
Για τον γιο του διάσημου σταρ Ζαν-Πιέρ Κασέλ στην αρχή ήρθε το «Μίσος» του Ματιέ Κασοβίτς, μια ταινία που έβγαλε στη φόρα όλα αυτά τα οποία η Γαλλία φοβόταν να ομολογήσει κι εκείνον οριστικά από την αφάνεια. Η ημίτρελη, διαπεραστική ματιά του Εβραίου ερασιτέχνη πυγμάχου και το ανορθόδοξο, «βρόμικο» ερμηνευτικό του στιλ έκαναν τη διαφορά. Λίγο μετά, η αδιάφορη ταινία «Το Διαμέρισμα στο Κέντρο της Πόλης» έγινε η αφορμή για να γοητεύσει (ίσως) την ομορφότερη γυναίκα στον κόσμο, τη Μόνικα Μπελούτσι. Ο Βενσάν δεν δίστασε στη συνέχεια να ξοδέψει το celebrity status που κατέκτησε πρόωρα και να τσαλακώσει την εικόνα του «σκληρού» αρσενικού. Δάνεισε τη φωνή του στη χρωματιστή παρέα του «Σρεκ», συνέδραμε με τις ζογκλερικές του φιγούρες τη συμμορία του «Ocean» και βρέθηκε πίσω από το λαμπερό ντουέτο Όουεν-Άνιστον στο «Εκτός Τροχιάς». Έφτασε η ώρα όμως να επιστρέψει στην πατρίδα του και να γίνει ο «Υπ’ Αριθμόν 1 Δημόσιος Κίνδυνος». Τώρα μεταμορφώνεται στον κακοποιό-μύθος των ’60s Ζακ Μεσρίν ξεθάβοντας το μισάνθρωπο βλέμμα του «Μίσους» και λειαίνοντας τις τραχιές ερμηνευτικές αιχμές με την πολύχρονη πείρα του. Το παρθενικό Σεζάρ Α΄ αντρικού ρόλου που απέσπασε φαίνεται να είναι απλώς μια καινούργια αρχή…