
Στην εποχή του Δρακοφοίνικα και στον κόσμο του Έλεμπρος, ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό ξεκινά όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της Αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια. Ξεδιάντροπα θαρραλέο κι εντελώς χειροποίητο έπος ηρωικής φαντασίας, βασισμένο σε κόμικς του πρωταγωνιστή Γιάννη Ρουμπούλια. Ένας απενοχοποιημένος και cult «Κόναν» του φτωχού.

Αυτός ο «Αδάμαστος», ένας απόλυτα ξεχωριστός ήρωας για το ελληνικό σινεμά, έχει μικρή κινηματογραφική αξία, αλλά απίστευτο κινηματογραφικό θράσος. Χρειάζεται άλλωστε αρκετό για να δοκιμάσεις να μεταφέρεις στην οθόνη ένα ελληνικό κόμικς ηρωικής φαντασίας, έχοντας ως προϋπολογισμό λίγες χιλιάδες ευρώ συγκεντρωμένες από crowdfunding. Κι όμως, ο Θάνος Κερμίτσης (σεναριογράφος, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής) και ο σχεδιαστής Γιάννης Ρουμπούλιας (σεναριογράφος κι ενσαρκωτής του βασικού ήρωα) κοιτάζουν τον «Κόναν» στα μάτια και μας μεταφέρουν στην εποχή του Δρακοφοίνικα –και όχι πιο μακριά από την Πάρνηθα, φαντάζομαι–, όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια. Τότε ξεκινά ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό, το οποίο περιλαμβάνει αιματηρές μονομαχίες, τέρατα και μάγους, απρόσμενες συμμαχίες, αόρατους εχθρούς, ανεκπλήρωτους έρωτες και γερές δόσεις macho ηρωισμού.
Αν και σε τέτοιου είδους ταινίες το πρωταρχικό ζητούμενο είναι το θέαμα, ο «Αδάμαστος» δεν προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τη φτωχή παραγωγή του. Πολεμά τα χολιγουντιανά κλισέ με σπαθιά, νύχια και δόντια, επιστρατεύοντας άφθονη απενοχοποιημένη διάθεση, ευρηματική καλλιτεχνική διεύθυνση (Μέη Καραμανίδη) και μπόλικο αυτο-παρωδιακό χιούμορ. Αν και η μεγάλη διάρκειά του σε συνδυασμό με την αδυναμία εναλλαγής σκηνικών και φυσικού ντεκόρ επιβαρύνουν φανερά τον αφηγηματικό ρυθμό του, η αφοσίωσή του σε ένα δευτεροκλασάτο καλλιτεχνικό όραμα είναι αξιοθαύμαστη, σχεδόν συγκινητική.
Περισσότερες πληροφορίες
Αδάμαστος: Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα
Στην εποχή του Δρακοφοίνικα και στον κόσμο του Έλεμπρος, ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό ξεκινά όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της Αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια.