλανδία – 11’)
Filhas de Lavadeiras, Εντιλέζα Πένια ντι Σόουζα (Βραζιλία – 22’)

21:30 – Μέρος 6
Seed of Hope, Κλόντ Κονγκς(Λουξεμβούργο – 12’)
Mama, Πάμπλο ντι λα Σίκα (Ισπανία – 30’)
Love, Dad, Ντιάνα Καμ βαν Νγκουιέν (Τσεχία – 13’)
Το Βανκούβερ, Άρτεμις Αναστασιάδου (Ελλάδα – 23’)
Rough, Άνταμ Πάτερσον & Declan Lawn (Ιρλανδία – 14’)
Hot Flash, Θία Χόλατζ (Καναδάς – 10’)

Πληροφορίες: Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος | 14-15/10 | Είσοδος ελεύθερη |  Κράτηση θέσεων στο ifg.eventbrite.com από τις 13/10

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.