Μάνα

2

Μια διαφορετική, συγκινητική και διδακτική, αλλά τηλεοπτικής λογικής ιστορία γυναικείας χειραφέτησης.

Μάνα

Το 1962 τέσσερα κορίτσια κατόρθωσαν, ύστερα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι. Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη. Μια διαφορετική, συγκινητική και διδακτική, αλλά τηλεοπτικής λογικής ιστορία γυναικείας χειραφέτησης.

Μάνα - εικόνα 1

Η «Μάνα» αφορά μια διαφορετική, συγκινητική και διδακτική, αλλά τηλεοπτικής λογικής ιστορία γυναικείας χειραφέτησης, σκηνοθετημένη απλά και ευαίσθητα από τη Βάλερι Κοντάκος του «Who’s on First?» (2006). Η ιστορία ξεκινά το 1962, όταν τέσσερα νεαρά κορίτσια κατορθώνουν, έπειτα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι.

Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλελειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού στον Νέο Βουτζά, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη. Αφοσιωμένες στο έργο τους και αφοπλιστικές μπροστά στην κάμερα, οι –τρεις πλέον– πρωταγωνίστριες δίνουν ένα διαφορετικό, βαθιά κοινωνικό ορισμό της μητρότητας, τον οποίο η ταινία αναδεικνύει γλαφυρά και εμπεριστατωμένα. Θα χρειαζόμασταν όμως περισσότερα στοιχεία για τη διαδρομή τους ως το σήμερα ή την ψυχολογική ερμηνεία των αλτρουιστικών πράξεών τους, που φαντάζει επιφανειακή.

Ελλάδα. 2014. Διάρκεια: 68΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Μάνα

2
  • Ντοκιμαντέρ
  • 2015
  • Διάρκεια: 68 '
  • Βάλερι Κοντάκος

Το 1962 τέσσερα κορίτσια κατόρθωσαν, ύστερα από απανωτές προσπάθειες, να φύγουν από το σπίτι τους και να κλειστούν σε μοναστήρι. Μισό αιώνα αργότερα, φροντίζουν εγκαταλειμμένα και κακοποιημένα παιδιά μέσω του Λύρειου Παιδικού Χωριού, χωρίς κρατική ή εκκλησιαστική υποστήριξη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Thunderbolts*

Η Marvel ξαναβγάζει από το συρτάρι τη συνταγή της χιουμοριστικής υπερ+αντι-ηρωικής περιπέτειας φαντασίας, η οποία εδώ μοιάζει με κακογραμμένο προσχέδιο για ταινία των "Εκδικητών της β΄ εθνικής". | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
01/05/2025

Ο Κύριος των Νεκρών

Ένας πάλαι ποτέ πρωτοπόρος δημιουργός συρρικνώνει τις εμμονές του σε ένα ανερμάτιστο και αυτοαναφορικό sci-fi θρίλερ, φτωχό σε μέσα παραγωγής, έμπνευση και σκηνοθετικό σφρίγος. | Powered by Uber.

Θεϊκό Τυρί

Αστεία, δραματική και ρεαλιστική διαδρομή ενηλικίωσης που ξεπερνά τα ηθογραφικά κλισέ, χωρίς ποτέ να βγαίνει έξω από το ασφαλές πλαίσιο μιας crowd-pleasing δραμεντί. | Powered by Uber.

Τα Κύματα της Άνοιξης

Στιβαρή όσο και εύπεπτη δραματοποίηση αληθινών γεγονότων, τα οποία οδήγησαν στην Άνοιξη της Πράγας και στη δραματική καταστολή της. | Powered by Uber.

Λύτρωση

Ελεγειακή ατμόσφαιρα, βρετανικός κοινωνικός ρεαλισμός και το χωρίς σεναριακές εκπλήξεις κυνήγι μιας δεύτερης ευκαιρίας. | Powered by Uber.

Η Περήφανη Πριγκίπισσα

Τσέχικο διδακτικό παραμύθι, το οποίο διασκευάζεται με απλοϊκό, ανώδυνο τρόπο αποκλειστικά για το προεφηβικό κοινό. | Powered by Uber.

Η συνεργασία που δεν ξέραμε ότι χρειαζόμαστε: Η Charli XCX γίνεται πρωταγωνίστρια του Τακάσι Μίικε

Ο αιρετικός σκηνοθέτης πρόκειται να συνεργαστεί με τη διάσημη ποπ σταρ η οποία θα έχει, επίσης, ρόλο παραγωγού.