Good Time

2,5

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time - εικόνα 1

Έχοντας συμπληρώσει μία δεκαετία ως παραγωγοί ανεξάρτητων αλλά και χολιγουντιανών παραγωγών («Machete: Η Επιστροφή», «Η Τζέιν Πήρε τ’ Όπλο της», «American Made»), οι Έλληνες Τέρι Ντούγκας και Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης συνεχίζουν να επενδύουν σε ενδιαφέροντα εναλλακτικά projects, όπως η τρίτη ταινία των αδερφών Σάφντι, η οποία έφτασε στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Κανών.

Γεννημένοι στη Νέα Υόρκη, ο Τζος και ο Μπένι Σάφντι –με τον πρώτο να κρατάει και τον ρόλο του σεναριογράφου, ενώ τον δεύτερο να περνάει συχνά μπροστά από την κάμερα–, έπειτα από δύο μίνι επιτυχίες στο indie κύκλωμα («Daddy Longlegs», «Heaven Knows What»), στρέφουν τώρα την κάμερά τους προς τη λιγότερο θεαματική πλευρά της αγαπημένης τους μεγαλούπολης: τις φτωχογειτονιές και τους κατοίκους της, άλλους συμβιβασμένους με τη μοίρα τους και άλλους ανυπόμονους να αρπάξουν το κομμάτι από το αμερικανικό όνειρο που (νομίζουν πως) τους αντιστοιχεί. Όπως ο Κόνι, που μαζί με τον ψυχολογικά προβληματικό αδερφό του Νικ επιχειρούν μια άτσαλα σχεδιασμένη ληστεία.

Ο πρώτος καταφέρνει να διαφύγει, όμως ο Νικ συλλαμβάνεται και καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι –με ελάχιστο περιθώριο χρόνου– θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Good Time - εικόνα 2

Οι Σάφντι, αν και ωμοί ρεαλιστές, δεν χάνουν καθόλου χρόνο με ντοκιμαντερίστικες, κοινωνιολογικού τύπου σκηνές που θα επιχειρούσαν να εξηγήσουν τα κίνητρα ή το περιβάλλον (και παρελθόν) των ηρώων. Σκέφτονται καθαρά κινηματογραφικά, έχοντας στο νου τους τις αντιηρωικές αστυνομικές περιπέτειες των ’70s. Με ένταση, πυρετώδη ρυθμό και τη νυχτερινή Νέα Υόρκη πραγματική πρωταγωνίστρια, στήνουν ένα απελπισμένο κυνηγητό ενάντια στο χρόνο, σπάζοντας τα αφηγηματικά κλισέ με απρόσμενες χιουμοριστικές παρεμβολές. Ο τρόπος με τον οποίο παγιδεύουν τον Κόνι σε έναν ατσάλινο, αναπόδραστο κλοιό είναι συναρπαστικός, αν και στην ουσία η προβλέψιμης κατάληξης διαδρομή του προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στον κινηματογραφικό μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Good Time

2,5
  • Αστυνομική
  • 2017
  • Διάρκεια: 100 '
  • Μπένι Σάφντι

Έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία ο Κόνι καταφέρνει να διαφύγει, αλλά ο αδερφός του Νικ καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι, με ελάχιστο περιθώριο χρόνου, θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 23 Οκτωβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/10/2025

Η επανέκδοση που κάνει πρεμιέρα στα σινεμά

Μια αριστοτεχνική μεταφορά ενός σπουδαίου βιβλίου επιστρέφει στις μαρκίζες.

Αχινός

Φρέσκια ματιά στη βρετανική παράδοση του κοινωνικού ρεαλισμού μέσα από ένα διαβρωτικό μείγμα τρυφερότητας και απόγνωσης, χιούμορ και βαθιάς θλίψης. Από τον πρωταγωνιστή του "Τριγώνου της Θλίψης" Χάρις Ντίκινσον. | Powered by Uber.

Springsteen: Deliver Me from Nowhere

Το χρονικό της δημιουργίας του εμβληματικού LP "Nebraska" γίνεται ένα μελαγχολικό, ταιριαστό στο ύφος του άλμπουμ biopic, το οποίο θα χρειαζόταν ένα δραματικά βαθύτερο υπόβαθρο. | Powered by Uber.

Το Φιλί της Γυναίκας Αράχνης

Μεταφορά ενός μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ, βασισμένο σε οσκαρική ταινία. Άνευρο, ελάχιστα πειστικό και αδέξιο στην εναλλαγή πραγματικότητας - φαντασίας, με ερμηνευτική έκπληξη τον ταλαντούχο Τόνατιου. | Powered by Uber.

Η Κατάρα του Σέλμπι Όουκς

Found footages, home videos και κλασική αφήγηση συνδυάζονται σε μια "υβριδική" ταινία τρόμου, η οποία χτίζει ατμόσφαιρα, αλλά δεν έχει στέρεο στόρι για να την υποστηρίξει. | Powered by Uber.

Τα Τέρματα του Αυγούστου

Η ανθρωπογεωγραφία μιας κινηματογραφικά αόρατης Ελλάδας αναδεικνύεται γλαφυρά μέσα από την τρυφερή ματιά σε ένα μικρόκοσμο συναρπαστικών αντιθέσεων. | Powered by Uber.