«Μια πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση. Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό. Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη». Κάπως έτσι συνοψίζεται το σκεπτικό γύρω από τη φετινή αφίσα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5-15/11), την οποία υπογράφει ο Βάσκος σχεδιαστής Λουίς Μαθόν.
Χαρακτηριστικό της δουλειάς του Μαθόν είναι τα έντονα χρώματα και η ζωηρή κίνηση, ενώ ο ίδιος έχει συνεργαστεί με εξαιρετικά σημαντικά μέσα όπως οι New York Times, New Yorker, Vogue αλλά και το υπέροχο κινηματογραφικό περιοδικό Little White Lies.
Τις διαφορετικών αποχρώσεων αφίσες που σκαρφίστηκε για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης θα τις δείτε παρακάτω. Όσο για τη διεξαγωγή της διοργάνωσης, αυτήν την περίοδο ετοιμάζεται ένα υβριδικό μοντέλο προβολών και δράσεων σε αίθουσες, το διαδίκτυο και το δημόσιο χώρο. Περισσότερες σχετικές πληροφορίες θα έχουμε σύντομα.