Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

1,5

Άχρωμη, άοσμη και άγευστη συνέχεια του θεαματικού fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός», από την οποία κλέβει την παράσταση για άλλη μια φορά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

Άχρωμη, άοσμη και άγευστη συνέχεια του θεαματικού fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός», από την οποία κλέβει την παράσταση για άλλη μια φορά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα - εικόνα 1

Κερδίζοντας τον προ τετραετίας εισπρακτικό πόλεμο με το «Καθρέφτη, Καθρεφτάκι μου», την ταυτόχρονη χολιγουντιανή διασκευή του μύθου της Χιονάτης από τον Τάρσεμ Σινγκ, το θεαματικό fantasy «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός» προχωρά τώρα στην αναπόφευκτη, αλλά αχρείαστη συνέχειά του. Χάνοντας την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία είχε αναστατώσει το σετ κάνοντας σχέση με τον παντρεμένο σκηνοθέτη Ρούπερτ Σάντερς, το σχέδιο προχωρά αφήνοντας τη Χιονάτη στο περιθώριο, κάτι που δεν θα μπορούσε να κάνει συγχρόνως και με την ατραξιόν του πρώτου φιλμ Σαρλίζ Θερόν.

Πάμε πίσω λοιπόν, για να μάθουμε πώς η Κακιά Βασίλισσα παγίδευσε την καλοσυνάτη αδελφή της Φρέια, η οποία γίνεται άκαρδη Βασίλισσα του Πάγου και απαγορεύει στους πολεμιστές-κυνηγούς της να ερωτευτούν. Δύο απ’ αυτούς, όμως, παραβαίνουν τις διαταγές της και καταδικάζονται σε θάνατο. Ο Έρικ καταφέρνει να γλιτώσει και χρόνια μετά, θρηνώντας ακόμα το χαμό της αγαπημένης του Σάρα, αναλαμβάνει να βρει ποιος έκλεψε το Μαγικό Καθρέφτη και να τον φέρει πίσω πριν αυτός πέσει στα χέρια της Φρέια.

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα - εικόνα 2

Η επικίνδυνη αποστολή του, την παράσταση της οποίας κλέβει ξανά η αυτοσαρκαστικά κακιά Σαρλίζ Θερόν, εξελίσσεται σε μια άχρωμη, άοσμη και άγευστη περιπέτεια με περισσότερο χιούμορ (απολαυστική η θεατρική Αγγλίδα Σέρινταν Σμιθ ως τσαμπουκαλού κυρία Μπρόμγουιν), αλλά λιγότερη φαντασία στην εικονογραφία, τους χαρακτήρες και την πλοκή από την πρωτότυπη ταινία. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως εκείνη είχαν γράψει οι Τζον Λι Χάνκοκ («Blind Side», «Η Μαγική Ομπρέλα») και Χοσεΐν Αμίνι («Τα Φτερά της Αγάπης», «Jude», «Drive»), ενώ αυτήν εδώ οι Έβαν Σπιλιοτόπουλος (του «Ηρακλή» με τον Ντουέιν Τζόνσον) και Κρεγκ Μέιζιν («Scary Movie 3 & 4», «The Hangover ΙΙ & ΙΙΙ»).

ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 114΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

The Huntsman: Winter's War
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2016
  • Διάρκεια: 113 '
  • Σέντρικ Νίκολας - Τρόγιαν

Ο κυνηγός Έρικ, θρηνώντας ακόμα το χαμό της αγαπημένης του Σάρα, αναλαμβάνει να βρει ποιος έκλεψε το Μαγικό Καθρέφτη και να τον φέρει πίσω προτού αυτός πέσει στα χέρια της Βασίλισσας του Πάγου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.