Ξεκίνησε η κατάθεση ελληνικών ταινιών στο 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Ο θεσμός περιμένει τις ταινίες που θα συμπεριλάβει στην επόμενη εκδοχή του.

Διεθνής πρωτοβουλία του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την προστασία της ψηφιακής προβολής ταινιών

Καθώς βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας του, το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (3-13/11) ανακοίνωσε την έναρξη των καταθέσεων των ελληνικών ταινιών για φέτος.

Η προθεσμία για την κατάθεση των ελληνικών ταινιών είναι η Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου. Για την αίτηση συμμετοχής ελληνικών ταινιών και τον κανονισμό συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://vp.eventival.com/thessaloniki/tiff63/film-form/tiff63-gr-film

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο e-mail: greekprogram@tiff.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου

Χρώματα, ενέργεια και ζωηρό σκίτσο προσπαθούν να συντηρήσουν τη διασκεδαστική γοητεία ενός franchise που στηρίζεται πλέον σε αστεία κεκτημένης ταχύτητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/08/2022

Οδηγός για Ζευγάρια

Ελεύθερο ριμέικ της σπονδυλωτής αυστραλιανής κωμωδίας "Μαζί σου κι ας Πεθάνω". Ευρηματικό, πικάντικο όσο και άνισο, μένει στην επιφάνεια των σεναριακών ευτράπελων.

Πού Πάω Πάλι ο Άνθρωπος;

Γαλλικό ριμέικ της πετυχημένης κωμωδίας του Κέκο Ζαλόνε "Που Πάω, Θεέ μου;".

Το Δείπνο μου με τον Αντρέ

Αυστηρά διαλογική ταινία ντοκιμαντερίστικης απλότητας. Χωρίς τρικ, μετατρέπεται σε ένα συναρπαστικό κινηματογραφικό οδοιπορικό στις φιλοσοφικότερες αλήθειες πάνω στη σχέση του καλλιτέχνη με την πεζή καθημερινότητα.

Οι Γέφυρες του Μάντισον

Μια από τις πιο συγκινητικές ερωτικές ιστορίες του σύγχρονου Χόλιγουντ, υπόδειγμα σεναριακής ευαισθησίας (διασκευή ενός λογοτεχνικού μπεστ σέλερ), σκηνοθετικής οικονομίας και ερμηνευτικής μεγαλοπρέπειας.

Υποψίες

Τρεις οσκαρικές υποψηφιότητες (ταινίας, μουσικής και α΄ γυναικείου ρόλου, το οποίο και κέρδισε η Τζόαν Φοντέν) για ένα υποδειγματικό σινε-παιχνίδι παραπλάνησης γεμάτο περίτεχνες ψυχαναλυτικές αναφορές, στο οποίο το στούντιο επέβαλε ένα "συναισθηματικά" ορθό φινάλε.

Ο Κακός Μπελάς

Κωμωδία απανωτών γκαγκς και απρόβλεπτης εξέλιξης, με ένα ευφάνταστο σενάριο που εντυπωσίασε ακόμα και τον Μπίλι Γουάιλντερ (το διασκεύασε ως "Τα Φιλαράκια").