Στη Μάχη του Χορού

1,5

Εντελώς σχηματικό μουσικο-χορευτικό δράμα, του οποίου τα κλισέ είναι περισσότερα και από τις θεαματικότατες κωλοτούμπες. Τουλάχιστον αυτές είναι άφθονες και καλο-σκηνοθετημένες από έναν ντοκιμαντερίστα («Planet B-Boy») ο οποίος γνωρίζει τα κατατόπια.

Στη Μάχη του Χορού

Η «Μάχη της Χρονιάς» είναι ο παγκόσμιος τελικός του breakdancing τον οποίο η αμερικανική ομάδα έχει να κερδίσει εδώ και 15 χρόνια. Αποφασισμένος να φέρει το τρόπαιο στη χώρα του hip hop, ένας μεγιστάνας της μουσικής βιομηχανίας προσλαμβάνει τον Μπλέικ, πρώην επιτυχημένο προπονητή του μπάσκετμπολ, και του αναθέτει να σχηματίσει την κατάλληλη ομάδα και να την οδηγήσει στην κορυφή. Σχηματικό μουσικο-χορευτικό δράμα, του οποίου τα κλισέ είναι περισσότερα και από τις θεαματικές κωλοτούμπες.

Στη Μάχη του Χορού - εικόνα 1

Μετά το ντοκιμαντέρ «Planet B-Boy» (2007) πάνω στη γέννηση και την επιστροφή στη μόδα του φαινομένου «breakdance», ο Αμερικανοκορεάτης Μπένσον Λι επιστρέφει με μια μυθοπλαστική ταινία πάνω στο ίδιο θέμα, ποντάροντας σχεδόν αποκλειστικά στους λάτρεις του μοντέρνου χορού. Και αυτό όχι μόνο γιατί οι επιδέξιες, απίστευτα συγχρονισμένες φιγούρες των πρωταγωνιστών χορευτών βρίσκονται διαρκώς σε πρώτο πλάνο, αλλά και γιατί η πλοκή που συνοδεύει το ανθρώπινο «δράμα» τους είναι απόλυτα σχηματική: η «Μάχη της Χρονιάς» είναι ο παγκόσμιος τελικός breakdancing τον οποίο η αμερικανική ομάδα έχει να κερδίσει εδώ και 15 χρόνια. Αποφασισμένος να φέρει το τρόπαιο στη χώρα του hip hop, ένας μεγιστάνας της μουσικής βιομηχανίας προσλαμβάνει τον Μπλέικ, πρώην επιτυχημένο και νυν τραυματισμένο ψυχικά προπονητή του μπάσκετμπολ, και του αναθέτει να οδηγήσει την αμερικανική dream team στην κορυφή. Τσακωμοί, ατυχίες, αυτοθυσίες, παρεξηγήσεις κι ευτυχείς συμπτώσεις σπρώχνουν προς το (εναλλακτικό) χάπι εντ ένα παλιό όσο οι λάσπες success story, του οποίου τα κλισέ αποδεικνύονται περισσότερα από τις θεαματικότατες κωλοτούμπες.

Περισσότερες πληροφορίες

Στη Μάχη του Χορού

Battle of the Year
1,5
  • Μουσική
  • 2012
  • Διάρκεια: 110 '
  • Μπένσον Λι

Η «Μάχη της Χρονιάς» είναι ο παγκόσμιος τελικός του breakdancing τον οποίο η αμερικανική ομάδα έχει να κερδίσει εδώ και 15 χρόνια. Αποφασισμένος να φέρει το τρόπαιο στη χώρα του hip hop, ένας μεγιστάνας της μουσικής βιομηχανίας προσλαμβάνει τον Μπλέικ, πρώην επιτυχημένο και νυν τραυματισμένο ψυχικά προπονητή του μπάσκετμπολ, και του αναθέτει να σχηματίσει την κατάλληλη ομάδα και να την οδηγήσει στην κορυφή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

To PLEASURE & DISOBEDIENCE επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο CYPHER

Art films, exploitation films, ντοκιμαντέρ, εργαστήρια πειραματικού βίντεο και άλλα καινοτόμα φορμά έρχονται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
13/12/2025

Ταινίες με σασπένς που βλέπουμε στους κινηματογράφους (11-17/12)

Απαγωγές, απρόβλεπτες καταστάσεις και τραγικές εξελίξεις θα βρείτε στις προτάσεις μας για αυτή την εβδομάδα.

Νεφέλη Γκαμπάντ, ποια είναι τα highlights του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου;

Η επιμελήτρια και προγραμματίστρια του φεστιβάλ μας προτείνει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε λίγο πριν το φινάλε.

Οι μεταφεστιβαλικές εκδηλώσεις του 38ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Τρία διαφορετικά masterclasses από τον κριτικό κινηματογράφου Δημήτρη Καλιοδήμο και τον σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας Μενέλαο Κυρλίδη και ξεχωριστές προβολές στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αναπλιού επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.