Ζωή σε Φιλμ

1,5

Road trip χαρακτήρων που στηρίζεται σε μία και μόνη ιδέα, το τέλος του φωτογραφικού φιλμ ως το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, την οποία δεν ξέρει να αναπτύξει ή να εκμεταλλευτεί στο ελάχιστο.

Ζωή σε Φιλμ

Road trip χαρακτήρων που στηρίζεται σε μία και μόνη ιδέα, το τέλος του φωτογραφικού φιλμ ως το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, την οποία δεν ξέρει να αναπτύξει ή να εκμεταλλευτεί στο ελάχιστο.

Ζωή σε Φιλμ - εικόνα 1

Στη δραμεντί «This Is Where I Leave You» (2014) του Σον Λέβι, το μοναδικό κινηματογραφικό σενάριο το οποίο είχε υπογράψει μέχρι τώρα ο συγγραφέας Τζόναθαν Τρόπερ (δημιουργός του τηλεοπτικού «Banshee»), τέσσερα αδέρφια αναγκάζονται να συμβιώσουν για λίγο κάτω από την ίδια στέγη μετά το θάνατο του πατέρα τους. Στην πρώτη του σκηνοθετική δουλειά, το «Copenhagen» (2014), ο Μαρκ Ράσο αφηγείται την ιστορία ενός άντρα που διασχίζει την Ευρώπη, γνωρίζει μια πολύ νεότερή του κοπέλα και μέσα από τη σχέση τους έρχεται αντιμέτωπος με επώδυνες αλήθειες του οικογενειακού του παρελθόντος.

Ζωή σε Φιλμ - εικόνα 2

Η οικογένεια, τα αναπόφευκτα προβλήματα και οι άρρηκτοι δεσμοί της απασχολούν τους δύο δημιουργούς και στο «Kodachrome», το οποίο επιχειρεί να εκμεταλλευτεί δραματικά και αλληγορικά μια αληθινή ιστορία. Αυτήν του… λαϊκού προσκυνήματος που έγινε στο Dwayne’s Photo στο Πάρσονς του Κάνσας, το τελευταίο εργαστήριο της Kodak που εμφάνιζε Kodachrome φιλμ, όταν ανακοίνωσε το 2010 πως σταματάει τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Στα πρόθυρα να χάσει τη δουλειά του ως μουσικός ατζέντης, λοιπόν, ο Ματ δέχεται απρόθυμα να συνοδεύσει τον βαριά άρρωστο πατέρα του, με τον οποίο έχει να μιλήσει χρόνια, σε ένα οδικό ταξίδι στη γεωγραφική καρδιά της Αμερικής. Διάσημος φωτογράφος ο τελευταίος, θέλει να εμφανίσει τέσσερα ρολά Kodachrome, το (δακρύβρεχτο) μυστικό των οποίων δεν θα αποκαλυφθεί παρά μόνο στο τέλος ενός road trip χαρακτήρων, το οποίο στηρίζεται στο έμπειρο καστ και σε μία και μόνη ιδέα, το τέλος του φωτογραφικού φιλμ ως το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, την οποία δεν ξέρει να αναπτύξει ή να εκμεταλλευτεί στο ελάχιστο. Προβλέψιμες αντιθέσεις, χιλιοϊδωμένες συμφιλιώσεις, κλισέ ανατροπές και κοινότοπες αλήθειες ζωής, με ισχυρότερη όλων για ακόμη μία φορά την (αμερικανική) οικογένεια.

ΗΠΑ, Καναδάς. 2017. Διάρκεια: 115΄. Διανομή: TANWEER.

Περισσότερες πληροφορίες

Ζωή σε Φιλμ

Kodachrome
1,5
  • Δραματική
  • 2017
  • Διάρκεια: 105 '
  • Μαρκ Ράσο

Στα πρόθυρα να χάσει τη δουλειά του ως μουσικός ατζέντης, ο Ματ δέχεται απρόθυμα να συνοδεύσει τον βαριά άρρωστο πατέρα του, με τον οποίο έχει να μιλήσει χρόνια, σε ένα οδικό ταξίδι στο Κάνσας. Διάσημος φωτογράφος ο τελευταίος, θέλει να εμφανίσει τέσσερα ρολά Kodachrome στο μοναδικό ειδικό εργαστήριο στον κόσμο προτού το συγκεκριμένο φιλμ αποσυρθεί οριστικά από την αγορά.

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλα όσα θα δούμε στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας

Η αγαπημένη διοργάνωση επιστρέφει στην Ταινοθήκη της Ελλάδος με πρεμιέρες, αφιερώματα, συζητήσεις και εκλεκτούς καλεσμένους.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
28/11/2025

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (26/11-3/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Σινεμά και ψυχανάλυση: Ο "Κρυμμένος" στον Δαναό

Το αριστουργηματικό ψυχολογικό θρίλερ του Μίκαελ Χάνεκε για μια μοναδική προβολή, συνοδεία συζήτησης, την Κυριακή 7/12, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Σινεμά και Ψυχανάλυση".

Οι "Σμιλεμένες Ψυχές" του Σταύρου Ψυλλάκη επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη

Για τέσσερις προβολές με παρουσία του σκηνοθέτη και του Ελβετού γιατρού Ζουλιέν Γκριβέλ.

Για τον Γιάννη Οικονομίδη, το σινεμά είναι ένα όπλο

Συναντήσαμε τον κορυφαίο σκηνοθέτη στα Εξάρχεια και μιλήσαμε μαζί του, με αφορμή τη "Σπασμένη Φλέβα", την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Βασίλης Μπισμπίκης στο ρόλο ενός έκπτωτου άντρα που προσπαθεί να σωθεί από τα χρέη.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.