Έλα Όπως Είσαι

2,5

Πιστό, αν και λιγότερο αιχμηρό ριμέικ της βέλγικης επιτυχίας «Hasta la Vista» (2011), το οποίο αξιοποιεί προβλέψιμα τις κωμικές και δραματικές πάσες ενός διασκεδαστικού road movie.

Έλα Όπως Είσαι

Το «Hasta la Vista» του Βέλγου Τζέφρι Εντχόβεν ήταν μια απρόσμενη επιτυχία του φεστιβαλικού κυκλώματος για το 2011, η οποία μετά από άφθονα βραβεία κοινού (Κάρλοβι Βάρι, Μόντρεαλ, Παλμ Σπρινγκς), κατάφερε να αποσπάσει κι εκείνο των Ευρωπαϊκών Βραβείων. Με μια εύστροφη σεναριακή ιδέα και μια feelgood διάθεση που αξιοποιούσε προβλέψιμα τις κωμικές και δραματικές πάσες ενός διασκεδαστικού road movie, κινήθηκε με άνεση ανάμεσα στα στερεότυπα της γλυκόπικρης δραμεντί, η οποία από τη μια σέβεται τις απαιτήσεις ενός εύπεπτου ρεαλισμού και από την άλλη κάνει τις αναγκαίες υποχωρήσεις στον πιασάρικο συνδυασμό χιούμορ και συναισθήματος.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, έτσι το αγγλόφωνο ριμέικ του ακολουθεί πιστά την ίδια φόρμουλα, ξεκινώντας από την πλοκή: τρεις νεαροί, δύο εκ των οποίων κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο και ένας με σοβαρότατο πρόβλημα όρασης, μαθαίνουν πως στον Καναδά υπάρχει ένα ειδικό για την περίπτωσή τους «κλαμπ» όπου μπορούν να αποκτήσουν την πρώτη σεξουαλική τους εμπειρία. Έτσι, ξεκινούν από το Σικάγο για το Μόντρεαλ με το βαν της εύσωμης και δυναμικής Σαμ, σε ένα road trip με πολλά, φυσικά, απρόοπτα.

Έλα Όπως Είσαι - εικόνα 1

Το σενάριο δεν παρεκτρέπεται της βέλγικης διαδρομής, με τους ανησυχούντες γονείς των παιδιών να τους αναζητούν, μικροκαυγαδάκια ανάμεσα στους εντελώς διαφορετικής ψυχοσύνθεσης συνταξιδιώτες να ξεσπούν, σοκαριστικά μυστικά να αποκαλύπτονται και ερωτικές ιστορίες να εξελίσσονται. Όλα σε μια καλόκαρδη ατμόσφαιρα που τσιμπά δεξιά κι αριστερά από τα στερεότυπα των ταινιών δρόμου, των φιλμ πάνω στην αντρική φιλία και των σινεταξιδιών ζωής, φλερτάροντας διακριτικά με την καλοδεχούμενη υπερβολή. Ο γνωστός ως διευθυντής φωτογραφίας Ρίτσαρντ Γουόνγκ τα ενορχηστρώνει σκηνοθετικά κρατώντας τις απαιτούμενες αφηγηματικές ισορροπίες και πριμοδοτώντας το πρωταγωνιστικό κουαρτέτο, το οποίο πατά σωστά πάνω στις ιλαροτραγικές εναλλαγές διάθεσης. Λιγότερο αιχμηρές απ’ αυτές του «Hasta la Vista», υποστηρίζουν αποτελεσματικά μια πικάντικη δραμεντί για κάθε σινεφίλ γούστο, η οποία απέσπασε κι αυτή μια σειρά από φεστιβαλικά βραβεία κοινού (Κάλγκαρι, Φιλαδέλφεια, Νάπα Βάλεϊ, Tallgrass).

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 106΄. Διανομή: CINOBO.

Περισσότερες πληροφορίες

Έλα Όπως Είσαι

Come as You Are
2,5
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 106 '
  • Ρίτσαρντ Γουόνγκ

Τρεις νεαροί, εκ των οποίων οι δύο κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο και ο τρίτος έχει σοβαρότατο πρόβλημα όρασης, αποφασίζουν να κάνουν ένα ταξίδι ως τον Καναδά για να χάσουν την παρθενιά τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.