
Το 1962 τέσσερα κορίτσια κατόρθωσαν, ύστερα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι. Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη. Μια διαφορετική, συγκινητική και διδακτική, αλλά τηλεοπτικής λογικής ιστορία γυναικείας χειραφέτησης.

Η «Μάνα» αφορά μια διαφορετική, συγκινητική και διδακτική, αλλά τηλεοπτικής λογικής ιστορία γυναικείας χειραφέτησης, σκηνοθετημένη απλά και ευαίσθητα από τη Βάλερι Κοντάκος του «Who’s on First?» (2006). Η ιστορία ξεκινά το 1962, όταν τέσσερα νεαρά κορίτσια κατορθώνουν, έπειτα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι.
Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλελειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού στον Νέο Βουτζά, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη. Αφοσιωμένες στο έργο τους και αφοπλιστικές μπροστά στην κάμερα, οι –τρεις πλέον– πρωταγωνίστριες δίνουν ένα διαφορετικό, βαθιά κοινωνικό ορισμό της μητρότητας, τον οποίο η ταινία αναδεικνύει γλαφυρά και εμπεριστατωμένα. Θα χρειαζόμασταν όμως περισσότερα στοιχεία για τη διαδρομή τους ως το σήμερα ή την ψυχολογική ερμηνεία των αλτρουιστικών πράξεών τους, που φαντάζει επιφανειακή.
Ελλάδα. 2014. Διάρκεια: 68΄.
Περισσότερες πληροφορίες
Μάνα
Το 1962 τέσσερα κορίτσια κατόρθωσαν, ύστερα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι. Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη.