Οι ταινίες που θα δούμε στις αθηναϊκές αίθουσες από την προσεχή Πέμπτη 8/10

Βραβευμένα κοινωνικά δράματα, σαικσπηρικές διασκευές, τρισδιάστατες σχοινοβασίες και αντισυμβατικές κομεντί περιλαμβάνει η φορτωμένη επόμενη κινηματογραφική εβδομάδα.

Οι ταινίες που θα δούμε στις αθηναϊκές αίθουσες από την προσεχή Πέμπτη 8/10

Βραβευμένα κοινωνικά δράματα, σαικσπηρικές διασκευές, τρισδιάστατες σχοινοβασίες και αντισυμβατικές κομεντί περιλαμβάνει η φορτωμένη επόμενη κινηματογραφική εβδομάδα.

Μάκβεθ

Το αριστούργημα του Σαίξπηρ με τους Μάικλ Φασμπέντερ και Μαριόν Κοτιγιάρ. Ο Ιρλανδο-γερμανός σταρ ερμηνεύει τον δούκα Μάκμπεθ, ο οποίος λαμβάνει μια προφητεία από τρεις μάγισσες, ότι μια μέρα θα γίνει ο Βασιλιάς της Σκωτίας. Τυφλωμένος από τη φιλοδοξία και με την παρότρυνση της συζύγου του, δολοφονεί το βασιλιά του και παίρνει το θρόνο.

Βόλτα στο Κενό

Η αληθινή ιστορία μιας ιστορικής σχοινοβασίας μεταφέρεται από τον βραβευμένο με Όσκαρ Ρόμπερτ Ζεμέκις («O Ναυαγός», «Forrest Gump») ως τρισδιάστατη ανάλαφρη περιπέτεια. Στις 7 Αυγούστου του 1974, λίγες μέρες πριν κλείσει τα 25 του χρόνια, ο Γάλλος σχοινοβάτης Φιλίπ Πετί (Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ) περπάτησε για 45 λεπτά σ’ ένα τεντωμένο σκοινί ανάμεσα στους Δίδυμους Πύργους του World Trade Center, 411 μέτρα από το έδαφος, χωρίς την άδεια του Δήμου ή οποιασδήποτε αρχής. Ένα θεοπάλαβο παράνομο σόου που έμεινε στην ιστορία.

Ο Αρχάριος

Κομεντί με τους Ρόμπερτ ντε Νίρο - Αν Χάθαγουεϊ. Η Αμερικανίδα σκηνοθέτις Νάνσι Μάγιερς («Κάλλιο Αργά Παρά Αργότερα», «Αυτό που Θέλουν οι Γυναίκες») επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη με μια πρωτότυπη παραλλαγή στην κλασσική ιστορία του «πρακτικάριου». Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ερμηνεύει τον 70χρονο Μπεν Γουίτακερ, ο οποίος ανακαλύπτει ότι η σύνταξη δεν είναι αυτό που περίμενε. Δράττοντας την ευκαιρία να ξαναμπεί στο παιχνίδι, βρίσκει δουλειά ως εκπαιδευόμενος σε μια ιστοσελίδα μόδας, την οποία έχει ιδρύσει και διευθύνει η Τζουλς Όστιν (Χάθαγουεϊ).

Θυσιάζοντας ένα Πιόνι

Ο Μπόμπι Φίσερ και ο ιστορικός σκακιστικός τελικός του Ρέικιαβικ μεταφέρεται στην οθόνη από τον Έντουαρντ Ζιούικ («Ματωμένο Διαμάντι»). Στο απόγειο του Ψυχρού Πολέμου, ο Αμερικανός υπερ-ταλαντούχος σκακιστής Μπόμπι Φίσερ (Τόμπι Μαγκουάιρ) βρίσκεται ανάμεσα σε δύο υπερδυνάμεις, αφού αντιμετωπίζει την Σοβιετική αυτοκρατορία στο πρόσωπο του εθνικού τους αστέρα στο σκάκι. Με τον Λιβ Σράιμπερ και τον Πίτερ Σάρσγκαρντ επίσης στο καστ, το βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα φιλμ καταγράφει τις τρομακτικές συγκρούσεις με την ιδιοφυΐα και την τρέλα, και την άνοδο και πτώση ενός παιδιού από το Μπρούκλιν που αιχμαλώτισε την φαντασία ολόκληρου του κόσμου.

Οι Κανίβαλοι

Σοκαριστική ταινία τρόμου του Έλι Ριόθ («Hostel»). Μια ομάδα φοιτητών ακτιβιστών από τη Νέα Υόρκη, που έχουν μάθει να εξαρτώνται από την τεχνολογία για την κάθε τους ανάγκη, ταξιδεύουν στον Αμαζόνιο για να οργανώσουν τις προσπάθειες προστασίας μιας ιθαγενούς φυλής. Η φυλή απειλείται με εξαφάνιση όταν ανακαλύπτεται πολύτιμο πετρέλαιο στην περιοχή τους και μια πολυεθνική βάζει σκοπό να τους εξοντώσει. Όμως, το αεροπλάνο που μεταφέρει την ομάδα πέφτει στη ζούγκλα και οι επιζώντες, πλήρως ανήμποροι μακριά από κάθε είδους τεχνολογία, καταλήγουν όμηροι της φυλής που είχαν σκοπό να σώσουν – και τα μέλη της έχουν ιδιαίτερες ορέξεις…

Μάνα

Ένα ντοκιμαντέρ για την «πιο ατίθαση συμμορία στην ιστορία της ορθόδοξης εκκλησίας». Το 1962 τέσσερα ανήλικα κορίτσια έγιναν πρωτοσέλιδο στον Τύπο της εποχής καθώς έφυγαν απ’ τα σπίτια τους για να κλειστούν σε μοναστήρι. Σκοπός τους ήταν να δημιουργήσουν ένα Ίδρυμα στα πρότυπα του Ιδρύματος Πεσταλότσι (Ελβετία) ώστε να προσφέρουν καταφύγιο σε παραμελημένα και κακοποιημένα παιδιά. Μισό αιώνα αργότερα, οι πρωτεργάτιδες του Λυρείου Παιδικού Χωριού στο Νέο Βουτζά Αττικής, συνεχίζουν να περιθάλπουν και να φροντίζουν παιδιά χωρίς βοήθεια από το κράτος και την Εκκλησία.

MANA TRAILER from Exile Films on Vimeo.

Bikes VS Cars

Ποδηλατικό, οικολογικό ντοκιμαντέρ. Η ταινία ακολουθεί ανθρώπους από διάφορα μέρη του κόσμου που αγωνίζονται για τη δημιουργία πιο ανθρώπινων πόλεων και αρνούνται πεισματικά να σταματήσουν να κάνουν ποδήλατο παρά τις δυσκολίες.

Barbie & Οι Αδελφούλες της σε μια Απίθανη Κουταβοπεριπέτεια

Οι μεταγλωττισμένες, ζωοφιλικές περιπέτειες της διάσημης ξανθιάς. Στο παιδικό animation η Barbie πρωταγωνιστεί μαζί με τις τρεις αδερφές της, τη Σκίπερ, τη Στέισι και την Τσέλσι, και τα αξιολάτρευτα κουτάβια τους. Ψάχνοντας στη σοφίτα της γιαγιάς τους, μεταξύ άλλων αναμνηστικών ενθυμίων, βρίσκουν έναν παλαιό χάρτη, που θεωρούν ότι θα τις οδηγήσει σε έναν από καιρό καλά κρυμμένο θησαυρό, κάπου στην πόλη. Τα τέσσερα κορίτσια μαζί με τα κουτάβια τους ξεκινούν για ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.