Έξυπνα σκηνοθετημένο δράμα με υποβλητικές ερμηνείες και χαμηλότονη ατμόσφαιρα, το οποίο καταντά μονότονο όταν εξαντλήσει τις ιδέες του και φθαρεί από την επανάληψή τους.
Για τη δεύτερη σκηνοθετική του δουλειά ο Γερμανός σκηνοθέτης Γιάν Ζάμπεϊλ ταξιδεύει στους εκθαμβωτικής ομορφιάς Δολομίτες, όπου μια πρόσφατα διαζευγμένη γυναίκα με τον γιο και τον σύντροφό της περνούν ολιγοήμερες διακοπές στα χιονισμένα βουνά. Ο άντρας θα επιχειρήσει να πλησιάσει το παιδί και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του, οι απρόβλεπτες αντιδράσεις του αγοριού όμως θα φέρουν τη σχέση τους στα άκρα.
Ο Ζάμπεϊλ κάνει πολύ καλή δουλειά στο να δημιουργήσει μια χαμηλότονη ατμόσφαιρα όπου σιγοβράζει η ένταση, η οποία κρύβεται πίσω από τα χαμογελαστά πρόσωπα των ηρώων, αλλά και να σκαρφιστεί ενδιαφέροντες, πολύπλοκους χαρακτήρες. Διαχειρίζεται έξυπνα το άγχος αποχωρισμού που βιώνει ο ήρωας του Άριαν Μοντγκόμερι, ενώ ο Αλεξάντερ Φέλινγκ παραδίδει μια υποβλητική ερμηνεία στον ρόλο ενός άντρα πρόθυμου να αναλάβει τις ευθύνες της πατρότητας.
Με την Μπεζό να βρίσκεται διακριτικά στο φόντο, η σχέση Φέλινγκ - Μοντγκόμερι γίνεται το δυνατό στοιχείο της ταινίας, η οποία όμως εξαντλεί γρήγορα τις ιδέες της και καταντά μονότονη, καθώς από ένα σημείο κι έπειτα απλώς επαναλαμβάνεται. Ακόμη και στο τελευταίο μέρος της, όταν πια παίρνει διαστάσεις θρίλερ επιβίωσης, ο Ζάμπεϊλ δεν κάνει εκείνες τις επιλογές που θα μπορούσαν να κάνουν την ταινία να ξεχωρίσει. Αντιθέτως, φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία της εμπιστοσύνης και την ολέθρια πίεση που δέχονται τα μέλη μιας οικογένειας όταν αυτή κλονίζεται, θεματικές τις οποίες έχουμε δει πολλάκις στο σινεμά και ανά περιπτώσεις με μεγαλύτερη επιτυχία. Αξιοπρόσεκτη, λοιπόν, η ταινία του Γερμανού σκηνοθέτη, όχι όμως και αξιομνημόνευτη.
Ιταλία, Γερμανία. 2017. Διάρκεια: 94΄. Διανομή: SEVEN FILMS.
Περισσότερες πληροφορίες
Στις Τρεις Κορυφές
Οι προσπάθειες ενός άντρα να κερδίσει την εμπιστοσύνη του γιου της συντρόφου του, καθώς βρίσκονται σε διακοπές στο βουνό, οδηγούνται στα άκρα και οι συνέπειες είναι τραγικές.