Στο Τέλος του Τούνελ

2

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 1

Τα ισπανικά αλλά και γενικώς­ τα ισπανόφωνα θρίλερ έχουν εισβάλει για τα καλά τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική κινηματογραφική πραγματικότητα και προκαλούν εντύπωση με τις πρωτότυπες ιδέες και την αφηγηματική στιβαρότητά τους. Στοιχεία που έχουν ανανεώσει το είδος των ταινιών αγωνίας, ξεκινώντας από τα δράματα μυστηρίου ή τις αστυνομικές περιπέτειες και φτάνοντας στα horror movies.

Το «Στο Τέλος του Τούνελ» μας έρχεται από το Μπουένος Άιρες, του οποίου όμως δεν βλέπουμε την παραμικρή εικόνα, καθώς όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα και κάτω από το σπίτι του Χοακίν. Ενός τεχνικού κομπιούτερ, ο οποίος έχασε σε ατύχημα την οικογένειά του και εκείνος είναι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Για να εξοικονομήσει χρήματα, νοικιάζει τη σοφίτα του, όπου εγκαθίστανται μια όμορφη, εξωστρεφής χορεύτρια με την εξάχρονη κόρη της, η οποία έχει σταματήσει να μιλάει τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Χοακίν δουλεύει απομονωμένος στο υπόγειο, όταν κάποια στιγμή ακούει θορύβους από δίπλα, στήνει αφτί και ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει ληστεία τράπεζας.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 2

Με δύο κωμωδίες στο ενεργητικό του, ο Ροδρίγο Γκράντε αλλάζει ρότα και οργανώνει εδώ ένα συνδυασμό heist movie και αγωνιώδους θρίλερ, ενώ φροντίζει να κρατήσει ψηλά την ένταση, να χτίσει ένα non stop σασπένς και να τραβήξει την κατάλληλη στιγμή τους άσους από το (σεναριακό) μανίκι του. Παρά την εμφανέστατη πρόθεσή του να εντυπωσιάσει πάση θυσία τον θεατή, δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά σε όλες τις πίστες, καθώς επιστρέφει στην ευκολία του δοκιμασμένου και στην ασφάλεια του κλισέ όταν ζορίζεται. Διατηρεί όμως μέχρι τέλους το σεβασμό του για το είδος, του οποίου γνωρίζει καλά τα τικ και τους κανόνες.

Αργεντινή, Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 121΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Στο Τέλος του Τούνελ

Al Final del Tunel
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 120 '
  • Ροδρίγο Γκράντε

Καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, ο Χοακίν δουλεύει ως τεχνικός κομπιούτερ στο σπίτι του, τη σοφίτα του οποίου νοικιάζει σε μια όμορφη νεαρή χορεύτρια και την κόρη της. Ακούγοντας κάποια στιγμή θορύβους από το διπλανό υπόγειο, ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει τη ληστεία της διπλανής τράπεζας.

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
27/11/2025

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.

Για Πάντα;

Ρομαντική κομεντί με πολλές νόστιμες πινελιές, αλλά φλύαρες, χαλαρές σεναριακές ιδέες που δεν μπορούν να υποτάξουν τα εύπεπτα και συντηρητικά κλισέ. | Powered by Uber.

Το Δάκρυ του Διαβόλου

Found footage και μεταφυσικός τρόμος συνδυάζονται χωρίς αληθοφάνεια σε μια εκβιαστική, λατινοαμερικανική παραλλαγή του "The Blair Witch Project". | Powered by Uber.

Ζωούπολη 2

Διασκεδαστικότατο και σεναριακά ευρηματικό σίκουελ, το οποίο αξιοποιεί τη σινεφίλ και κοινωνικά αλληγορική συνταγή της οσκαρικής πρώτης ταινίας. | Powered by Uber.

Ποιες είναι οι ελπίδες του Γιώργου Λάνθιμου να σαρώσει στα Βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου;

Οι σημαντικότερες παραγωγές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να "αναμετρηθούν" με έπαθλο τις δάφνες της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου στην απονομή που φιλοξενείται σύντομα στο Βερολίνο