Ραντεβού στο Belle Epoque

2,5

Feelgood δραμεντί με συγκινητικούς χαρακτήρες και διάθεση μεταμοντέρνου σχολίου. Μονοκόμματη στις δραματικές στροφές της και με άτολμη κατάληξη, παίζει πολύ πιο «μελωδικά» τις κωμικές νότες της.

Ραντεβού στο Belle Epoque

Μπορούμε άραγε να ξαναεφεύρουμε τη ζωή μας; Στις δυσκολότερες στιγμές τους οι άνθρωποι συνηθίζουν να επιστρέφουν στην ασφάλεια των αγαπημένων αναμνήσεών τους, ζητώντας καταφύγιο σε κάτι οικείο, προστατευμένο και «αδιασάλευτο». Μερικές φορές αυτό είναι και το σημείο της επανεκκίνησής τους. Ο Νικολά Μπεντός («Ο Κύριος και η Κυρία Αντελμάν») θέλει να ακολουθήσει εις βάθος αυτήν τη θεραπευτική διαδρομή, χωρίς όμως κοινωνιολογικές ή ψυχαναλυτικές αναφορές. Ανάλαφρος αλλά και… Γάλλος (η διάθεση για μεταμοντέρνο σχόλιο είναι αναπόφευκτη), στήνει μια ζεστή δραματική κομεντί πάνω στην απρόσμενη ευκαιρία που μπορεί να προσφέρει η σύγχρονη εποχή στα σκηνοθετημένα ταξίδια στο παρελθόν.

Μια τέτοια επιχείρηση λοιπόν διοργανώνει επί (παχυλή) αμοιβή θεματικές βραδιές ιστορικής αναπαράστασης, κι έτσι όταν ο 60χρονος Βικτόρ, πρώην διάσημος κομίστας τον οποίο η γυναίκα του διώχνει από το σπίτι, ανακαλύπτει την ύπαρξή της, βρίσκει έναν ιντριγκαδόρικο τρόπο απόδρασης από τη μίζερη πραγματικότητα. Παραγγέλνει την ανασύσταση του μπαρ «Belle Epoque» στη Λιόν του 1974, και συγκεκριμένα την ημέρα που πρωτογνώρισε εκεί τη σύζυγό του.

Ραντεβού στο Belle Epoque - εικόνα 1

Νέοι καιροί και νέα ήθη έναντι παλιών, δοκιμασμένων μα ξεπερασμένων πλέον συμπεριφορών, αληθινή ανθρώπινη επαφή απέναντι σε μια κατασκευασμένη πραγματικότητα που προσποιείται αληθινό συναίσθημα. Ο Μπεντός διαλέγει εύκολα όσο και χαριτωμένα στρατόπεδο, ρίχνοντας μια χούφτα από ζωντανούς χαρακτήρες (συγκινητικότερος όλων ο Βικτόρ του Ντανιέλ Οτέιγ) σε μια αισθηματική περιπέτεια, στημένη σαν διασκεδαστικό παιχνίδι, την οποία τόσο ο σκηνοθέτης όσο και οι ρολίστες της νομίζουν πως ελέγχουν απόλυτα. Διαψεύδονται φυσικά, «παγιδευμένοι» σε μια μονοκόμματη στις δραματικές στροφές της και με άτολμη κατάληξη δραμεντί, η οποία παίζει πολύ πιο μελωδικά τις κωμικές, σατιρικές νότες της.

Γαλλία. 2019. Διάρκεια: 115΄. Διανομή: ROSEBUD.21 / SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Ραντεβού στο Belle Époque

La Belle Époque
2,5
  • Κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 115 '
  • Νικολά Μπεντός

Πρώην διάσημος κομίστας τον οποίο η γυναίκα του διώχνει από το σπίτι, ο 60χρονος Βικτόρ ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο τρόπο απόδρασης από τη μίζερη πραγματικότητά του. Χάρη σε μια εταιρία που διοργανώνει θεατρικά στημένα ταξίδια στο παρελθόν, μπορεί να ξαναβρεθεί στην Λιόν του 1974 την ημέρα που πρωτογνώρισε τη σύζυγό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου "Θόδωρος Αγγελόπουλος" περιμένει τις ταινίες σας

Το φεστιβάλ επιστρέφει για πέμπτη χρονιά με διεθνείς συμμετοχές και ειδικά αφιερώματα στον κινηματογράφο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/10/2025

Το Kino Athens 2025 τιμά τη Ντομίνγκα Σοτομαγιόρ

Η νέα ταινία της Χιλιανής σκηνοθέτιδας "Limpia" είναι πλέον διαθέσιμη για το κοινό στο Netflix.

Ελληνικό box office: Πόσοι θεατές σήκωσαν το "Νεκρό Τηλέφωνο 2";

Ο Ίθαν Χοκ επέστρεψε ως τρομακτικός "Αρπαχτής" και κέρδισε εύκολα τις εντυπώσεις, σε αντίθεση με τη συνεργασία Τζούλια Ρόμπερτς - Λούκα Γκουαντανίνο, η οποία απογοήτευσε.

Τι νέο θα δούμε στους κινηματογράφους από αυτή την Πέμπτη

Ο Μπρους Σπρίνγκστιν, το ντεμπούτο του Χάρις Ντίκινσον και ένα αινιγματικό horror προσεχώς (από 23/10) στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Όλες οι ταινίες του Μάρτιν Σκορσέζε στη σωστή σειρά

Με αφορμή την πρεμιέρα της σειράς "Mr. Scorsese" επιλέγουμε τις καλύτερες κινηματογραφικές στιγμές του Αμερικανικού σκηνοθέτη.

Οι πολυβραβευμένες ταινίες που βλέπουμε στα σινεμά αυτήν την εβδομάδα

Χρυσοί Φοίνικες, Όσκαρ και τίτλοι που σάρωσαν διεθνή φεστιβάλ μαζί με πολλά ακόμα διακριμένα φιλμ που παίζονται στις σκοτεινές αίθουσες.

Ο Άντρες Βέγιελ έκανε ένα ντοκιμαντέρ για το ναζισμό, το σινεμά και το σκότος της Λένι Ρίφενσταλ

Μία από τις πιο ξεχωριστές ταινίες της χρονιάς ρίχνει φως στην αμφιλεγόμενη προσωπικότητα μιας δημιουργού που άλλαξε το ρου της κινηματογραφικής ιστορίας.