Και τώρα οι δυο μας

3,5

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 1

Το λευκό κυριαρχεί στο υπνοδωμάτιο του Αντρέι (Πέτρος Φιλιππίδης) και της Νατάσα (Λυδία Κονιόρδου), όπου εκτυλίσσεται η δράση. μόνο μερικά μαύρα διακοσμητικά στοιχεία σπάνε τη μονοτονία. Το σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά μοιάζει ιδανικά ουδέτερο, ένα τερέν για τη «μάχη» που πρόκειται να ακολουθήσει. Ο Ρώσος δραματουργός έχει πει για το «Και τώρα οι δυο μας»: «Με το έργο μου φέρνω στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών αλλά και μέσα στο ίδιο το ζευγάρι». Είναι, λοιπόν, ένα έργο για δύο εγωιστές γονείς με θύμα το παιδί τους; Ένα εργατικό ατύχημα που συνέβη στον γιο τους Αλεξέι κάτω από την επίβλεψη του αριβίστα τεχνοκράτη πατέρα του γίνεται η αφορμή να βγουν στην επιφάνεια τα μυστικά, τα πρόχειρα επουλωμένα τραύματα, οι ενοχές, η ανταγωνιστική τους σχέση αλλά και ο τρόπος με τον οποίο μεταλλάσσει τον άνθρωπο το κυνήγι του χρήματος και της κοινωνικής καταξίωσης, αφαιρώντας του τη συνείδηση και την ηθική. Κανένα από τα χιλιάδες ευρώ που ξεχύνονται μέσα από τη βαλίτσα του Αντρέι δεν μπορεί να ξαναφέρει την ευτυχία στην οικογένειά του.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 2

Στην παράσταση του Γιώργου Κιμούλη τα πάντα δηλώνονται αδρά και καθαρά, ενώ υπογραμμίζεται χωρίς εξυπνακίστικα κόλπα η τραγική διάσταση του έργου των ’80s, το οποίο αποδεικνύεται αλώβητο­ στο χρόνο. Η παρουσία της Λυδίας Κονιόρδου είναι επιβλητική, αλλά τις περισσότερες στιγμές η ερμηνεία της δεν προωθεί την κλιμακούμενη συγκίνηση. Μοιάζει να μην έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στο μελοδραματισμό και στην ψυχική κατάρρευση. Αντίθετα, ο Πέτρος Φιλιπίδης πετυχαίνει μια απίστευτη ψυχολογική εμβάθυνση, είναι απόλυτα έγκυρος, απόλυτα θεατρικός και απόλυτα ανθρώπινος.

ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥΣΟΥΡΗ Πλ. Καρύτση, 2103310936. Διάρκεια 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Και τώρα οι δυο μας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Ένα έργο «για δύο εγωιστές»... Εκείνη είναι μια καλλιεργημένη βιβλιοθηκάριος, εκείνος ο αριβίστας σύζυγός της. Παθιασμένοι και οι δύο με την εξουσία, έρχονται κάποτε αντιμέτωποι με τις ευθύνες τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Άλλες εποχές": Το αινιγματικό έργο του Πίντερ ανεβάζει το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

Στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων "Λευτέρης Βογιατζής" ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Άρη Τρουπάκη το έργο του Χάρολντ Πίντερ (που είναι περισσότερο γνωστό ως "Παλιοί καιροί").

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/04/2024

"Η αξία της ζωής": Βασίλης Ρίσβας και Πέγκυ Σταθακοπούλου μιλούν για τη συνάντησή τους με τον Σωτήρη Τσαφούλια

Για το έργο της Τζέιν Άντερσον και τους ρόλους τους μίλησαν στο "α" οι δύο γνωστοί και ταλαντούχοι ηθοποιοί. Ένα έργο που μιλά για μια ανείπωτη απώλεια αλλά και την ελευθερία του να ζήσεις όπως επιλέγεις εσύ.

Τελευταία ευκαιρία για να δεις περισσότερες από 100 θεατρικές παραστάσεις πριν το Πάσχα

Μέχρι και τη Μεγάλη Τρίτη οι περισσότερες παραγωγές της φετινής σεζόν ετοιμάζονται να ρίξουν την αυλαία της χειμερινής σεζόν 2023-24. Εμείς τις χωρίσαμε σε κατηγορίες σε ένα πολυσυλλεκτικό οδηγό θεατρικών εξορμήσεων λίγο πριν το Πάσχα.

O Μάνος Καρατζογιάννης γράφει για την "Κασέτα" της Λούλας Αναγνωστάκη

Δείτε νέες φωτογραφίες και διαβάστε το κείμενο του σκηνοθέτη και ηθοποιού Μάνου Καρατζογιάννη για την παράσταση του αναρχικού έργου μίας από τις πιο σημαντικές και δυναμικές γυναικείες μορφές της νεοελληνικής δραματουργίας.

Η Πειραματική κερνά τα τελευταία "Μπατόν σαλέ"

Η δημοσιογράφος που συμμετείχε στην αποκάλυψη του σκανδάλου Predator είναι η τελευταία καλεσμένη των ζωντανών συνεντεύξεων σε ελαφριά ατμόσφαιρα τις οποίες συντονίζουν η Ευδοξία Ανδρουλιδάκη και η Μαρία Φιλίνη.

"Σ’ εσάς που με ακούτε": Η επιτυχία του ΚΘΒΕ κατεβαίνει Αθήνα

Μετά την επιτυχία που γνώρισε στη Θεσσαλονίκη, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη έρχεται για λίγες παραστάσεις στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου.

Η "Μαύρη σαμπούκα" γίνεται Grande και επιστρέφει για καλοκαίρι

Μετά από αμέτρητες "τελευταίες παραστάσεις" και 2 sold out περιοδείες, η κωμωδία με τους Τόλη Παπαδημητρίου και Αντώνη Στάμο έρχεται στο Άλσος για μία και μοναδική φορά.