Έλα να Παίξουμε

2,5

Η απομόνωση της «γενιάς της οθόνης» εμπνέει μια καλοστημένη ταινία τρόμου με σπιλμπεργκικές ιδέες (η Amblin είναι παραγωγός), η οποία ξεχωρίζει σαφώς από τις υπόλοιπες copy pasted ταινίες του είδους.

Έλα να Παίξουμε

Δεν χρειάζεται να δει κανείς το logo της Amblin, της εταιρείας παραγωγής του σκηνοθέτη του «Ε.Τ.», στους τίτλους του «Έλα να Παίξουμε» για να αναγνωρίσει τις σπιλμπεργκικές ιδέες που κυκλοφορούν μέσα στην μέσες-άκρες τυποποιημένη πλοκή του. Η βασική ιδέα του, πάντως, έχει μια σεναριακή φρεσκάδα, εμπνευσμένη από το «Larry», την προ τριετίας μικρού μήκους του Τζέικομπ Τσέιζ. Αναπτύσσοντας το στόρι της, ο Τσέιζ δίνει εδώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον Όλιβερ, έναν αυτιστικό έφηβο ο οποίος περνά την ώρα του στο κινητό και το τάμπλετ του.

Όταν ένα μυστηριώδες πλάσμα χρησιμοποιήσει τις συσκευές του για να τον κάνει φίλο και να τον πάρει στον δικό του κόσμο, μια αγωνιώδης, σκηνοθετημένη με νεύρο (μοντέρ ο Γκρέγκορι Πλότκιν του «Τρέξε!») μάχη της οικογένειας του Όλιβερ και του μοναχικού τέρατος θα ξεκινήσει. Μαζί της και μια αλληγορία για την απομόνωση της «γενιάς της οθόνης», την οποία ο Τσέιζ χειρίζεται συνετά και σε απόλυτη συμφωνία με τους σινε-κανόνες του horror, ξεχωρίζοντας την ταινία του από τις υπόλοιπες copy pasted παραγωγές του είδους.

ΗΠΑ. 2020. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Έλα να Παίξουμε

Come Play
2,5
  • Τρόμου
  • 2020
  • Διάρκεια: 98 '
  • Τζέικομπ Τσέιζ

Ο Όλιβερ είναι ένας μοναχικός αυτιστικός έφηβος ο οποίος περνά την ώρα του στο κινητό και στο τάμπλετ του. Όταν ένα μυστηριώδες πλάσμα θα χρησιμοποιήσει τις συσκευές του για να τον κάνει φίλο του, οι γονείς του Όλιβερ θα πρέπει να παλέψουν για να σώσουν το γιo τους από το τέρας που ζει πίσω από την οθόνη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
12/12/2025

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 11 Δεκεμβρίου.