Ο Θυρωρός

2,5

Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό ως στερημένο μισάνθρωπο.

Ο Θυρωρός

Ο Σέζαρ είναι ένας 40άρης μοναχικός θυρωρός, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, τη ναρκώνει και κοιμάται μαζί της. Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα αρχίσει μαζί της ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι το οποίο ο Μπαλαγκουέρο στήνει λιγάκι αυθαίρετα, κινηματογραφεί όμως με παραδειγματική δεξιότητα. Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό ως στερημένο μισάνθρωπο.

Ο Θυρωρός - εικόνα 1

Από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους του «ισπανικού τρόμου», ο Καταλανός Χάουμε Μπαλαγκουέρο έγινε παγκοσμίως γνωστός με το φτηνό, γυρισμένο με κάμερα στο χέρι και υποβλητικό «Rec» του 2007. Χρησιμοποιώντας και πάλι μια πολυκατοικία ως αποκλειστικό χώρο κινηματογραφικής δράσης, μας συστήνει τον Σέζαρ, έναν 40άρη μοναχικό θυρωρό, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, τη ναρκώνει και κοιμάται μαζί της.
Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα επιχειρήσει «να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη της», αρχίζοντας ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι που ο Μπαλαγκουέρο στήνει λιγάκι αυθαίρετα, κινηματογραφεί όμως με παραδειγματική δεξιότητα, επιμένοντας θεματικά στον κρυμμένο εντός των τεσσάρων τοίχων αστικό τρόμο. Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό στερημένο μισάνθρωπο. Από τα πλέον ενδιαφέροντα, συναισθηματικά ασφυκτικά ισπανόφωνα θρίλερ των τελευταίων χρόνων.

Ισπανία. 2011. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: WEIRD WAVE.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Θυρωρός

Mientras Duermes / Sleep Tight
2,5
  • Θρίλερ
  • 2011
  • Διάρκεια: 102 '
  • Χάουμε Μπαλαγκουέρο

Ο Σέζαρ είναι ένας 40άρης μοναχικός θυρωρός, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, την ναρκώνει και κοιμάται μαζί της. Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα επιχειρήσει «να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη της», αρχίζοντας μαζί της ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/04/2024

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.