Η προ διετίας συμμετοχή του στο Φεστιβάλ Βενετίας ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη… Δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο όμως για το δεύτερο ταξίδι του στη Μόστρα. Γιατί το κοινωνικά αιχμηρό τράβελινγκ του «Casus Belli» (2010) -δείτε το πιο κάτω- έβαλε μια και καλή το όνομα του Γιώργο Ζώη στο λόμπι των κορυφαίων εγχώριων σκηνοθετικών ταλέντων. Μετά το πολυβραβευμένο και πολυταξιδεμένο ντεμπούτο του και το σποτάκι-φωτιά για την Biennale που απαγορεύτηκε από την ΕΡΤ, η συμμετοχή του Γιώργου Ζωή στο φετινό Φεστιβάλ της Βενετίας με την ταινία «Τίτλοι Τέλους» μοιάζει σαν μια λογική συνέχεια στην διαρκώς ανοδική πορεία του.
Η σύνοψη για το καινούργιο του φιλμ μικρού μήκους που θα συμμετάσχει στο επίσημο Διαγωνιστικό Τμήμα είναι κάτι παραπάνω από μίνιμαλ: «Άδεια κάδρα χωρίς μήνυμα. Μια πόλη εκτός κάδρου. Τίτλοι Τέλους». Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε… Τα γυρίσματα της ταινίας κράτησαν συνολικά εικοσιεφτά ημέρες, και έγιναν σε σπαστά χρονικά διαστήματα από τον χειμώνα του 2011 μέχρι το καλοκαίρι του 2012 σε ολόκληρη την Αττική, από το κέντρο της πόλης μέχρι τα πιο απομακρυσμένα προάστια. Στην ταινία δεν συμμετέχει κανένας ηθοποιός και όλες οι σκηνές έχουν συμβεί στην πραγματικότητα. Αυτήν την εποχή ο Γιώργος Ζώης ετοιμάζει την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της καριέρας του με τίτλο «Stage Fright».
Ο Γιώργος Ζώης σαλπάρει και πάλι για Βενετία
Η προ διετίας συμμετοχή του στο Φεστιβάλ Βενετίας ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη… Δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο όμως...