Φοβάσαι;

3

Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Αλεξία Καλτσίκη και Νίκος Ψαρράς δίνουν έξοχες ερμηνείες σε ένα μάλλον άνισο έργο-υβρίδιο μαύρης κωμωδίας και ψυχολογικού θρίλερ. Θέμα του; Η σχέση ενός κατά συρροή δολοφόνου με το τελευταίο θύμα του, τη γειτόνισσά του και... το στερεότυπο του καλού συζύγου!

Φοβάσαι;

Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Αλεξία Καλτσίκη και Νίκος Ψαρράς δίνουν έξοχες ερμηνείες σε ένα μάλλον άνισο έργο-υβρίδιο μαύρης κωμωδίας και ψυχολογικού θρίλερ. Θέμα του; Η σχέση ενός κατά συρροή δολοφόνου με το τελευταίο θύμα του, τη γειτόνισσά του και... το στερεότυπο του καλού συζύγου!

Φοβάσαι; - εικόνα 1

Παράδοξο και δυνάμει ιντριγκαδόρικο για το θέατρο είναι το θέμα του σύγχρονου αυτού αμερικανικού έργου, το οποίο θυμίζει παρωδία της περίφημης νουβέλας του Τζον Φόουλς «Ο συλλέκτης» όσο και απομίμηση του τηλεοπτικού «Dexter»: ένας κατά συρροή δολοφόνος απάγει μια γυναίκα (Αλ. Καλτσίκη) και την κρατά στο υπόγειο του σπιτιού του για να τη σκοτώσει. Μήπως όμως κι εκείνη είναι εξίσου εμμονική; Μήπως, απογοητευμένη από τη μοναχική ζωή της, τον προκάλεσε να τη «διαλέξει»; Νευρωτικές προσωπικότητες και οι δύο, συνάπτουν μια εντελώς νοσηρή σχέση: εκείνη του μέσου αμερικανικού ζευγαριού. Η επίσκεψη μιας γειτόνισσας (Β. Ανδρεαδάκη) εξωθεί το ούτως ή άλλως καταδικασμένο μοντέλο του καλού συζύγου και της υποδειγματικής νοικοκυράς στην αποτυχία, οδηγώντας και το έργο σε ένα αμφίθυμο (και, κατά τη γνώμη μου, αμήχανο) φινάλε.

Φοβάσαι; - εικόνα 2

Γραμμένο με μαύρο χιούμορ αλλά και υπέρμετρη φιλοδοξία να λειτουργήσει αντικομφορμιστικά, το –άνισα εκτενές αυτό μονόπρακτο– παλινδρομεί διαρκώς υφολογικά, παρουσιάζοντας πλήθος από αστήρικτες πληροφορίες και δομικά κενά. Η Έλενα Καρακούλη δεν καταφεύγει στο εύκολο γκροτέσκο ή στην ακραιφνώς φαρσική σάτιρα­ για να καλύψει τα προβλήματα. Αντίθετα, τιθασεύει το ακατάστατο­ υλικό με ειρωνική αποστασιοποίηση, σαν να μειδιά παρακολουθώντας τα θύματα να οδεύουν στο αναπόφευκτο. Διαθέτει, εξάλλου, τρεις ηθοποιούς-στιλίστες του ύφους. δίνουν ο καθένας το δικό του ρεσιτάλ κι εκείνη ενορχηστρώνει υποδειγματικά την κοινή σκηνή­ τους στο δείπνο. Ένας πιο ιλιγγιώδης ρυθμός και κάποιες επιπλέον ενέσεις μαύρου χιούμορ ίσως αποδεικνύονταν ωφέλιμες. κάτι που μοιάζει να επιδίωξε με τις μουσικές επιλογές του ο Κώστας Ξενόπουλος. Εύστοχα τα American vintage κοστούμια, ατυχές όμως το απεριποίητο σκηνικό (Εύα Γουλάκου). Εξαιρετικά πνευματώδης η μετάφραση του Αντώνη Γαλέου. Μόνη­ ένσταση η απόδοση του πρωτότυπου τίτλου («Catch the butcher», δηλαδή «Πιάστε τον χασάπη»).

ΙΛΙΣΙΑ-ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ Παπαδια­μαντοπούλου 4, Ιλίσια, 2107223010. Διάρκεια: 110΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Φοβάσαι;

  • Ερωτικό Θρίλερ
  • Διάρκεια: 110 '

Ένας κατά συρροήν δολοφόνος απάγει μια γυναίκα, τη ναρκώνει και τη μεταφέρει στο υπόγειο του σπιτιού του. Θα γίνει η Νάνσυ το δωδέκατο θύμα του;

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "Γράμμα στον πατέρα" του Κάφκα ξεδιπλώνεται στο H.ug

H ομάδα Αbnormal μεταφέρει θεατρικά την επιστολή του Φραντς Κάφκα που δεν παραδόθηκε ποτέ, με ερμηνευτές τους Φοίβο Παπακώστα και Δημήτρη Καταλειφό και μουσική του The Boy.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/04/2024

"Άλλες εποχές": Το αινιγματικό έργο του Πίντερ ανεβάζει το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

Στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων "Λευτέρης Βογιατζής" ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Άρη Τρουπάκη το έργο του Χάρολντ Πίντερ (που είναι περισσότερο γνωστό ως "Παλιοί καιροί").

"Η αξία της ζωής": Βασίλης Ρίσβας και Πέγκυ Σταθακοπούλου μιλούν για τη συνάντησή τους με τον Σωτήρη Τσαφούλια

Για το έργο της Τζέιν Άντερσον και τους ρόλους τους μίλησαν στο "α" οι δύο γνωστοί και ταλαντούχοι ηθοποιοί. Ένα έργο που μιλά για μια ανείπωτη απώλεια αλλά και την ελευθερία του να ζήσεις όπως επιλέγεις εσύ.

Τελευταία ευκαιρία για να δεις περισσότερες από 100 θεατρικές παραστάσεις πριν το Πάσχα

Μέχρι και τη Μεγάλη Τρίτη οι περισσότερες παραγωγές της φετινής σεζόν ετοιμάζονται να ρίξουν την αυλαία της χειμερινής σεζόν 2023-24. Εμείς τις χωρίσαμε σε κατηγορίες σε ένα πολυσυλλεκτικό οδηγό θεατρικών εξορμήσεων λίγο πριν το Πάσχα.

O Μάνος Καρατζογιάννης γράφει για την "Κασέτα" της Λούλας Αναγνωστάκη

Δείτε νέες φωτογραφίες και διαβάστε το κείμενο του σκηνοθέτη και ηθοποιού Μάνου Καρατζογιάννη για την παράσταση του αναρχικού έργου μίας από τις πιο σημαντικές και δυναμικές γυναικείες μορφές της νεοελληνικής δραματουργίας.

Η Πειραματική κερνά τα τελευταία "Μπατόν σαλέ"

Η δημοσιογράφος που συμμετείχε στην αποκάλυψη του σκανδάλου Predator είναι η τελευταία καλεσμένη των ζωντανών συνεντεύξεων σε ελαφριά ατμόσφαιρα τις οποίες συντονίζουν η Ευδοξία Ανδρουλιδάκη και η Μαρία Φιλίνη.

"Σ’ εσάς που με ακούτε": Η επιτυχία του ΚΘΒΕ κατεβαίνει Αθήνα

Μετά την επιτυχία που γνώρισε στη Θεσσαλονίκη, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη έρχεται για λίγες παραστάσεις στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου.